Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

antrenman programı

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında Pardus Tulliana tarafından paylaşıldı.

  1. Pardus Tulliana

    Pardus Tulliana Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Merhaba foruma yeni üye oldum. Gördüğüm kadarıyla bu forum düzenli ve kaliteli bir forum. Yeni başlayanlar için temel bir antrenman programı arıyorum, yol bisikleti'ne uygun, fakat mtb kullanıyorum, onu bu ay yol aracına dönüştüreceğim.

    Aslında vücut geliştirme ve powerlifting ile uğraşıyorum. mart ayında bir baktım 124kg olmuşum uygun diet ile şu anda 111kg'yim. Diet sırasında bisikletle tanıştım ve aşık oldum, bisiklet yaşam tarzımın bir parçası olmaya başladı.

    Anaerobik kapasitem fena! :) aerobik kapasitemi bisikletle nasıl iyi duruma getiririm onu arıyorum. Birileri bana yardımcı olursa sevinirim.

    dün moda-bostancı yaptım 17km 40dakikada.

    bunlar çeşitli rakamlarım;

    dinlenme nabız 48-50/dk.
    max. nabız 210/dk.
    boy: 185cm
    kilo:111kg
    göğüs:128cm
    bacak:70cm
    bel:94cm

    Program istiyorum yardım...
     
  2. duyguny

    duyguny Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Mart 2005
    Mesajlar:
    596
    Beğeniler:
    128
    Şehir:
    Bostancı
    Seviye:
    program konusunda çok yardımcı olamama sanırım ama nabız verilerini nabız saatiyle mi alıyorsunuz...
    çünkü onda1 gariplik sezdim normalde 60-100 arası olur max nabız ise 210-yaş/2-kilo*0.11-4 gibi 1 hesapla bulunuyor yani sizin 170 falan olur...
     
  3. Pardus Tulliana

    Pardus Tulliana Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    en iyi yoldan nabızı dinleyerek!....
     
  4. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.318
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    Nabız bana da normal gelmedi......

    Senin yaş ve kilona göre Duygun un dediği gibi 170 i geçmemesi lazım.

    Ayrıca dinlenme nabız çok düşük.Eğer değerler doğruysa senin 210 nabızda uçman lazım :eek:

    Bence değerleri güvenilir bir nabız saatinden alarak gör.

    Selamlar
     
  5. Gürsel A.

    Gürsel A. Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.403
    Beğeniler:
    2.248
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar.. Onlar hesaplanan değerlerdir.. Kağıt üstünde öyle diye gerçektede de öyle olacak diye bir şey yok.. Hesaplanan maximum bir takım antrenman programlarına temel sağlamak içindir..Ayrıca genel hesaplama 220 - Yaştır. Bu durumda arkadaşın 220-21=199 /dk eder.Çıkan maximumu da normaldir.Dinlenme nabzı da iyi görünüyor..

    Benim yaşım 46. Maximumum 174 eder. Ama ben kalbimi kısa bir süre 200 bile attıracak kadar efor harcıyabilirim ve antrenmanlı olduğum bana bu bir şey yapmaz..180 nabızla uzun süre gidebiliyorum..Ama antrenmansız biri (benim yaşımda) kalbini (varsayalım) 200 attırırsa sorun olabilir.

    Yine de bu işlerin uzmanına sormakta yarar var..
    2 gün boyunca Bolu dağlarında kampta olacağım.. (Cevaplarım gecikebilir yani)
    Selamlar..
    Gürsel
     
    Ali AKTAŞ bunu beğendi.