Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Aslı bisiklet sedona servis şikayet

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında hardal tarafından paylaşıldı.

  1. hardal

    hardal Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    102
    Beğeniler:
    35
    Şehir:
    Istanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Merhaba,

    Sedona bisikletimi full bakım ve kağıtda yazarak belirttiğim bir kaç sıkıntının giderilmesini için Yeniköy Sedona Concept mağzasına bıraktım. Bisikleti Pazar günü bıraktım ve Pazartesi günü telefon ilgili personel bisikletin hazır olduğunu ve teslim alabileceğimi söyledi. Hafta için yoğun çalıştığım için bisikleti almaya fırsatım olmadı. Bu esnada bir - iki defa diğer bisikletlere yer açılması için bisikletimi almam gerektiğini telefonla söylendi. Neyse Cumartesi günü Okmeydanı'ndan bisikleti almak için saat 10:00' da Yeniköy'deki Sedona Concept mağzasına gittim. Bisikletin ödemesini yaptım ve binip gittim. Ama daha birinci saniyede bisikletteki en önemli şikayetim olan pedaldan gelen "çıt çıt" sesinin aynen devam ettiğini fark ettim. Tekrar dükkana geri döndüm ve sorunun devam ettiğini söyledim. Oradaki yetkili kişi kendisi de test etti ve bisiklet onarım işleriyle ilgilenen kişinin saat 14:00 de geleceğini ve bisikleti bırakmam gerektiğini söyledi. Birden bire basit bir iş gibi görünen süreç operasyona dönüştü resmen. Bu durumdan çıkardığım sonuçlar:

    - Bu iş için zaman ayırdım ve Okmeydanı'ndan 3 vesayitle Yeniköy'e geldim ve bisiklet hazır değil. "Yarın gelin" diyorlar. Üstelik hafta için 3 kere telefon açtılar "lütfen bisikletinizi teslim alın" diye. Kahve ve bisiklet konsepti iyi fikir ama önceliğiniz servis kalitenizi iyileştirmek olmalıymış, kahve değil.
    - Güzel bir haftasonu havasını bisiklete binemeyerek kaçırmış oldum.
    - Servisten sonra gerekli kontrolleri yapmıyolar veya müşterinin bisikletle ilgili şikayet taleplerini dinlemiyorlar (Kağıta yazmıştım)
    - Bu bilgiler ışığında, bisikletle ilgili diğer bakım ve ayarlarının da (akord, vites ayaları, kritik noktalardaki kontroller vb.) iyi yapılmadığı kanısına varıyorsunuz.

    Son tahlilde işgüzarca bir tutum yüzünden 1 hafta bekleyip tekrar git gel yapmam gerekecek. Hem zaman hem para kayıbı (tutar ne kadar ufak olursa olsun, siz dükkandan 5 tl'lik bedava ürün isteseniz size veriler mi? tamamen prensip olarak söylüyorum.)
     
    aynakol, Ali Özkan, olympos ve 5 kişi daha bunu beğendi.
  2. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    74
    Seviye:
    bakım ücreti ne kadar?
     
  3. hardal

    hardal Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    102
    Beğeniler:
    35
    Şehir:
    Istanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    60 tl + 35 tl (kadro kulağı)
     
  4. Kaan.Özçelik

    Kaan.Özçelik Forum Demirbaşı

    Yaş:
    45
    Kayıt:
    5 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    514
    Beğeniler:
    1.042
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Sadece bilgi vermek amacıyla:
    Bostancı Bisikletsepeti.com benim Sedona'ya gayet güzel bakıyor :)
     
    Şükrü Güllüoğlu bunu beğendi.
  5. hardal

    hardal Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    102
    Beğeniler:
    35
    Şehir:
    Istanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Bugün Aslı bisiklet tarafından arandım. Pedaldan gelen "çıt çıt" sesini bisikleti onaran kişi testlerde fark etmemiş. Pedal göbeğinde çatlak olduğundan garanti kapsamında parça değiştirilmiş. Ayrıca özür dileyerek bu şekilde geri dönüş yapmaları müşteri memnuniyeti adına sevindiricidir.
     
    Furkan TK ve pandelis bunu beğendi.
  6. Furkan TK

    Furkan TK Onurlu Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.088
    Beğeniler:
    1.881
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Aslı bisiklet işini düzgün yapan müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir firmadır. Kendileri ile iletişime geçince her konuda yardımcı oluyorlar sırf bu yüzden Sedona, Merida bisikletler tercih sebebidir benim için. Aynı olay Salcano bisiklette başınıza gelseyseydi muhattap dahi bulamazdınız. Tecrübe ile sabit
     
    caner1405 bunu beğendi.
  7. mehmet ulaş

    mehmet ulaş Bisikletkolik

    Kayıt:
    9 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.173
    Beğeniler:
    620
    Şehir:
    İstanbul Çengelköy
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    En iyi bakım ve işçilik insanın kendi yaptığı şeydir başka biryere verince özen göstermiyorlar.veriyosun biyerleri çiziyo.
     
    minolta35 bunu beğendi.
  8. ecsahan

    ecsahan Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    26 Ocak 2016
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    ordu
    Adı:
    emre can
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    arkadaşlar aslı bisikklete sedona servisini bende şikayet etmek istiyorum ama telefon numarası bulamadım gözümden kaçtı sanırım.yardım edebilir misiniz acaba?
     
  9. caner1405

    caner1405 Aktif Üye

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    3 Nisan 2015
    Mesajlar:
    193
    Beğeniler:
    231
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    caner
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Aslı Bisiklet candır. geçen başıma gelen bir olayın sonunu şu linkte bulabilirsiniz.
    Burayı nasıl temizlerim?
    Tekrar teşekkürler Aslı bisiklet.
     
    Şükrü Güllüoğlu bunu beğendi.