Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Antalya - 7 Mart 2007 Şehir İçi Gezimiz

Konu, 'Yerel/Bölgesel Bisiklet Grupları' kısmında Ender Alıcıoğlu tarafından paylaşıldı.

  1. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.161
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    7 Mart şehir içi gezimiz.

    Merhaba

    Çarşamba günü, öğlen olmadan Tarık la msn de yazıştık, hadi bir tur atalım dedik. Konyaaltı tarafında buluştuk. Önce konyaaltı plajlarını bir kontrol edelim dedik.
    O sıra Ercan ı aradık. Birde ondan fırça yedik. Neden mi, bir gün öncesi, bu gün için Mazı dağına çıkacağız diye konuşmuştuk. Unutmuşuz, yaşlılık işte. Tarık saat 3 te işim var abi deyince Ercan la buluşamadık. Tabi Ercan da bize kızdı.:boese157:

    Meşhur Konyaltı plajları, çok yakında buraları iğne atsan yere düşmez hale gelir, boşken tadını çıkaralım.:D

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Boğaçayı çok güzel bir delta yapmış kendine.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Aslında bu fotoğrafı çekmeden 10 dakika önce büyük bir düşüş yaşadım. Düşe düşe binmeyi öğreneceğiz. :mad: :eek:

    Ercan kızdı dedik ya onun gönlünü alayım dedim ortalama 20 km hızla ilerlerken, telefonla Ercan ı arayayım dedim, gönlünü alacağız ya. Telefon tam sağ elimde, bizim Tarık yavaşlamaz mı, sonuç ani bir sol el freni ve havada bir takla, sonuç 2 diz, 2 dirsek kan revan içinde, Tarık ta, abi ben sebep oldum diyor, ama, acıdan bayılacağım neredeyse.:mad:
    Bir daha mı telefon ya da fotoğraf çekmek, hayatta artık iki elimi, gidondan salmam.:eek:
    Bu gün de evde acı içinde oturuyorum. Hanım tek kişi bisiklete binmeyi de yasakladı.:boese157:
    Ne yapacağım bilmem artık. Bu bisikletleri ben ne yapacağım, satayım mı yoksa. :(
    [​IMG]
    Bir yarım saat sonra kendime geldim. Ercan a gittik onu da aldık. Sıcağı sıcağına acılar pek hissedilmiyor, gezmeye devam ediyoruz.:rolleyes:
    [​IMG]

    Şimdide Şehrin tam ters istikameti, doğu taraf Dedeman otel mevkiindeyiz.[​IMG]
    Fotoğraf makinamızı birisine verip resim çektiriyoruz.
    [​IMG]
    Şimdide Fener mevkiine yaklaştık.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mahallenin adını aldığı fener, önünde parktayız.
    [​IMG]

    Bize sadece bir bina olarak görünüyor, ama, denizciler için yön tayin eden, onların hayatlarını kurtaran fener.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Pozlar veriyoruz ama gelin birde bana sorun acıdan dizim dirseklerim bitiyor. Çaktırmıyoruz, arkadaşlara.:eek:
    [​IMG]

    Fener mevkiinde Şevki ustaya uğruyoruz. Bisiklet tamircisi, görgülü ve bilgili bir arkadaş. Almanya dan getirdiği bu bisikleti satacağını söylüyor, bizde resimliyoruz.
    [​IMG]

    Geri dönüşe başlıyoruz. Mezbaha yakınında, bir başka park. Bu resim mecburen son resmimiz. makinanın pilleri bitiyor. :mad:
    [​IMG]

    Eve geldim. Kısa bir gezi, büyük bir ders alarak.
    Dersler mi:
    Bisiklet kullanırken, eller gidondan salınmayacak, telefon ve fotoğraf makinası elde olmayacak. Benim bu günkü geziden aldığım ders. Birde hep öne bakılacak, öndeki araç, bisiklet, vsire, hep uygun uzaklıktan, fren yapılacak mesafeden, takip edilecek.
    İnsan her yaşta bir şeyler öğreniyor. Öğrenmenin yaşı olmazmış.;)

    Sevgi ve selamlarımla.

    Hoşçakalın.
     
