Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Arkadaşlar bana trial bi bisiklet lazım:(

Konu, 'Trial' kısmında Gökhan Seda tarafından paylaşıldı.

  1. Gökhan Seda

    Gökhan Seda Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Mart 2007
    Mesajlar:
    296
    Beğeniler:
    126
    Şehir:
    Antalya
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    MErhaba arkadaşlar, akrobasi hareketlerine geçiş için bi bisiklet arıodum, anlayanların beni yönlendirmeisini istorum;)
     
  2. Oksal Özdöl

    Oksal Özdöl Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.668
    Beğeniler:
    1.299
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    scott'un voltage serisi sizin için uygun olabilir....
     
  3. Özgür!

    Özgür! Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Güzelyalı, İzmir
    Seviye:
    gerçekten en uygunu voltage serisi sizin için.
    en azında kadronuz kırıldığında amacı dahilinde kullanıldığı için yenisini alabilirsiniz.
    voltage yz 3 ün fiyatı 390 €
    bence daha iyisi yok:) (türkiyedeki bisikletleri kastediyorum)
     
    Sinto bunu beğendi.
  4. Berkay Benli

    Berkay Benli Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Ocak 2007
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    265
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    specialized p series var ayrıca cro-moly seçeneği de var ayrıca bi kaç hafta sonra türkiye de yalnız bahsedilen bisikletlerin hiç biri trial değil. hepsi street ve dj tarzı bisikletler. türkiye de trial bisiklet bukmak çok zor ben izimr de bir tane bile trial görmedim. türkiyede de pek fazla olduğunu zannetmiyorum....
     
  5. exen

    exen Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2006
    Mesajlar:
    365
    Beğeniler:
    46
    Seviye:
    yakında bir adet getirecem satılacak fiatı 350 evro model echo pure 2007
     
  6. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Evet yukarıda bahsedilen Voltage serisi yada speci P serisi kesinlikle Trial dışıdır...

    Echo yada Koxx gibi markalar bu işle ilgili kadrolar üretiyorlar...Erkan abi'de bahsetmiş yukarıda:)
     
  7. Oksal Özdöl

    Oksal Özdöl Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.668
    Beğeniler:
    1.299
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    İyide bahsettiğiniz bisikletleri türkiyede bulmak mümkün olabilecekmi.

    Bulabilirseniz gt nin de çok başarılı trial modelleri var

    [​IMG]

    bu modelleri bulamayıp kronla sedonayla trial yapılacağına voltage ile yapılır hiç olmazsa kadro kırılmaz....
     
  8. OnurC

    OnurC Yeni Üye

    Kayıt:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    46
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    izmir
    Seviye:

    Katılıyorum
     
  9. Gökhan Seda

    Gökhan Seda Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Mart 2007
    Mesajlar:
    296
    Beğeniler:
    126
    Şehir:
    Antalya
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Oxsy senin resmini gönderdiğin alet gerçekten çok iyii,ben de öle bişi istom zaten, gtnin bu modelini ne kadara bulabilir adamım??
     
  10. sutozu

    sutozu Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    155
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    OldCity
    Seviye:

    Resimde göstermiş olduğun bisiklet gördüğüm malzemelere göre kişinin kendisince tasarlan mış bi model kadro dirty veya street tarzı bi kadro bisiklette önde mavic crosmax jant görüyorum bu taril için uygun bişey deil ayna kol xtr den bozma el yapımı bişey lastik ve jant seçimide ona keza söylenenlerin dogrultusunda trail için en uygun bisikletler echo ve koxx gibi bisikletler


    işte ben buna trail derim :D:D:D
    [​IMG]
     
  11. Oksal Özdöl

    Oksal Özdöl Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.668
    Beğeniler:
    1.299
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Ben üzerindeki komponentlerden bahsetmiyorum. Kadrosundan bahsediyorum.
    Ve bu resimlerini koymuş olduğum bisikletleri ve aynı zamanda sizin resimlerini koymuş olduğunuz bisikletleri türkiyede bulmak çok zor( zor değil aslında imkansız) getiren bir firma varmı bilmiyorum ama sanmıyorumda. Anca yurtdışından kendi imkanlarınızla getirtebilirseniz ciddi anlamda bir trial e binebilirsiniz...
     
  12. LookShop38

    LookShop38 Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    Usta.Bende Var Sedona Sd 721 Dizili İstiyorsan Olur.
     
  13. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    echonun süper trial bisikletleri var 20'' ve 26'' olarak bir bak istersen .ama türkiyede satış temsilcisi varmı bilmem.
     
  14. swunk

    swunk Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2005
    Mesajlar:
    308
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    bende katılıyorum
     
  15. Gökhan Seda

    Gökhan Seda Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Mart 2007
    Mesajlar:
    296
    Beğeniler:
    126
    Şehir:
    Antalya
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    echonun 26" lık bisikletleri süper ama türkiyede satışıı yok maleseff, getirtebilirsen dene;)
     
  16. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
  17. kont26

    kont26 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Ekim 2006
    Mesajlar:
    276
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    yok bee abı bence bıanchı den trıal fln olmaz hele bu lınktekınden.guwenıp atlayıp zıplamam bıle.en makulu yurt dısından saglam bı makına getırtmek bence
     
  18. numanstein

    numanstein Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Şubat 2006
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Scott yz 0 Türkiye'de bulma şansımız varmı?Varsa maliyeti ne olur acaba bir bilgisi olan varmı?
     
  19. Mark_Renton

    Mark_Renton Yeni Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul - Anadolu
    Seviye:
    harika aletler
     
  20. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    ben zaten dalga geçmek için yazdım bende biliyom bianchiden triaal olmaz die sadece kadrosu triale benziyor diye ekledim.yoksa bu bisikletle ön bile kaldıramzsın:D