Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

arkadaşlar lütfen yardım bmx arıyorum!!!!!

Konu, 'BMX' kısmında nevin byk tarafından paylaşıldı.

  1. nevin byk

    nevin byk Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    balıkesir
    Seviye:
    öncelikle merhaba ben gt compe bulmuştum 250 tl ye arkadaşım bana satıcaktı fakat kime sorsam street için uygun değil diyor(street yapmak istiyorum) bu yüzden bende bmx arıyorum şöyle söyliyim 0-250arası arıoyrum nolur yardım edin acil bisiklet bulmam gerek ve yeni başlıycam :) :cool:
     
  2. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    nevin byk bunu beğendi.
  3. nevin byk

    nevin byk Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    balıkesir
    Seviye:
    iyi güzel de ikinci el almak istiyorum yeni başlıyacağım için o kadar para vermek istemiyorum ki zaten o kadar bütçem de yok zaten geotech o kadar vericeğime gt air var ikinci el arkadaşımda 400 diyor onu alırım param olsa, o yüzden ikinci el 0-250 tl arası street bmx arıyorum :) yine de tavsiye için teşekkür ederim :)
     
  4. Emre Secer

    Emre Secer Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    Marmaris
    Seviye:
    200 liralık makinadan hayır gelmez biriktir paranı düzgün bişey al
     
    Hakkı Özen, joker_07 ve nevin byk bunu beğendi.
  5. nevin byk

    nevin byk Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    balıkesir
    Seviye:
    arkadaşım 250ye gt bulunuyorsa demektir ki bir hayır gelir ben sizden sadece yardım istiyorum artık devir değişti 250 liraya bile en azından seni başlangıç için idare edebilecek bir şey bulabiliyorsun ama yine de yorumlarınız için teşekkür ederim :) street bmx hala aranmaktadır 0-250 tl arası :)
     
  6. Emre Secer

    Emre Secer Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    Marmaris
    Seviye:
    bu aralar hakkı abiye 2012 modelleri geliyor sen 2007 model alırsan 5 sene önceki modeli kullanmış olucaksın buda seni sınırlar sonra parça yenilemeye çok uğraşırsın Gt compe nin ne kadar iyi olduğuda tartışılır
     
    nevin byk bunu beğendi.
  7. nevin byk

    nevin byk Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    balıkesir
    Seviye:
    doğru söylüyor olabilirsin eminim bmxler hakkında benden daha fazla bilgiye sahipsindir fakat daha yeni başlıycam ve o yüzden ikinci el üzerinde kendimi geliştirebileceğim bir şey bakıyorum zaten ben bu alıcağım ikinci eli en fazla 1 yıl kullanırım ondan sonra sıfır yeni model alırım ama şuan hem o kadar bütçem yok hem de o kadar vaktim yok bu yaz başlamak istiyorum yine de yorumların için teşekkür ederim emre :)
     
    Emre Secer bunu beğendi.
  8. egehan

    egehan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    282
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    Balıkesir/Burhaniye
    Seviye:
    Dostum öncelikle senin araştırman gerekir ve araştırmayada arkadaşının bisikletini kullanarak başlayabilirsin yani demek istediğim street mi yapıcaksın yoksa flatland mı ? Bahsettiğin bike a gelirsek biraz baktım (bu işte profesyonel değilim yardımcı olmak için söylüyorum sadece) sana şöyle diyeyim eğer gerçekten birşeyler yapmak istiyorsan bunun yeri ve zamanı olmaz(gerçektenistiyorsan) o yüzden biraz daha para biriktirebilirsin imkanın varsa yazda yaklaştı biyerlere gir çalış (emek olmadan yemek olmaz :) ) eline bir miktar daha para geçer en azından bir geotech le veya bir gt ile başlayabilirsin ;)
     
  9. nevin byk

    nevin byk Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    balıkesir
    Seviye:
    konu kilitlenebilir bmx bulunmuştur