    Ediz Tevfik Özgan ve nuriaktürk bunu beğendi.
  2. heng

    heng Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    502
    Beğeniler:
    304
    Şehir:
    ANKARA-Yenimahalle
    Seviye:
    Ender abi geçmiş olsun güzel ama ders dolu bi gezi olmuş "şu anda ben de dersten yazıyorum ders üzerine ders olmuş" abi.....

    Deklanşöre basan ellerine pedala basan ayaklarınıza sağlık....
     
  3. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.656
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Ender abi resimler için teşekkürler
    Şevki Ustamın ricası üzerine senin makinen ile çektiğimiz resmi ilan da yayınladım

    Ender abi neden durup da aramıyorsun
    birde üstüne ceza alıyorsun
    oldu mu şimdi ama :(

    bu ceza ne kadar sürecek?

    Umarım uzun sürmez :)
     
  4. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.320
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    Ne güzel şehir.Geçmiş olsun Ender Abi.
     
  5. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.205
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    Çok geçmiş olsun Ender abi...daha öncede forumda birisinin başına gelmişti aynı şey telefonla veya makine ile uğraşıcaksanız kesinlikle sağ eliniz gidondayken sol elinizle uğraşın allah korusun daha kötüsüde olabilirdi...

    ceza içinde üzüldüm vallahi bir an önce biter umarım...
     
  6. behcetatinc

    behcetatinc Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.382
    Beğeniler:
    1.387
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Geçmiş olsun Ender Abi, hepinizin ayaklarına sağlık
     
  7. nuriaktürk

    nuriaktürk Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.525
    Beğeniler:
    1.474
    Şehir:
    cappadocia ürgüp
    Seviye:
    geçmiş olsun ender abi.

    her zamanki gibi çok güzel gezi olmuş elinize saglık.
     
  8. Ediz Tevfik Özgan

    Ediz Tevfik Özgan Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.143
    Beğeniler:
    1.069
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    umarım kısa sürede iyileşirsiniz. Güzel fotolar için teşekkürler.
     
  9. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    Ender abim geçmiş olsun,olur öyle hatalar..:eek: acil şifalar diliyorum üstadım.

    Tebrikler güzel bir günü değerlendirmişiniz,yüreğinize sağlık..;)saygılar..
     
  10. tırt kaptan

    tırt kaptan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    30 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    591
    Beğeniler:
    672
    Şehir:
    Marmaris/Gökova
    Seviye:
    Geçmiş olsun Ender Abi, Allahtan ufak tefek sıyrıklarla ucuz atlatmışsın.
    Daha önce Antalya'ya 5 defa geldim ama bu feneri hiç görmemiştim hala aktif olarak çalışıyor mu? Çok hoşuma gitti. Eğer çok param olsaydı bir adadaki deniz fenerini satın alır orada yaşardım...
    fotoğraflar için çok teşekkürler... Deniz Feneri fotoğrafı için ayrıca teşekkür ederim...
    Sağlık ve esenlikler dileklerimle...
     
  11. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.161
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    İsmailcim merhaba
    Teşekkür ediyorum. İyi bir kaza yaptık. Dediğin gibi ders oldu. Bu gün ağrı ve sızızlardan dışarı bile çıkamadım.:mad: Öğrenmenin yaşı yokmuş, ne diyeyim.

    Sevgiler.


    Ercan. bundan sonra tövbe, bir daha elimin ikiside boş olacak. Telefon çalsa ya açmayacağım yada durup bakacağım. Bu ilk ve son olsun. Düşüş etti iki.
    Yaa ben çocukken bile hergün bisikletin üstündeyken, bu kadar kötü 2 düşüş hiç yaşamamıştım. Allah üçüncüsünden sakınsınn.:eek:

    Ceza, hiç bilmiyorum. Belkide tekli bisikletlerin satılmasına kadar gidebilir. Sadece tandem kalabilir.:D



    Tuğrul'cum,Behcetcim
    Teşekkür ediyorum. Kötü düştük,düşe düşe binmeyi öğrenip, ders alıyoruz. Allahtan kırık, çıkık yok. Ama diz ve dirseklere el değmiyor. Masa başında dirseklerim üstüne değemiyorum, bile. Dizler desen , onlarda berbat. Geçince sadece hatıra olarak kalır. Ama verdiği dersi hayatta bir daha unutmam.

    Antalya hakikaten çok güzel bir şehir. Ah birde şu trafik olmasa. İdare ediyoruz. artık
    Sevgi ve selamlarımla.

