Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Arkadaşlar bu Hope fren sistemleri nasıl?

Konu, 'Frenler' kısmında oguz657 tarafından paylaşıldı.

  1. oguz657

    oguz657 Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2006
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul / levent
    Seviye:
    Arkadaşlar bi kaç sitede componentler araştırken bu hope marka fren sistemlerini gördüm ve bayıldım diyebilirim hele hele hope moto v2 disk modeli süper açıkcası hope un ürünlerini kullanan arkdaşlar varmnı türkiyede merak ediyorum.....

    [​IMG]

    sanıyorum bide bu ürünlerden türkiyede yok eğer dışardan getittirmek istersek nasıl elde edebiliriz.....

    Acayyip ilgi uyandırdı bu bende yaw :D :D :D

    bilgileri fln burda http://www.hopegb.com/mes_r_typ_s_rayoncherche_Moto V2 Disc Brakes_tricherche_1.html

    fiyat ve diğer ürünler ise burda

    http://www.chainreactioncycles.com/Brands.aspx?BrandID=184&CurrentPageIndex=0

    http://www.chainreactioncycles.com/Kits.aspx?ModelID=15613
     
  2. oguz657

    oguz657 Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2006
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul / levent
    Seviye:
    beyler bu hope hidrolik frenleri kullanan arkadaşlar varmı acaba performansları fln nasıl.....merak işte belki bu moto v2 vented leri alabilirim para biriktirip :D:D
     
  3. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Hope markası kendini fren konusunda kanıtlamış bir firmadır ve halen Mope Mono Mini Puro disk frenlerinin 16-140 versyonuyla satılan en hafif frendir. Ama Bu tarz hafif frenlerinde performans biraz daha düşük olsada Hope un Hopme Mono M6 Ti gibi frenleri ile performans olarakta iddasını sürdüyo... Moto seriside böyle yüksek performans için bir seri ama denemediğim için yorum yapamayacam... Tek bildiğim Hope markasının biraz pahalı bir marka olduğu ve tuzluyo patlayabileceği...
     
  4. oguz657

    oguz657 Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2006
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul / levent
    Seviye:
    bende biraz araştırdım şekilli ilginç cekici ürünleri olduğundan gerçekten tuzlu ürünler fiyat açısından performans açısından ise gayet tatlıdır diye umuyorum parasını hakeder gibi duruyor ama türkiyede yok dışardaki fiyatları 250 dolar ve üstü sadece ön veya arka seti :D:D toplam 500-550 arası fiyat aralığı var :S:S trdeki fiyatını hesaba katmıyorum bile :) Ahhhh diye iç geçirmekten başka bişey yapamıyorum ama ilerde inşallah olur gözüyle bakıyorum ....Bide extreme bisiklet süreceğim biyer olsa istanbulda bana yakın başka bişey istemiyorum.... yorumun için saol ;)
     
  5. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Sana tavsiyem Avid Code alabilirsin yada 180 rotorlarla XT set alabilirsin bunlarda fiyat ve performans olarak seni çok çok iyi tatmin edeceklerdir... En son kırılan dünya bisikletle hız rekorunda 263km hızda XT 203 rotorlu hidrolik diskler kullanılıyordu ...
     
  6. oguz657

    oguz657 Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2006
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul / levent
    Seviye:
    mekanik disk var bende aslında ama bu hidrolikleri fln merak ediyorum kullanımı fln açısından ilk önceliğim jantlarımı tubeless e çevirip tubeless sisteme geçmek daha sonra kask gözlük fln yavaş yavaş yenilmeyi düşünüyorum elime para geçtikçe bide bisikletim Drag F4 F5 kadrolu acaba diyorum bi bisklet üzerindenmi gitsemsem bunumu modifiye etsemmi etmesemmi diye kararsız kaldığım oluyor ama seviyorum bisikletimi çok şekil geliyor bana :):);)

    Kendimce Şaheser yapmak istiyorum bu bisikleti
     
  7. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Herkesin bisikleti kendine güzel tabiki ama;

    Bence kask ve fren işini eğer dediğin gibi her yere dalacak şekilde biniyorsan tubeless lastikten öne almalısın... Çünkü durabilmek ve korunabilmek lastikten daha önemlidir...

