Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Araziden Seçim Sandığına...

Konu, 'Şehiriçi Gezi ve Tur Makaleleri-Fotoğrafları' kısmında KevSerSeri tarafından paylaşıldı.

  1. KevSerSeri

    KevSerSeri Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.354
    Beğeniler:
    3.532
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Selam Pedal Dostları;

    Dünkü yorgunluğu atabilirsem gelirim dediğim bir geziydi bugünkü.

    135km.nin peşine acaba yapabilir miyim, hem iki günün uykusuzluğu hem de yorgunluğu derken çivi çiviyi söker mantığıyla sabah 6.30da çıktım yola.

    Hedef Emek. Yavaş yavaş bisikletçiler de toplanıyor. Hemen bir poz alıp koyuluyoruz yola...
    [​IMG]

    Orta seviyede bir tırmanış gerçekleştirdikten sonra inişte aramızdaki mesafeyi açıyoruz. Tangır tungur salıyoruz bisikletleri.
    [​IMG]

    Ben de naısl poz vermişim öyle. Bi sağa dönmüşüm bi sola hahaha... Ellerimi koyacak yer bulamamışım belli ki...
    [​IMG]

    Çorak arazide bu çamur nasıl oluşmuş anlamadık. En önde ben gidiyordum. Koyun sürüsü gibi peş peşe daldık.
    Ancak ağırlığımı ortaya koydum ve en büyük yarığı ben yaptım hahaha...
    [​IMG]

    Güzelim havada bisikletlerimize ne oldu bakın..
    [​IMG]

    Dün güneş çarptı hala içim yanıyor. Bi karpuz yiyemedik gitti derken sabahın köründe milletin aklına karpuzu soktum.
    Antrenman gezi diye çıktıklarına pişman oldular mı bilmiyorum ama ben çok mutlu oldum. Marketin açılmasını bekleyip daldık içeri.
    [​IMG]

    Herkes çantada ne varsa çıkarıyor ortaya. Bu sefer bende bi numara yok. Kısa tur olduğu için yanıma bir şey almadım.
    [​IMG]

    Otomatik çekime yetişecem diye attım kendimi Banu Alkan gibi boylu boyunca hahaha...
    [​IMG]

    Hani karpuz yerken huyyyşşşp diye bir ses çıkar ya suyunu emerken. Onu duymaya çalışıyoruz herkesten.
    Korhan'ın dediğine göre kendisi başarılı hehehe...
    [​IMG]

    Bi ses de buradan alalım efeeeem...
    [​IMG]

    [​IMG]

    Kedi mi poaça yiyecek Salih Abi mi kediyi belli değil hahaha..
    [​IMG]

    Çamur olan bisikletime uğraşmak istemediğimden dalıyoruz bir benzinliğe. Adam siz yıkarsanız beleş diyince alıyorum elime hortumu. Nasıl bir basınç var ama kolum geri tepiyor. Hoyyyy suyla oynamayı sevdiğim için getirin bisikletleri bakem sırayla diyorum. Çok zevkli bir iş. Daha çok suyla oynardım da neyse Gökçek Amca tedbirler alıyor. Dikkatli kullanmak lazım...

    Korhan Abi bugün tura doyucam sizden sonra da arkadaşla gezicez ama saat erken hadi oyalanalım diyince dalıyoruz bir pastaneye. Gelsin mis gibi limonatalar. Yine boşa gitti yaktığımız kaloriler hahaha..
    [​IMG]

    Bu tayfayı da kendime benzettim. Hepsini keyifçi yapmaya ramak kaldı. İnşallah bir sonraki tura. Hadi bakalım hayırlısı...

    Görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın arkadaşlar...
     
    guneykaragoz, jamssea ve Mr. Biggs bunu beğendi.
  2. murti06

    murti06 Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    keyifli bir tur olmuş belli. Satır satır okudum ama neresi olduğu yazmıyordu. Ben çıkaertamadım resimlerden bura neresi?
     
  3. gencizmirli

    gencizmirli Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Mart 2007
    Mesajlar:
    685
    Beğeniler:
    391
    Şehir:
    ABS
    Seviye:
    Güzel tur tebrikler.Bence en güzel yanı da o kadar yorgunluktan sonra o karpuzu yemek oluyor.:D
    İyi günler...;)
     
  4. zence_fil

    zence_fil Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    O karpuzun hakkını sizden daha iyi veren olamaz
    Tebrikler
     
  5. jamssea

    jamssea Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    357
    Beğeniler:
    227
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Sanıyorum hayatım,bu gezilere katılana kadar bu turlara katılanlara-Kevser'e- teşekkür etmek ve sadece bakmakla geçecek galiba. Çok teşekkürler.Saygılarımla.
     
  6. KevSerSeri

    KevSerSeri Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.354
    Beğeniler:
    3.532
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Odtü arazisi.
     
  7. R4UF

    R4UF Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    154
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    güzel gezi olmuş gerçekten sıcağı dinlemeden gezilere devam ediorsunuz ne güzel bir olay umarım azminizi yitirmezsiniz gerçi buna şüphe yok ama sizin gibi bir grubun azmini yitireceğini sanmıorum başarılar
     
  8. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Kevser hocam, sizin ironwoman geni taşıdığınızdan artık hiç şüphem yok.
    Biyonik bisikletçiliğin iç anadolu baş bayi = ironwomanseri.

    not: Çamurdan bisikletiyle geçen arkadaşla arkadaş olmak isterim. Benim böyle girişimci ruhu olan elemanlara ihtiyacım var. :)
     
  9. KevSerSeri

    KevSerSeri Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.354
    Beğeniler:
    3.532
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Hhahahahahahah o zaman hepimizle arkadaş olman gerekecek Mesut Abi. En önde ben gidiyordum. Koyun gibi hepimiz peş peşe girdik. Neyse ki bisikletler yıkanınca mis gibi oldu...
     
  10. Antares

    Antares Forum Demirbaşı

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    417
    Beğeniler:
    204
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    Vallahi tebrik ederim sizi :)