Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Arka göbek sorunsalı

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında oguzcan.abay tarafından paylaşıldı.

  1. oguzcan.abay

    oguzcan.abay Dağ Bisikletçisi

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    15 Eylül 2015
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    58
    Şehir:
    Denizli-Merkezefendi
    Adı:
    Oğuz Can Abay
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Bisikletimin orjinalinde rulmanli gobek vardi.Aldiktan iki ay sonra rulmanli gobegi yamulttum bisikletcim biyali gobek ile degistirdi her hafta bilyali gobegi yamultuyordum tekrardan rulmanliya gectim bu sefer rulmanli gobegi ortadan ikiye kirdim sizce hangi gobek sistemini yada hangi markayi kullanmaliyim artik biktim bu arka gobek olayindan Simdiden onerileriniz icin tskler :) 20160128_141629.jpg
     
  2. Deniz

    Deniz Üyeliği iptal edildi.

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.352
    Beğeniler:
    3.746
    Şehir:
    Fahrettin Altay, İzmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Fotoğraftan pek birşey anlaşılmıyor. Vites sisteminiz nasıl? Kaç vitesli? Forumda göbekler üzerine arama yaptınız mı? :) Şimdilik sorularım bunlar :)
     
    geziniyo bunu beğendi.
  3. hakan64

    hakan64 Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.225
    Beğeniler:
    678
    Şehir:
    -
    Adı:
    hakan
    Seviye:
    @ocnby mt15 jant al arkana bakma:D
     
    oguzcan.abay bunu beğendi.
  4. Alizee

    Alizee Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2015
    Mesajlar:
    341
    Beğeniler:
    351
    Şehir:
    Istanbul
    Adı:
    Ali
    Seviye:
    nasi kirdiniz acaba
     
  5. #5
    oguzcan.abay

    oguzcan.abay Dağ Bisikletçisi

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    15 Eylül 2015
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    58
    Şehir:
    Denizli-Merkezefendi
    Adı:
    Oğuz Can Abay
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Haberim bile olmuyor ayaga kalkip yokus cikmaya basladigimda lastik kadroya surttugunde anliyorum
     
  6. Oğuz A

    Oğuz A TRAKYALI :)

    Kayıt:
    17 Haziran 2014
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Babaeski
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    aynı sorun bende de vardı bisikletim kron xc 250 araştırma yaptığımda tüm xc 250 de aynı sorun varmış .sonra bisikletçi abi mandallı sistemi somunlu sisteme çevirdi artık kafam rahat.
     
    oguzcan.abay bunu beğendi.
  7. #7
    oguzcan.abay

    oguzcan.abay Dağ Bisikletçisi

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    15 Eylül 2015
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    58
    Şehir:
    Denizli-Merkezefendi
    Adı:
    Oğuz Can Abay
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Benimkide xc150 somunlu sistem derken bilyali somunlu dimi birde markasi varmi
     
    DogukanSahil ve Oğuz A bunu beğendi.
  8. Neil deGrasse Tyson

    Neil deGrasse Tyson I wonder if heaven got a bikepark

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    601
    Şehir:
    Ankara/Karabük/Lublin
    Adı:
    Mehmet Ç.
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    bisiklet bu bisiklet, arka janta çıkıp üstünde mi tepiniyorsun hocam 4 göbek kırmak nedir:D
     
    celikeren ve oguzcan.abay bunu beğendi.
  9. Halilibrahim

    Halilibrahim Enduro /Freerider - Fully Lover

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    26 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1.460
    Beğeniler:
    3.084
    Şehir:
    ANKARA
    Adı:
    Halil ibrahim
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    :) Valla ilginç bu kadar senedir (1998'den beri) tepe tepe arazide bisiklete biner dağ taş demeden her yere girip çıkıyorum henüz ne göbek dağıttım ne de kırdım. Zamanı gelince rulmanı değiştiririm, ya da göbeğe bakım yapar devam ederim kullanmaya. 1,90 boy 95 kiloyum bu arada.

    Sizin başka sorununuz var bence hocam. Böye zırt pırt göbek dağılmaz - kırılmaz.