    Berkaycım, Nuricim merhaba

    Teşekkür ediyorum. Sağolun. Sizler, böyle düşüşler görmeyin diyorum. İnsan kötü oluyor. Allahtan, kırık çıkık yok. Sadece yara ve şişler var. :(
    Ceza işi kötü oldu. :boese157:
    Bakalım ne zaman son bulur. Allahtan tandem serbest. Yani eşimle gezmek serbest. :D

    Antalya güzel şehir, gezecek çok yer var.
    Tam onları artık keşfetmeye çıkacağız, bu ceza kötü oldu. Ne planlarımız vardı . Bekliyoruz artık.
    Ben hanımı, İzmir e annesini, kardeşlerini görmeye götüreyim bari. Ancak bu ceza o zaman bitebilir. Yoksa bu tek bisikletler pas tutarlar valla.

    Sevgi ve selamlarımla.

    Hoşçakalın.
     
  12. candede

    candede Bisikletkolik

    Kayıt:
    30 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.095
    Beğeniler:
    1.088
    Şehir:
    DÜŞ BAHÇESİ
    Seviye:
    Değerli büyüğüm geçmiş olsun diyerek başlamak istiyorum yazıma.Doğrusu ya sen böyle bir hataya düşmezdin nasıl oldu da boşluğa düştün anlamıyorum.'Sanmak hataların anasıdır.' der büyüklerimiz.Bütün bu yaşanan olumsuzluklardan ders çıkardığın gibi sayende bizde çıkarmış olduk.
    Seyire gelince,Konya altının eşsiz güzelliği sayenizde bizlerle. Orada geçmişte yaşadıklarım geldi gözlerimin önüne.Siz güzel insanlara bir kez daha teşekkür ediyorum.
    Yüregim ve Sevgimle...



    '''Bir gün hepimizin Aile olarak bir arada pedal çevireceği gün de gelecek.'''
     
  13. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.161
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Edizcim merhaba

    Yaralar iyileşir de hanımın cezayı nasıl kaldıracağız, o önemli. Artık birşeyler düşüneceğiz.
    Teşekkürler ilgin için.
    Sevgi ve selamlar..

    Öndercim Teşekkür ederim.
    Ne yapalım kendi düşen ağlamaz derler. Bizde kendimiz ettik kendimiz bulduk. Aslında bu telefonla yürürken bile konuşmak tehlikeli, ben çok direklere çarpanı gördüm. Sen git, birde bisiklet 20-25 Km hızla tek elde telefon konuşmaya kalk.
    Abs fren olsa kurtulunmaz. :D
    Sevgi ve selamlarımla.


    Fıratcım teşekkür ediyorum. Fazla zarar almadık, biraz ağrım ve sızım var ama, hiç olmazsa kırırk, çıkık yok. Bu da şans.
    Antalya ya gelirsen haberimiz olsun.
    O fener halen çalışan aktif bir fener. Karşıdan çok çakışını seyretmişimdir. Bende her zaman önünden geçerdik, bu sefer fotoğraflayım dedim. İyi olmuş.

    Sevgi ve selamlarımla.
    Hoşçakal.
     
  14. redeagle34

    redeagle34 Üye

    Kayıt:
    3 Şubat 2007
    Mesajlar:
    50
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    ender abı slm,yaa çok güzel bir gezi olmuş.buarada geçmiş olsun,antalya ya götürdünüz bizi bu zevkı bızımle de pzylaştığınız içinn çok teşekkür ederim,hoşçakalın
     
  15. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.161
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Sorma Can .
    Ya herşey insanlar için derler ya, aynen banada öyle oldu. Ne zaman bisiklet havaya kalktı, ne zaman takla attım fark etmedim bile. Bir anda kendimi havada uçarken, sonunda da yerde buldum. Allahtan, ben bisikletimi evden, merdivenlerden indirirken bile kask kafamda indiğim için, kaskım hep kafamda. Yoksa yumurtayı bile çatlatabilirdik, inan. :D

    O acıya reğmen iyi bir tur attık. Ama şimdi gelde bana sor. Üstüne üstlük, İlknur ablan tek kişilik bisikletlere binmeyi ikinci bir emre kadar yasakladı. İzin kağıdını nasıl alacağım, düşünüp duruyorum. Bir iki gün zaten istesemde çıkamam, bayağı acı devam ediyor. Ama pazara tandemle iyi bir gezimiz var.

