Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Araba çıkartmaca... :)

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Lütfü Çolak tarafından paylaşıldı.

  1. Lütfü Çolak

    Lütfü Çolak Bisikletkolik

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.256
    Beğeniler:
    1.904
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
  2. Bibendum

    Bibendum Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Aralık 2004
    Mesajlar:
    1.263
    Beğeniler:
    1.005
    Şehir:
    Zübüşler Diyarı
    Seviye:
    Nassı yani ? ...
     
  3. ilgin

    ilgin Üye

    Kayıt:
    6 Aralık 2004
    Mesajlar:
    66
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Ya ben bunu daha önce de denemistim mailime gelmisti
    sonra kafayi yememek için silmistim
    nasil cikiyor kuark ?
    koyu renkli ok nerde?
    biz neden göremiyoruz?
     
  4. ebruK.

    ebruK. Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Mart 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    bostancı
    Seviye:
    aman tanrım deliricem yarım saattir bilgisayarın başındayım! :eek:
     
  5. Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.035
    Beğeniler:
    3.680
    Seviye:
    stres sahibi olmaya birebir bu oyun:D:D
     
  6. emrah78

    emrah78 Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Haziran 2005
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    0
    Seviye:
    sğper ya az kalsın pc mi atcaktım camdan aşağıya son anda buldum sonuca 20 harekette varbilirsiniz

    oh beee.....
     
  7. emrah78

    emrah78 Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Haziran 2005
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    0
    Seviye:
    :in:
    arkadaşım arabanın önündeki çizgilerin hangi yöne baktığını farkedersen eğer görürsün
     
  8. Ergün Gündoğar

    Ergün Gündoğar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    679
    Beğeniler:
    216
    Şehir:
    Tuzla - İstanbul
    Seviye:
    Güzel oyun, saol ;)
     
  9. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.827
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    insan pc başında stres'e giriyor..zaten yorgunum bi de bu valla delirecem..:D
     
  10. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.827
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    araba çıkmıyor ama ben aklımı kaçıracam orası bi gerçek...
     
  11. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.827
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    araba çıkmıyor ama ben aklımı kaçıracam orası bi gerçek...:D:D
     
  12. fangornents

    fangornents Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    93
    Şehir:
    gültepe / istanbul
    Seviye:
    güzel oyun tşk
     
  13. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    saygılarımla oyun bıtmesı 5,30 ıyı rekor sanırımmm...evellden aklımda kalmıs..:)
     
  14. mystery

    mystery Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Aralık 2005
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Ya LÜtfen Cevabini Yazarmisiniz???????
    Ben Neden 20 Harekette Çikaramiyorum
     
  15. Said Ergöktaş

    Said Ergöktaş Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    449
    Beğeniler:
    207
    Şehir:
    KAYSERİ - Hill Climb - XC
    Seviye:
    araba oradan çıkmıyo ama ben az daha kafayı yiyecem
    hakkten bu araba burdan nasıl çıkar..
     
  16. mystery

    mystery Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Aralık 2005
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    cevabını bilenler çıkarabilenler lütfen yazsın şuraya ya...................
     
  17. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    Arkadaslar sadece ip ucu olarak.... :D

    direk gıdıyoruz ondan sonra.....?? ;)

    dırek,asagı,yukarı,yukarı,asagı,saga,asagı,sola devam edıyoruz en asagı kulvardan koseye kadar....
    kosede..yukarı,saga,asagı,sola,asagı,saga devaam edıyoruzz herhalde bundan sonra cıkarırsınızz

    saygılar... :D :D