    Kask olarak Giro yu öneririm sana gözlük olarakta Scott un gözlükleri var hatta forumda ErkaL kullanıyor bunlardan elinde fazla bitane bile belki satmayı düşünür...

    Ayrıca Tubeless olayınında lastik seçeneği çok fazla olmadığı için bence bir gerekliliği yok ben bile yarışlara girmeme arazide kullanmama rağmen daha çok lastik seçeneiğine sahip olduğum için iç lastikle devam ediyorum... Bide TR de normal XC için bile halen yeterince Tubeless lastik yokken fr ve DH gibi binişler için üretilmiş olanları nerden bulmayı düşünüyorsun onuda merak ettim...

    Benim sana janttan yana tavsiyem iyi bir jant seti ör kendine güzelde bir lastik... İç lastiğede patlamayı engelleyici sıvılardan koy rahat rahat kullan...
     
  8. oguz657

    oguz657 Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2006
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul / levent
    Seviye:
    yani şimdi ben kendi iç lastiklerime nasıl o patlak önleyici sıvılardan sıkıcam tubeless kullanmam ve içlastik kullanmam arasında nekadar fark edicek mereak ediyorum kafam karıştı hangisi daha rahat daha güvenilir yada daha randımanlı olur... Denemiş kişilerin yorumu farklı oluyor tabi ):
     
  9. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    İç lastiklerine o sıvıdan sıkmak için iç lastiklerini çıkarım ufak bi anahtar vasıtası ile (ki genelde svıların yanında çıkar) subabı açıcaksın ve içine 50-70-100ml (lastiğin ebatına göre) sıvı doldurup subabını kapatıp lastiğini takacak ve şişireceksin...

    Tubeless lastiği geçmek içinse ya tubeless jant seti alacaksın (yada toplayacaksın) yada kendi jant senini tubeless e çevirmek için gene kit kullanacaksın... Bu kitlerin fiyatı 55€ ile 90$ arası fiyatlarda. Ve şunuda söylemeliyim ki bu kitlerden randıman alabilmen için kaliteki jant çemberlerinin olması şart yoksa hava kaçırma problemleriyle karşılaşabilirsin...

    Tubeless lastiğin tabiki avantajları var mesela daha düşük basınçlarda kullanılabilmek gibi ama lastik azlığı ve lastiklerin pahalılığıda cabası...(bugün tubeless lastikler 40€ civarından başlıyor teki, çifti 80€ civarı) Ve istediğin kalınlıkta ebatlarda vs de lastik bulamayabilirsinde. Ayrıca Tubeless lastiğin yarılırsa yada havası inerse yada değiştirmek istersen çok güçlü bir yer pompasına yada bir kompresöre ihtiyaç duyarsın ve takıp çıkartma zorluğuda cabasıdır...

    Ama normal lastik kullanırsan seçeneğin çok ve mesela Schwalbe nin dh iç lastikleri var onlardan alabilirsin. Bu lastiklerin içine bide sıvı koyduğun zaman o lastiği patlatmak için bıçakla falan yarman gerekebilir...
     
  10. oguz657

    oguz657 Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2006
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul / levent
    Seviye:
    ozman dediğin gibiyse ki anlattıklarına katılmamak mümkün değil ozamn içlastiğe devam ben peki bana sıvı koyabilceğim iç lastikleri nerden alıcam sana zahmet oluyor dostum çokk saol yardımların için....
     
  11. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Piyasadaki lastiklerin hemen hemen hepsine bu sıvılar konulabiliyor... Ama sağlam lastik istersen Schwalbe 'nin dh lastikleri var ama sanırım 2.20 den inca lastiklere olmuyor...