Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

arka tekere cam girdi.

Konu, 'Tekerlekler' kısmında tarık akman tarafından paylaşıldı.

  1. tarık akman

    tarık akman Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    257
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    Kocaeli/Derince
    Seviye:
    :boese157: bisiklet yolunun 100-200 metresi kırık bira şişeleriyle doluydu. akşam olduğu içn önceden farkedemedim ben de. büyük bir parça camın üstünden geçtim görmeden. birden tekerden ses gelmeye başladı baya nerden geliyor diye baktım dış teker baya delinmiş. iç teker zaten yamalıydı falan çok önemli de değil aslında ama dış teker yeni almak gerekir mi? ayrıca eskiden kalma da 1-2 patlak var fakat onların dış tekerde etkisi yok gibi bir şey. bu sonuncusu dış tekere baya büyük hasar verdi. :boese157:
     
  2. özcan açici

    özcan açici Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2011
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul-avcılar
    Seviye:
    resim koyarsan daha iyi anlaşılır hocam
     
  3. M.Cilasun Bayülgen

    M.Cilasun Bayülgen Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Ocak 2010
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Tekerin neresinde olduğu ve kesiğin boyutu önemli, bence de bir fotograf iyi olur yorum için...
     
  4. A.Kadir Ünal

    A.Kadir Ünal Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Şubat 2011
    Mesajlar:
    417
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Eğer çok kesiti varsa lastiğin üzerinde Bi oto lastikcisine gidin. Lastiğin üzerine sıcak yama yapıcaktır Eskisinden daha sağlam olur ;) Fiyatıda enfazla 5tl bilemedin 10 tl tutar.