heisenberg3910
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 28 Ağustos 2007
- Mesaj
- 696
- Tepki
- 344
- Şehir
- Ankara
Merhaba hepinize.Lafı uzatmadan konuya giriyorum.
Bianchi Track kullanıyorum.Çift amörtüsörlü.Biliyorum ki arka şokun performansa baya bir etkisi var.Peki ne kadar büyüklükte bir etki?Kıyaslama, oranlama gibi somut bir yolla ifade edilebilir mi? ' Düz kadroyla 10 km gidersen, çift amörtisörlü kadroyla 7 km gidersin.' gibi mesela.(mesafeler tamamen uydurmadır )
Sanırım kadro açılarının da büyük etkisi var.Buyrun resim:
http://www.devsepet.com/images/std/spor/track.jpg
Bir sorum daha olacak.
Ben düz yolda amörtisörün yayını sonuna kadar sıkıyorum.Üzerine bindiğimde de yayda bir sıkışma olmuyor, yani kadro tamamen gerilmiş durumda oluyor.Zıpladığımda veya biryerlerden atladığımda esneyip, düz yola geçince yine tamamen geriliyor.Bu durumda düz yolda ilerlerken, kadro tamamen gerginken bir enerji kaybı olur mu?
Cevaplayan, cevaplamayan, okuyan okumayan herkese teşekkürler.
Bianchi Track kullanıyorum.Çift amörtüsörlü.Biliyorum ki arka şokun performansa baya bir etkisi var.Peki ne kadar büyüklükte bir etki?Kıyaslama, oranlama gibi somut bir yolla ifade edilebilir mi? ' Düz kadroyla 10 km gidersen, çift amörtisörlü kadroyla 7 km gidersin.' gibi mesela.(mesafeler tamamen uydurmadır )
Sanırım kadro açılarının da büyük etkisi var.Buyrun resim:
http://www.devsepet.com/images/std/spor/track.jpg
Bir sorum daha olacak.
Ben düz yolda amörtisörün yayını sonuna kadar sıkıyorum.Üzerine bindiğimde de yayda bir sıkışma olmuyor, yani kadro tamamen gerilmiş durumda oluyor.Zıpladığımda veya biryerlerden atladığımda esneyip, düz yola geçince yine tamamen geriliyor.Bu durumda düz yolda ilerlerken, kadro tamamen gerginken bir enerji kaybı olur mu?
Cevaplayan, cevaplamayan, okuyan okumayan herkese teşekkürler.