Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ayakkabı ve marka

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında solamare tarafından paylaşıldı.

  1. solamare

    solamare Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    225
    Beğeniler:
    168
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    bu kış aldığım çok ünlü bir bisiklet markasının spor ayakkabısı sarı rengiyle ünlüdür bu marka: üçüncü koşuya çıkışımda altından bir parca çıktı. inanamadım resmen koşarken alt tabandaki parca düşüverdi: parcayı aldım elime hayretim dahada arttı parcanın altından kağıt çıktı sanki mukavva yapıştırıcısıyla yapıştırılmış : çıkan parca şu an elimde prosedürü anlatayım size:1 şimdi ayakkabıyı aldığım yine doğa sporları malzemeleriyle ünlü mağzayı arıyacağım2- ayakkabıyı fişiyle birlikte izmirden istanbula göndermemi isticekler 3 eğer fişi (ki nerdedir kim bilir bulamam heralde) sonra 1 ay süre verecekler yani ayakkabı düşen parcasının neden düştüğünü anlamak için(bunu anlamk 1 ay sürüyo heralde labaratuarlara falan mı sokcaklar yada uydudan ayakkabının parcasının düştüğü anı bulup analizmi etcekler neyse) şimdi sorarım size arkadaşlar ben ne yapayım?ayakkabının düşanparcası ve altındaki çıkan kağıtla fotoğrafını forma koyayımmı? ne dersiniz? saygılar
     
  2. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Bence ön yargili olmayin, Pazartesi ilk is olarak önce satin aldiginiz magazayi, sonra da dist. firmayi arayip bir konusun. Fis-fatura saklanmasi gereken, o ürünün size ait oldugunu ispatlayan belgeler. Ancak yine de bulamiyorsaniz eminim size yardimci olacaklardir.
     
  3. Erdem Yıldırım

    Erdem Yıldırım Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğeniler:
    217
    Şehir:
    konya-Akşehir
    Seviye:
    öncelikle geçmiş olsun..bence koyun da biz de görüp alışveriş ederken buna göre davranalım..
     
  4. solamare

    solamare Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    225
    Beğeniler:
    168
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    ön yargım olsaydı zaten bu konuda forma danışmazdım ve markayı ve ürününü 100 tane internet sitesinde yayınlardım. sorum zaten ön yargısızlımın nedenidir.ön yargı yok ama ayakkabının içinde kağıt var.....sevgiler iyi çalışmalar
     
  5. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:

    Ön yargili olmaya gerek yok derken kötü bir niyet veya negatif bir elestiri anlaminda söylemedim. Sanirim yanlis anlasildim. Bekleme sürecinin uzunluguna ve benzeri elestirileriniz icin söylemistim.

    Neyse, asil söylemek istedigim, bu tip durumlarda ilk muhattap satici firma, dist.firma veya üretici olmalidir. Henüz bir cözüm arayisina gitmeden forum ortaminda bu tip durumlari paylasmak cogu kez yanlis anlasilma ve ön yargiya sebep oluyor.
    Paylasmayin mi diyorum? Kesinlikle hayir. Ancak önce bir sonucu olsun. "Firmaya basvurdum, hic ilgilenmediler" veya "Firmaya basvurdum, kullanici hatasi dediler, icinde kagit var ayakkabinin" ya da en güzeli "Firmaya basvurdum, ayakkabimi 3 gün icerisinde degistirdiler" gibi bir sonuc cümlesi, bizim de firma ve/veya markaya karsi olan tavir ve görüslerimizi, daha somut dayanaklarla belirlememizi saglar.
     
    solamare bunu beğendi.
  6. solamare

    solamare Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    225
    Beğeniler:
    168
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    avrupanın idealist kapitalizmi hala türkiyeye gönderdiği ürünlerde pervasız davranıyor.şimdi ben firmayı aradım ve firma v.ı.p servisle yeni ayakkabıyı evime kadar getirdi diyelim.hatta bana 5 tanede yeni ayakkabı hediye ettiler bende cenemi kapattım diyelim olay bu değilki aynı markanın benzer ürünlerini yüzlerce türk insanı almaya devam edecek. ve mallar pompalancak.sevgili halil kardeşim modern insan bakış açına diyecek sözüm yok.ama şöyle bi geri çekil ve büyük resme bak o zaman ne demek istediğimi daha iyi anlarsın saygılar iyi çalışmalar