Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

avrupa yakası sahil yolu :S

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında no_name tarafından paylaşıldı.

  1. no_name

    no_name Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2006
    Mesajlar:
    281
    Beğeniler:
    214
    Şehir:
    sivas
    Adı:
    mesut
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    arkadaşlar çarşamba günü fatihten cevat adlı bir arkadaşımla yola çıktık bakırköye metin bisiklete giderken sahil yolundan gidelim dedik allah kahretsin bu yolu yapanıda araba sürenleride arkadaş sıfır geçiyorlar resmen 50 kere o yoldan gittim belki asfalttan ve hep aynı muhabbet cok byükte bir kaza tehlikesi atlattık bir daha sahil yolundanmı tövbee en güzeli sahilden yayaların gittiği yerlerden gitmek biraz yorucu ama olsun bıktım kardeşim bu istanbuldan ya sinirimden ağlıycam nerdeyse :S:boese157:
     
  2. Hakan Yazman

    Hakan Yazman Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2004
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    5.678
    Şehir:
    Alanya/İstanbul
    Seviye:
    Doğrudur en sakat yollardan birisi trafik çok vahşi nedense orada ... Geçmiş olsun...
     
  3. huseyinsak

    huseyinsak Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    178
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    Zeytinburnu, İstanbul
    Seviye:
    Trafik berbat :boese157: , insanlar saygısız , hepsi bu yolda :Ahhh-1660 :bayrak: .

    Biz bu kafaları değiştimekte baya bir zorlanacağız :violent-s :brutal324 hatta değiştiremiyeceğiz gibi...:bilmiom:
     
  4. OzgurIskin

    OzgurIskin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2006
    Mesajlar:
    298
    Beğeniler:
    230
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    Valla anadolu yakası sahil şeridinin de bi farkı yok ama az biraz da olsun riski azaltmak istiyosanız size ayrılan şeridin en sagından degilde ortasından gidin diger araçlar gibi, bırakın arkanıza geldiklerinde korna çalsınlar. Orda oldugunuzu, önlerinde 'bişeyin' (henüz bisikletin de bi taşıt oldugunu idrak edemedi bizimkiler) gittigini o zaman az biraz anlıyolar. Veya arkadan bi aracın yaklaştıgını hissettiginizde saga çekilin, sürekli halde en saga yapışıp gitmeyin derim ben.
    Ha tabi burası Türkiye, mantıksızlıklar ülkesi. Sag şeridin ortasından gidersiniz, bu sefer de gemi çarpar, olur mu olur yani belli olmaz... :D