Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ANTALYA,duyurular,konser,parti,seminer,açılış...

Konu, 'Akdeniz Bölgesi' kısmında nazz tarafından paylaşıldı.

  1. nazz

    nazz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    496
    Beğeniler:
    294
    Şehir:
    Ant
    Seviye:
    Merhaba Arkadaşlar,

    Antalya ilindeki organizasyonları burada paylaşabiliriz,

    selamlar.
     
  2. Ontario

    Ontario Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Şubat 2007
    Mesajlar:
    733
    Beğeniler:
    478
    Şehir:
    Antalya Lara
    Seviye:
    Valla en son cumartesi direc-t geliyodu ama ne yaparsın işte gizlibahçe iki eliyle bi gurubu getiremediler haftasonuna bişeyler yapmak istiyosanız pazar günü halk koşusu var ona katılın halk ile beraber koşarsınız......
     
  3. nazz

    nazz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    496
    Beğeniler:
    294
    Şehir:
    Ant
    Seviye:
    erol sağol paylaşımın için, fakat bilgilendirirsen veya nereden bilgi alacağımı yazabilirsen sevinirim,
    Antalyada'da forumda da yeniyim

    selamlar
     
    TheCarpediem07 bunu beğendi.
  4. Ontario

    Ontario Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Şubat 2007
    Mesajlar:
    733
    Beğeniler:
    478
    Şehir:
    Antalya Lara
    Seviye:
    Halk koşusunu forumda vermiştim hadi bide burada veriyim
    koşu pazar günü bugün kayıt yaptırman gerekiyo sanırım
    koşu hakında bilgiye aşadaki linkten ulaşabilirsiniz

    http://www.oger-maraton.com/content/halk_kosusu/halk_kosusu.php

    kayıt olunca bi tane sırt numarası veriyolar bana verdiler mesela ( 6230 )

    Neyse koşu 4 km zaten yarış şeklinde deil amaç spor yapmak koşuyu bitirene plaket ve t-Shirt vericeklermiş bende bu kadar biliyorum internet sitesindeki yazıyı tam okumadım....:) :in:
     
  5. nazz

    nazz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    496
    Beğeniler:
    294
    Şehir:
    Ant
    Seviye:
    teşekkürler erol , 6230 dan bulup ,seni şaşırtırsak şaşma:)
    sanırım yarın katılamayacağım,inş tekrarlanır bu koşu
    çok sağol bilgiler için

    selamlar!
     
  6. semıh gunay

    semıh gunay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Eylül 2006
    Mesajlar:
    840
    Beğeniler:
    413
    Seviye:
    bisikletçi insan hiç koşarmıyaw....hafta sonu hiç bir sey yapamıyorsanız karaoğlana gelin takılırız...frestyle
     
  7. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Nazz güzel bir konu ancak yanlış bir bölümdeydi :).
    Uygun bölüme taşıdım.
     
    nazz bunu beğendi.
  8. eniskaratut

    eniskaratut Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    21 Ocak 2007
    Mesajlar:
    588
    Beğeniler:
    165
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    semih sen busun dostum ordayım
     
  9. nazz

    nazz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    496
    Beğeniler:
    294
    Şehir:
    Ant
    Seviye:
    bende günlerdir bu konuyu arıyorum ,taşınmış meğer:)
    peki teşekkürler....
     
  10. Ontario

    Ontario Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Şubat 2007
    Mesajlar:
    733
    Beğeniler:
    478
    Şehir:
    Antalya Lara
    Seviye:
    Ya ben numarayı yanlış yazmışım 6130 muş
    zaten koşuya geç kaldım bi gittim start çizgisine millet yollu yarılamış bende öle koştum işte .... zaten bisikletçi adam koşamıyo çok doğru bi şey yolun yarısını yürüdüm :)
     
  11. nazz

    nazz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    496
    Beğeniler:
    294
    Şehir:
    Ant
    Seviye:
    Organizatör aranıyor ! Şöyleee Antalya da , toplanılabilecek, partiler organize edecek biri mesela...çünkü ben bilmiyorum :(
     
    mstfa_gny bunu beğendi.
  12. zeynepant

    zeynepant Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    Direc-t seviosan, bu hafta sonu, yani 28inde, Gizli Bahçe'de, saat 16:00'da konserleri var. haberin olsun ;)
     
  13. zeynepant

    zeynepant Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    Direc-t seviosan, bu hafta sonu, yani 28inde, Gizli Bahçe'de, saat 16:00'da konserleri var. haberin olsun
     
  14. zeynepant

    zeynepant Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    ya arkadaşlar, pardon. direct ile ilgili mesajı buraya yanlışlıkla yazdım.:bilmiom:
     
  15. swunk

    swunk Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2005
    Mesajlar:
    308
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    :)
    ben her salı ve cumaları "dedeman jolly jeker" de
    her çarşamba ve cumartesi "konyaaltı jolly joker" de çalıyorum.
    tüm antalya bisiklet ekibini beklerim.
     
  16. Ontario

    Ontario Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Şubat 2007
    Mesajlar:
    733
    Beğeniler:
    478
    Şehir:
    Antalya Lara
    Seviye:
    Abi jolly beni aşar ya ben kale içi ne devam:)