Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

antreman

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında observer tarafından paylaşıldı.

  1. observer

    observer Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.456
    Beğeniler:
    384
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    uzun süreden sonra yarın bisiklet süreceğim yazın hep il dışındaydım sayılır 2 haftadır bisiklet bozuktu özel anahtarı lazımdı yapmak için bende yoktu bu gün yaptırdım ve yarın sürceğim.13.09.2012
    saat 15:00 gibi dışarı çıkmayı planlıyorum en az 2 saat sürerim km saatim yok android telefondan endomondo pro uygulamasını kullanıyorum ilk başta ısınma yapmam lazım kategorileri üstte ort.hız ve hız ayarladım altta toplam mesafe ve kalan mesafe yaptım ilk ısınmak için antreman hedefi belirlemeyi düşünüyorum.mesafe-zaman-kalori seçenekleri var kilo sorunum yok kaloriyi eledik.zaman yaparsam 30 dk mesafe yaparsam 7km falan düşünüyorum ısınma için sizce uygun mudur? ve ortalama kaç km hızla gitmeliyim ısınmak için.(ısınırken yüksek kadans çevirceğim sonra normal sürüşte yine yüksek kadans mı devam etmeliyim?)
    normal sürüşte ise 20-30 hedef koymayı planlıyorum yani yaklaşık 30 km olcak sürdüğüm ve ısındıktan sonra bir süre beklemelimiyim sürüş için o süre ne kadar olmalı?
    yiyecek konusunda evde pilav makarna et yerim yolda snickers vb. olur mu? su dışında minerallleri almak için kola-gazoz- maden suyundan hangisini tercih etmeliyim?
    son olarak endomondo da antreman kısmında ara çalışma denen bi yer var içinde de 3 kategori
    stardart:1 dkk aralıklı standart ara programı başlangıç için ideal
    piramit:yüksek yoğunluklu aralık kısa başlar, uzunlaşır-tepe noktasında sonra hala zor
    tabata:yoğun aralıklı program kısa aralıklarla yapıldığında kısa sürede iyi kardiyo sağlar
    sizce bunlardan birini uygulamalı mıyım?anladığım kadarıyla standartta normal sürüş var arada 6 tane 1 dk dinlenme var(şekilde 6 sarı yer var foto bulursam atarım)
    piramitte normal sürüş 2 kısa mola sonra biraz daha fazla sonra birazdaha fazla yine fazla sonra molalar azalıyor süre olarak
    tabatada sabit sürüş zamanı ve sabit süre mola var galiba anlık olarak yüklenme sprint çalışması açıklamada da olduğu gibi kardiyo-ciğer geliştiriyor galiba.
    evet sorcaklarım bu kadar biraz karmaşık ve uzun oldu ama :)
    resim bu bana ait değildir yani o yukarıdaki antrenman benim değil sorduğum alttaki 3 antreman türü ne işe yarar
    http://www.google.com.tr/imgres?q=e...=98&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:12,s:0,i:104
     
  2. observer

    observer Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.456
    Beğeniler:
    384
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bilgili kişiler cevap verirse sevinirim 1-2 saate çıkıyorum
    ısınma nasıl kaç km/kaç dk olmalıdır?
    ısınmadan sonra bir süre bekleyip mi sürmeye başlamalıyız?
    bisiklet üstünde enerji almak için snickers vb yemeli miyiz?
    kola-maden suyu-gazoz içilmeli mi?(sürüş sırasında)
    içilmeliyse hangisi içilmeli
    standart
    piramit
    tabata
    anlamları nedir?
     
  3. observer

    observer Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.456
    Beğeniler:
    384
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Evet 7+9 km.olctu program surusumu ama 9 olan yanlis ayni yolda gitgel yaptigim icin galiba yani dogrusu 7+15 falan bide yaridayken lastik ptladi arka lastim kabak 30 km yapamadim ondan eve bisiklet elimde 2km yurudum