Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

arkadaşlar acil yardım

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında coşkun tafkid tarafından paylaşıldı.

  1. coşkun tafkid

    coşkun tafkid Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    46
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    bodrum
    Seviye:
    Slm arkadaşlar, şu an yurtdışındayım ve burda çok beğendiğim bir bisiklet olan 2011 model specialized stumpjumper 26 hardtail comp. 2.el buldum ,fiyatı 2.200 tl ,üzerinde donanım olarak full sram s0 var ve kadrosu full karbon ,
    bisikletin görünümü fena değil biraz yorgun ama kırığı çarığı yok bakıldığında,
    sadece merak ettiğim eğer ilerde sram donanım problem yaratırsa yerine full simano xt takabilirmiyim, yani frame buna uygunmu ve 2.el karbon kadro problem yaratırmı sizce, nelerini kontrol etmem lazım bisikleti almadan?
    çok soru sordum galiba, şimdiden çok teşekkür eder iyi forumlar dilerim
    saygılar
     
  2. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    72
    Seviye:
    Gayet iyi fiyat. Seninde aklına yattıysa almaya değer bir bisiklet, Sram ile sorun yaşayacağını sanmam ama 2011 oldundan yıpranmalar olmuştur illa, donanımları iler ki zamanlarda istediğin bir değştirebilirsin, sıkıntı yok.
     
  3. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.887
    Beğeniler:
    9.308
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    link vere bilirmisin? Karbon kadro ve sram xo donanim icin pek iyi bir fiyat.
     
  4. coşkun tafkid

    coşkun tafkid Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    46
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    bodrum
    Seviye:
    bisikleti elden alıcam ama sıfırının linkine bakayım internetten bulabilirsem hemen yazıyorum

    Arkadaşlar bisikletin donanımı aşağıdaki link de sram s0 değilmiş bu arada, ama s7 ve s9 kombine edilmiş, lütfen görüşleriniz,
    saygılar
    http://www.evanscycles.com/products/specialized/stumpjumper-ht-comp-2011-mountain-bike-ec024997
     
  5. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.887
    Beğeniler:
    9.308
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Peki hangi ülkedesiniz?
     
  6. coşkun tafkid

    coşkun tafkid Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    46
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    bodrum
    Seviye:
    Güney afrika

    Bu bisikleti bilen diğer arkadaşlar lütfen tavsiyeleriniz, teşekkürler
     
  7. coşkun tafkid

    coşkun tafkid Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    46
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    bodrum
    Seviye:
    Murat bey nedir tavsiyeniz? Risklimi bu fiyata bu bisikleti almak sizce?
     
  8. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.887
    Beğeniler:
    9.308
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Simdi coskun bey, bsikleti görmeden bir sey diyemeyiz. Orjinal donanimlada olsa fiyati cok iyi ama karbonda biraz dikkatli olmak gerekiyor. Aluminyum daki gbi ufak yaralari göremesiniz, yani karbon bir yerinden sacteli inceliginde bir darbe almis olsa görünmez yola dogru giderken kirilir. Dedigim gibi fiyat olarak cok iyi ama yine de ben sahsen karbonu 2. el almazdim.
    Peki faturasi garantisi falan varmi o bisikletin? Eger garantisi ve faturasi varsa bir ihtimal kirilmis olsa degistirme sansiniz olabilir ama buda sadece bir ihtimal.
     
  9. coşkun tafkid

    coşkun tafkid Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    46
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    bodrum
    Seviye:
    garantisi yok faturasıda yok, eğer kırılırsa değiştireceklerini yada para iadesi yapacaklarını sanmıyorum açıkcası :)
    Neyse biraz daha düşüneyim, tavsiyeniz için teşekkürler, iyi forumlar
     
    Murat Cömez bunu beğendi.