Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Antrenman Yardım

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında Kanber Gülhan tarafından paylaşıldı.

  1. Kanber Gülhan

    Kanber Gülhan Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    183
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar kendim için bir antrenman hazırlamak istiyorum ama neyin doğru olduğunu tam bilmiyorum aklımda 2 -3 soru işaretleri var

    Ben şimdi 16 yasındayım ve kilom 45..s yani yaşıtlarıma göre baya az .d

    o yüzden diyetisyen Resource energy verdi günde 3 kutu içiyorum içinde 11.2 gr da protein var

    Şimdi ben hafta içi okula giderken bisikletle gitmeye karar vermiştim ve 2 aydır da gidiyorum ama dinlenme sürem sadece haftasonu oluyor okul ile ev arası 6 km işte günlük 12 km pedallıyorum

    ben 2 aydır okula gitmemem rağmen performansımda bi artış olmadı aslında en başta oldu da artık hep aynı tempo gidiyorum gibi dahada hızlanamıyorum

    şimdi 6+6 günlük az mı da performans artışı olmuyor yoksa her gün bisiklet sürmemden mi kaynaklanıyor eğer km az ise öğle araları 1 saat vaktim var 14 km de öle sürebilirim parça parça sürme diyorsanızda artık sabah erken kalkar bi 15 km de öle dolanırım :D yani şimdi ben ne yapmalıyım fazlada sürmek istemiyorum kilo alamıyorum yoksa ...d
     
  2. Cyclist999

    Cyclist999 Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.157
    Beğeniler:
    789
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Hergün çıkman ve bacaklarını çalıştırman çok iyi kesinlikle, sana tavsiyem Bisikleti sürerken en ağır viteste sürmeye değil orta viteslerde yüksek devirle pedal çevirerek sürmen olacaktır (selenden seni birazcık zıplatacak kadar)(fakat bunun için ayağının pedala sabitlenmesi gereklidir. SPD ayakkabı - kilitli pedal veya toe clips denilen kalpiye pedal ile mümkün) Km yi her geçen gün biraz daha arttırman dayanıklılığını artıracaktır, ne zaman 50 km üstü olmaya başlarsa ( yaşınla paralel olarak) asıl dayanım ozaman başlayacaktır. Az km li fakat sık kullansan dahi durum bu. Fazla km senin kilo almana engel olacaktır, fakat ona göre de çok yemen gerekecek, olabildiğince sağlıklı da beslenmeye fakat fazla yemeye çalış( çünkü kötü bir beslenme antrenmanın getirdiği yararı bir an da yok edebilir. :) İyi antrenmanlar, booolca pedallar.
     
  3. Kanber Gülhan

    Kanber Gülhan Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    183
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    teşekkürler normalde ben kalpiye alcaktım spd alamıyorum öğrenci olduğumdan haliyle para sıkıntısı var ordaki adam spd ye oranla daha fazla düşersin dedi şimdi cadde de sürüyorum ben düşerim bir kaza olur diye almamıştım siz ce düşe düşe alışamazmıyım :D
     
  4. observer

    observer Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.456
    Beğeniler:
    384
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bence her gün 12 yapacağını bir gün 12 yap okulda diğer günde 12 ama yormadan ev de en fazla 1 saat falan dinlen 30 km falan interval-yüksek kadans yap.
    benim ciğerlerimi çok geliştirdi.Artık tek sorunum bisikletin ağırlığı ve çift süspansiyonlu oluşu gibi