Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Avid Code

Konu, 'Frenler' kısmında koraymalkoc tarafından paylaşıldı.

  1. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Avid Code hakkında düşünceleriniz
     
  2. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    4 pistonulu bir FR/DH freni.
    Ancak ne kadar gerekli sorusu tam bir muamma. Üreticilerin büyük çoğunluğu üst model FR bisikletlerinde Juicy Seven kullanıp üzerine 203/180 rotorlar takıyorlar. Canavar gibi oluyor.
    Code bence safi bir DH freni ve senin tarzını bildiğim kadarıyla Koray, sana gereksiz (bence). Ancak bir çoğumuzun hali hazırda yaptığı gibi heves ettiğin için alıp kullanabilirsin, ben malzemenin çoğu zaman kişiyi motive ettiğine inanırım.
    Kendimden örnek veriyim, her zaman amortisörüm beni motive etmiştir, Alican'dan örnek veriyim motivasyonunun büyük kısmını kullandığı dış lastikler oluşturuyor, Çağrı'yı hafiflik motive ediyor vs vs :)
     
  3. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Evet halil abi dediğin doğru parçalar insanı motive ediyor.Ben chase'ye bindiğimde çok daha iyi performans gösterdim.Avid Code leri alınca performans artıcak :D (değiştirmemin bi nedeni daha mekanik disk frenlerden bıktım hidrolik hiç kullanmadığım için hidrolik almak istiyorum :) )
     
  4. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Ben artık dayanamicam...:D:D:D:D:D

    Biri şaka falan desin...

    Canım benim...

    Avid Code'u High Octane'a takmayanlar var güçlü diye ne yapacaksın Chase'de üstelik...
    Ve hiç hidrolik kullanmamışken...
    Bak aklında bulunsun...En pahalıyada en iyi senin sürüşünü etkilemez...En fazla antreman ve düşüş sürüşünü ileri götürür...:)

    Kron XC 1000 ile öğrenen Memo'ya bak mesela:D

    :D
    ---------------------------------------------
    Bu arada dış lastik = Motivasyon... konusuna ek...Kaskım ve eldivenim olunca iyice rahatlıyorum;)

    İyi günler:)
     
    tuninger_haa, Sinto ve koraymalkoc bunu beğendi.
  5. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Alican abi doğru söylüyorsun ama hidrolik disk fren almayı çok istiyorum.Zaten code'ler çok ucuz bişey deil şimdi alamıcam.İleride almak istiyorum
     
  6. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Şimdilik juicy 3 deneyebilirsin...
    Ön-arka 300 lira(yaklaşık) ve çok iyi performansı...
    Tanıdığım bir sürü arkadaşım kullanıyor, oldukçada memnunlar:)
     
    koraymalkoc bunu beğendi.
  7. mecaoz

    mecaoz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    492
    Beğeniler:
    197
    Şehir:
    aa
    Seviye:
    juıcy 5 nasıldır bide buna 203 luk rotor takılması için fark ne kadar oluyo bileniniz var mı acaba?(setinde sadece rotorları degişse fiyat=? )
     
  8. tuninger_haa

    tuninger_haa Bisikletkolik

    Kayıt:
    20 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.376
    Beğeniler:
    543
    Şehir:
    Gaziantep
    Seviye:
    dogru soyluyorsun abi
    bu durum da ben bısıklet surmeyı bırakıyorum :D :D (neden: frenler:D )
     
  9. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:


    Abi code'lerinde 470 YTL gibi bi fiyatı var code alsam daha karlı çıkmazmıyım
     
  10. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
    avid code falan hiç gerek yok al vbenim gibi bi juicy3 paşa paşa kullan
     
    Alican ve koraymalkoc bunu beğendi.
  11. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Yorumlarınız için teşekkürler :)
     
  12. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:

    Pek değil...
    İhtiyacının olmadığı fren gücüne fazladan para verirsin, extra ağırlık taşırsın ve uzun dnemde masrafı saçma olur...Örneğin rotorları ve balataları bulunamayabiliyor Türkiye'de...
     
  13. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
    adaptör de bulmak pek kolay değil 1 aydır millet adaptör arıyor
     
  14. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Frenleri alırken yorumlarınız aklımda olucak teşekkürler :)