Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

arkadaşlar yardımcı olun bi bakın!!!

Konu, 'BMX' kısmında dr.sck tarafından paylaşıldı.

  1. dr.sck

    dr.sck Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    :D crome gt war üstünde sarı lacivert gt stıcer war bana dış hatları siyah içi pembe lazım nerden bulucam bi yardımcı olun söyleyin kadiköy bisiklet evinde var die duydum...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    O zaman kadiköy bisiklet evine gidecen.Yada int. biyerden bunun logosunu bulup bastırıcan.
     
  3. murattunç

    murattunç Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    dr.sck kardeşim kadıköyde logo tasarlayan yada logo satan bazı bisikletçiler var cuma pazarının olduğu yerde bazıları yapıyo ben ordan bikere almıştım orda kesin vardır bi sor istersen (bilgisayarla tasarlıyolar)
     
  4. dr.sck

    dr.sck Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    teşşekkürler beyler
     
  5. isfendiyar

    isfendiyar Aktif Üye

    Kayıt:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    172
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    bu bisikletten memnunmusun
     
  6. dr.sck

    dr.sck Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bisikletten memnuum ama az önce gidonu kırdık :) gidon lazım beyler
     
  7. cash

    cash Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    :D yeni gidonla daha ii oldu
     
  8. dr.sck

    dr.sck Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    aha cash senin burda ne işin war olum :):)