Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Arkadaşlar argyle 302 alcam kararsızım nasıl bir maşa yorumlarınız nelerdir ?

Konu, 'Street & DJ' kısmında hikmet tarafından paylaşıldı.

  1. hikmet

    hikmet Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    İZMİR / KSK
    Seviye:
    arkadaşlar bisikletime son olarak maşa aldıgımda herseyi tamamlanmış oluyo ; bende argyle 302 almayı düsünüyorum ama maşada sertlik ayarı olmadıgı için biraz türeddütteyim ben brz yumusak maşalarda rahat ediyorum yani argyle 318 kullanan varsa onun en yumusak hali bnm için ideal dir . argyle 302 kullananınız varsa acill yorumlarınızı bekliyorum :D :D :D
     
  2. Doruk Atay

    Doruk Atay Bisikletkolik

    Kayıt:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.085
    Beğeniler:
    1.675
    Şehir:
    Tuzla
    Seviye:
    302 modeli 318'in en yumuşak hali gibi zaten.. Ama imkan varsa 318 al derim
    ben, motion kontrol olayı çok şey farkettiriyor ;)
     
    hikmet ve atakibrahim bunu beğendi.
  3. atakibrahim

    atakibrahim Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    815
    Beğeniler:
    320
    Şehir:
    Ankara Bisikle
    Seviye:
    Ben 302 kullanıyorum gayet memnunum 302 içerisnde yay tarafında 2 adet spacer mevcut onlardan birini alırsan belki istediğin gibi olabilir.
     
    hikmet bunu beğendi.
  4. Gürkan Karataş

    Gürkan Karataş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Kasım 2006
    Mesajlar:
    360
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Adı:
    Gürkan Karataş
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    o spacerlere dahada ekleme yaparsanda sertleşiyo, hani bi gün sert kullanmak istersen aklında bulunsun diye şey ettim
     
  5. hikmet

    hikmet Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    İZMİR / KSK
    Seviye:
    Çok teşekkürler bu arada bende 318 alcaktım ilk olarak ama 302 indirimde oldugu için alacagım yerde mecburen onu alcam kaçırmamak lazım maşa argyle oldugu için kafanda başka soru yok sadece sertlik olayına kafam takılmıstı onuda çözdük çok sağolun inş en geç 1 aya eklerim fotografları :D :D
     
  6. hikmet

    hikmet Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğeniler:
    39
    Şehir:
    İZMİR / KSK
    Seviye:
    arkadaşlar 6 aydır kırılan scott kadromun gelmesini bekliyorum scott firmasına mail atcam bulamadım nasıl olcak yardımcı olabilir misiniz
     
  7. Gürkan Karataş

    Gürkan Karataş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Kasım 2006
    Mesajlar:
    360
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Adı:
    Gürkan Karataş
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    bu arada aldım bi tane argyle 302,

    argyle 318in yumuşak hali gibi densede 90 kilo ağırlığıma rağmen dip görmedi hiç. ayrıca sıfır alacağınızı düşünerek, kutudan çıkan travel düşürme pullarını maşayı söküp içindeki yayın üstüne eklerseniz maşa dahada sertleşecektir. ilerleyen günlerde ben eklemeyi düşünüyorum fakat şuan bile oldukça güzel çalışması bu ağırlığa rağmen.
     
    hikmet bunu beğendi.
  8. selimmerdan

    selimmerdan Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğeniler:
    149
    Şehir:
    ist
    Seviye:
    bend 302 alıcaktım sonanda vazcayıp fox 831 aldım gayet memnumum muhtesem hafif ve guzel çalışıyor
     
  9. Gürkan Karataş

    Gürkan Karataş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Kasım 2006
    Mesajlar:
    360
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Adı:
    Gürkan Karataş
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    abi fox 831 ile argyle 302 arasında sınıf farkı var zaten bi kere :D ama kötü bir maşa değil hatta daha önce kullandığım marzocchi dj1den çok daha iyi diyebilirim.
     
  10. atakibrahim

    atakibrahim Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    815
    Beğeniler:
    320
    Şehir:
    Ankara Bisikle
    Seviye:
    Sanrım Domain 302 den bahsediyor... :)
     
  11. Gürkan Karataş

    Gürkan Karataş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Kasım 2006
    Mesajlar:
    360
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Adı:
    Gürkan Karataş
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    hayır abi, 831 foxun ilk dirt/4x maşası 100 mm travel havalı 1700 gram kadarda ağırlığı var. :D çalışmasını bilmiyorum ama bu ağırlık özellikle 4x yarışçılarının 831i tercih etmesindeki başlıca sebep olmuştur :D
     
    atakibrahim bunu beğendi.
  12. Orhan Yıldırım

    Orhan Yıldırım Kıdemli Üye

    Kayıt:
    31 Ocak 2010
    Mesajlar:
    333
    Beğeniler:
    107
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Güzelinden bi 6 aylık hortlama yapayım, :D hikmet arkadaşımız ne 318 nede 302 argyle maşa aldı. Şuan pike 426 sıyla mutlu gibi.
     
  13. EmirhanKarasu

    EmirhanKarasu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    393
    Şehir:
    İstanbul/Göztepe
    Seviye:
    Pike'da iyidir.