Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Artık ben de yol bisikletçisiyim :)

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında Berke tarafından paylaşıldı.

  1. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.797
    Beğeniler:
    8.803
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Uzun bir aradan sonra bisiklete tekrar dönüş yaptım hem de yol bisikletiyle. Hemen iki tane klasik söz söyleyeyim, "Dağ bisikletinden sonra ilaç gibi geldi", "Yol bisikleti ve diğerleri" :D
    Dün öğlen saatlerinde Sirkeci İleri Bisiklet'den aldım abi sağolsun bir tane kask da hediye etti.
    Sabah erkenden çıktım bugün Ortaköy'den Emirgan'a doğru pedalladım eğik duruş ve seleye alışana kadar pek fazla zorlamak istemiyorum. :D

    İlk izlenimler: Bisikleti alırken en çok aklıma takılan şey jantlardı ama sapa sağlam çıktılar arada mecburen çukurlara ya da bozuk asfalta girmek zorunda kalıyoruz ama problem yaşatmadılar. Diğer konu ise göbeklerdi ama onlarda iyi çıktı akıcı ve sesli çalışıyorlar memnunum. Tiagra vites sistemi zaten kusursuz ona bir şey söylemeye gerek yok.

    Bir kaç fotoğraf çektim şimdilik 1-2 hafta içinde daha ayrıntılı bir inceleme yazısı ve fotoğraf paylaşırım.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. sspl

    sspl 8240 Km'de Kısa Bir ara

    Kayıt:
    9 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.359
    Beğeniler:
    964
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Emre
    Seviye:
    Hayırlı olsun, kazasız belasız
     
    Berke bunu beğendi.
  3. Erdal YILMAZ

    Erdal YILMAZ Onursal Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    5 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    3.123
    Beğeniler:
    3.895
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın. :)
     
    Berke bunu beğendi.
  4. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.797
    Beğeniler:
    8.803
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Teşekkürler. :)

    Teşekkürler abi senin Cube kadar olamaz ama... :D
     
  5. Aytuğ Ş.

    Aytuğ Ş. Kıdemli Üye

    Kayıt:
    17 Ekim 2013
    Mesajlar:
    361
    Beğeniler:
    184
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Hayırlı olsun güzel günlerde kullan :)
     
    Berke bunu beğendi.
  6. Yakup Kohen

    Yakup Kohen Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    İstanbul/Kadiköy
    Seviye:
    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın inşallah. Kadro boyu kaç?
     
    Berke bunu beğendi.
  7. Ahmet Onur Çakmak

    Ahmet Onur Çakmak Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.601
    Beğeniler:
    3.070
    Şehir:
    Zeytinburnu
    Seviye:
    Hayirli olsun. Guzel gunlerde kazasiz belasiz kullan :)
     
    Berke bunu beğendi.
  8. Mert E.

    Mert E. We create Chemistry

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.211
    Beğeniler:
    2.325
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Hayirli olsun Berke cok guzel gorunuyor.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    Berke bunu beğendi.
  9. BFOkuru

    BFOkuru Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2.902
    Beğeniler:
    4.024
    Seviye:
    Berke,
    Hayırlı olsun, güle güle kullan. Maşallah diyelim önce. Renklerini çok beğendim. Tipi de ha keza çok güzel.
    Tekerine taş değmesin kardeşim.
     
    Berke bunu beğendi.
  10. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.797
    Beğeniler:
    8.803
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Teşekkürler abi diğer konudaki ilgin içinde ayrıca teşekkürler. :)

    Sağol abi senin Giant'da yakıyor ortalığı. :D

    Çok teşekkürler Halil abi. :)
     
    BFOkuru bunu beğendi.
  11. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    74
    Seviye:
    vay berke hayırlı olsun ;)
     
    Berke bunu beğendi.
  12. Halil EROĞLU

    Halil EROĞLU Aza

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.756
    Beğeniler:
    1.126
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Sonunda aldın demek. Bundan sonra geriye yolları eskitmek kalıyor. Kazasız belasız...
     
    Berke bunu beğendi.
  13. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.797
    Beğeniler:
    8.803
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Teşekkürler abi görüşelim bir ara senle. ;)

    Aynen öyle abi teşekkürler.
     
  14. hakan64

    hakan64 Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.211
    Beğeniler:
    660
    Şehir:
    -
    Adı:
    hakan
    Seviye:
    hayırlı olsun, güle güle kullanın:), kadro boyu büyük değil mi? sele alçak gibi geldi:mlk:
     
  15. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.797
    Beğeniler:
    8.803
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Teşekkürler, kadro uygun ilk kez yol bisikletine başladığım için fazla eğilmemek adına alışana kadar biraz alçak kullanacağım. ;)
     
  16. Mustafa Güldal

    Mustafa Güldal Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    149
    Beğeniler:
    52
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    hayırlı olsun Berke :) Güle güle kullan bisikletini,renk seçimin harika olmuş.
     
    Berke bunu beğendi.
  17. Ali Demir

    Ali Demir Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    722
    Beğeniler:
    1.671
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Kardeşim hayırlı olsun. Allah, güle güle kullanmanı nasip etsin.

    Kadronun rengi çok hoş, aynı zamanda jantlar da renkle uyumlu. jantları dönerken görmek lazım bir de, nefis gözüktüğü kesin. : ) (yarın uludağ'a, ertesi gün kartepe'ye çıkıyorsun hemen) :D

    En son maşallah diyelim, nazar değdirmeyelim bisikletine :)
     
    Berke bunu beğendi.
  18. Emre Yönlüer

    Emre Yönlüer Onursal Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.655
    Beğeniler:
    943
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Hayırlı olsun çok güzel duruyor.Allah kaza,bela vermesin...
     
    Berke bunu beğendi.
  19. erphan

    erphan Forum Bağımlısı

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    27 Nisan 2010
    Mesajlar:
    834
    Beğeniler:
    519
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Erhan
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    hayırlı olsun değerli kardeşim. Allah nazardan saklasın.. çok yakışıklı walla bisikletin. kazasız ve keyifli bol pedallar dilerim, caanım İstanbul'un güzel boğaz yollarında :)
     
  20. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.797
    Beğeniler:
    8.803
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Çok teşekkürler abi.. :)

    Sağ ol abi senin bisiklette acayip o Kysrium jantlarla canavar gibi duruyor yollarda görürüz inşallah yakın zamanda. :)