    300-400'e düzgün göbekli bir jant seti alın. O jantta bir sıkıntı var galiba.
     
    celikeren, oguzcan.abay ve geziniyo bunu beğendi.
  10. geziniyo

    geziniyo Üyeliği iptal edildi

    Kayıt:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.597
    Beğeniler:
    6.950
    Seviye:
    Kaç kişi biniyorsunuz bisiklete?
     
  11. #11
    oguzcan.abay

    oguzcan.abay Dağ Bisikletçisi

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    15 Eylül 2015
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    58
    Şehir:
    Denizli-Merkezefendi
    Adı:
    Oğuz Can Abay
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Ben ve göbeğim:D
     
    DogukanSahil ve celikeren bunu beğendi.
  12. YEA

    YEA Yeni Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    31 Aralık 2015
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    ZONGULDAK
    Adı:
    YUNUS EMRE AKBULUT
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Rublen kaçlı
     
  13. YEA

    YEA Yeni Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    31 Aralık 2015
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    ZONGULDAK
    Adı:
    YUNUS EMRE AKBULUT
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Eger rublen kasetse tel sayısına fren türüne ve vites sayısına uygun bir shimano göbek alabilirsin .
     
  14. #14
    oguzcan.abay

    oguzcan.abay Dağ Bisikletçisi

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    15 Eylül 2015
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    58
    Şehir:
    Denizli-Merkezefendi
    Adı:
    Oğuz Can Abay
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Ruble 7 li 36 telli v fren ama kaset olup olmadigini bilmiyorum
     
  15. geziniyo

    geziniyo Üyeliği iptal edildi

    Kayıt:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.597
    Beğeniler:
    6.950
    Seviye:
    @ocnby Peki göbeği değiştiren usta Çinli mi?
     
    Emre Gülen ve Deniz bunu beğendi.
  16. Saikou

    Saikou Kıdemli Üye

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    20 Mart 2015
    Mesajlar:
    364
    Beğeniler:
    305
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Ali B
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    @ocnby gobegi degistirmisken kaset tipi alsan daha iyi olur. Rublen uyumlu degilse onu da kasete degistirebilirsin.
     
    oguzcan.abay bunu beğendi.
  17. YEA

    YEA Yeni Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    31 Aralık 2015
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    ZONGULDAK
    Adı:
    YUNUS EMRE AKBULUT
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    eğer rublen sağdaki gibiyse kasettir. soldaki gibiyse vidalı dır. senin rublen fotoğraftan anlaşıldığı kadarıyla vidalı ruble. sana uygun olarak 40 tl ye shımano göbek alabilirsin kaliteye ve markaya göre 30 ile 50 tl arasında da 7 li kaset ruble alırsın
     

    Ekli Dosyalar:

    oguzcan.abay bunu beğendi.
  18. geziniyo

    geziniyo Üyeliği iptal edildi

    Kayıt:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.597
    Beğeniler:
    6.950
    Seviye:
    @YEA Bi ek bilgi vermek istiyorum, kaset ve vidalı ayrı şeyler değil her ikiside kaset...Biri freewheel kaset (vidalı dediğiniz) diğeri freehub kaset ( kaset dediğiniz)...Maalesef bisiklet ustaları tarafından kaset ve vidalı diye ayrılıyorlar fakat aslında her ikiside kaset...
     
  19. Saikou

    Saikou Kıdemli Üye

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    20 Mart 2015
    Mesajlar:
    364
    Beğeniler:
    305
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Ali B
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    @geziniyo freewheel'in Türkcesi vidali. Peki freehub'in Turkcesi ne?
     
    geziniyo bunu beğendi.
  20. hakan64

    hakan64 Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.225
    Beğeniler:
    678
    Şehir:
    -
    Adı:
    hakan
    Seviye:
    sorun ustada bence. işinin ehli olmadığından biryerde hata yapıyordur. onun için göbek sürekli bozuluyo. mt15 göbekli bisikleti 4senedir nerdeyse hergün kullanıyorum. daha hiç bakımda yapmadım. sadece arka tekerde biraz boşluk var onun dışında bir sorunu yok. aslında boşluğunu alabilirim ama anahtarları yok.