Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Assize 880 Km Saati Yanlış Hız Ölçüyor.

Konu, 'Elektrik - Elektronik' kısmında Hasan ali Gülmez tarafından paylaşıldı.

  1. Hasan ali Gülmez

    Hasan ali Gülmez Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Merhaba Arkadaşlar Bende assize 880 km saati var.Fakat Son hızımla Gittiğimde Bile 19 Km'h Hız Yapabildim.Nedir Bunun Çözümü ? Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler.
     
  2. emre özbay

    emre özbay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    262
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    kırklareli
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Mıknatıs ile maşa bacağına bağlanan aparatın arasındaki mesafe, kullanılması tavsiye edilen değerler arasında mı ? Veya mıknatısın yönü düzgün mü ? Sigma 12.12 de öyle bir şey olmuştu aparatları söküp yeniden itinalı bağladığımda sorun çözülmüştü.(Ayrıca pili değiştirip içinde nem vardır diye kapağını 2 gün açık bırakmıştım.) Deneyip de olmadıysa malesef sizin aletin bozulmuş olma oranı çok yüksek :/
     
  3. Hasan ali Gülmez

    Hasan ali Gülmez Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Kullanılması tavsiye edilen değerler nasıl ? Yönü Düzgün.Aman Valla Daha Yeni Aldım Bozulmasın :)
     
  4. emre özbay

    emre özbay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    262
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    kırklareli
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Çok mu ciddi oldu o cümle ne ? :D Benimkinin kitapçığında 5mm gibi bir ölçü yazıyordu.Elime metre alıp yapmadım ama göz ölçümüyle anlaşılıyor 5mm den daha uzak olduğu fakat yine de gayet sağlıklı sonuçlar alıyorum :D Umarım bozulmamıştır yazık olur paranıza
     
    Hasan ali Gülmez bunu beğendi.
  5. Yunus Emree

    Yunus Emree Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Nisan 2013
    Mesajlar:
    863
    Beğeniler:
    148
    Şehir:
    giresun
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Sorun teker ölçüsünde olmasın?
     
  6. Hasan ali Gülmez

    Hasan ali Gülmez Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Abi İşte ben anlamıyorum Siz bana Söyleyin Yapıyım Bizim Bi Abi taktıydı Az Gösteriyo :D

    Aynen Ya Valla Fazla Parada Vermedimde Zaten :D
     
  7. Bekir Kalak

    Bekir Kalak Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2013
    Mesajlar:
    81
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    Gaziantep
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Aynı sorunu bende yaşamıştım bu aletler hızı/mesafeyi tekerleğin 1 turundan hesaplıyor. O yüzden alete kullanma kılavuzunda olan lastik ölçüne ait numarayı girmen gerekiyor. Bi de bu dediğimi dene sanırım sorun çözülecektir.
     
  8. Hasan ali Gülmez

    Hasan ali Gülmez Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Abi Yarım Saat'tir Uğraşıyorum Yapamadım En İyisi Yarın YK Bisiklete Götürmek :)
     
  9. Bekir Kalak

    Bekir Kalak Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2013
    Mesajlar:
    81
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    Gaziantep
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Eğer yapamadıysan anlayan birinin yapması daha sağlıklı olacaktır.
     
  10. Hasan ali Gülmez

    Hasan ali Gülmez Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Aynen Abi Servise Götürcem Şimdi.