    İlgin için çok teşekkür ediyorum.
    Sevgi ve selamlarımla.
    Hoşçakal.



    Merhaba.
    İlgin için çok teşekkür ediyorum. İşte gezdiğimiz yerleri, forumdaki arkadaşlarımızada tanıtmaktan keyif alıyoruz. Ben çünkü başka arkadaşlarımın , görmediğim yerlere yaptıkları gezilerde çektikleri resimleri, büyük bir keyifle izliyorum. Maksat, yaşadığımız yerleri tanıtmak. Başarı sağlıyorsak ne mutlu bizlere.
    Sevgi ve selamlarımla.
    Hoşaçakalın.
     
  16. M.Ergun GÖZET

    M.Ergun GÖZET Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    542
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    Edirne
    Bisiklet:
    Fuji
    Seviye:
    Geçmiş olsun Ender Bey. Bu türden olaylar da bisikletçiliğin cilveleri ama dikkatli olmakta yarar var...
     
  17. swunk

    swunk Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2005
    Mesajlar:
    308
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    :) ercan ın ahı tuttu galiba:)
    bende bu sabah sag gözümün üst göz kapağı şişik ve kızarık uyandım anlamadım neden:)
    herşeye rağmen çok keyifli bir gezi oldu. ender abi ve ercan çok teşekkür ederim.
    ayrıca arkanızda deniz fonlu olan fotolar çok feci güzel çıkmış çok kıskandım ben niye öle çekilmedim asıl diğer fotoları arkadaştan alınca onlarıda ekleriz.
    aslına bakarsan ender abi düştüğünde ben yanındaydım ve ne yalan söyleyeyim allah korusun birşey olmuş olsaydı kulaktan dolma yada eskiden trt 1 de gördüğüm ilk yardım görüntülerinden başka birşey bilmiyorum. sadece iyimisin demekle olmuyor, soğuk kanlı olup ne yapacağımızı bilmemiz lazım. herkesinde süper bildiğini zannetmiyorum bi ara toplanmışken bi etüd edelim bunu. önce sana sonrada bana geçmiş olsun:) ne demiştik "bir musibet bin nasihatten iyidir" bir daha da ercan'ı kızdırırsak 2 olsun:)
     
  18. H.Can DEMİREL

    H.Can DEMİREL Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.233
    Beğeniler:
    993
    Şehir:
    Muğla
    Seviye:
    Ender abicim geçmiş olsun inan çok üzüldüm.Abicim beterin beteri var derler yinede birkaç sıyrık ve morluklarla kurtulmuşsun.Seninde belirttiğin gibi gidonu kasinlikle bırakmamak gerekiyor.Bisiklet üzerinde her an dikkatli olmamız gerekli.

    Senin bu yaşadığın talihsiz kazadan bizlerde dersimizi aldık.Uyarıların için teşekkür ederim.Yine güzel bir gezi yapmışsınız.Antal'yanın güzel köşelerinden biz bisikletforum dostların için kendini tehlikeye atmış olmana rağmen geziye devam ederek güzel bir final yapmışsınız.Resimler harika ellerine sağlık.

    Abicim tekrar geçmiş olsun.Umarım en kısa sürede eski sağlığına kavuşursun.Unutma böyle durumlarda civardan buz bulabilirsen darbe alan yerlere buzla ilk tedavisini yapabilirsin.Hem iç kanamayı hemde morarmasını ve ağrısını kesebilirsin.

    Yanlız bisiklet binme işine gelince.Boynumuz kıldan ince yengemiz ne derse o olur.Umarım izni en kısa zamanda koparırsın...
     
  19. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.161
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Ergun bey merhaba
    Çok teşekkür ediyorum ilginiz için. Bisikletle değil, aslında, insanın hep tetikte olması gerekli. Kaldırımda yürürken bile, insanın başına herşey gelebilir. Hele bisiklette neler gelmezki. Aslında yokuşlarda bazen çok hızlı inişler yapıyoruz.
    Bunlar çok tehlikeli Allah göstermesin, insan 50-60 Km gibi hızlarla bisikletten düşse ne olur acaba. Düşündükçe ürperiyorum.

    Sevgi ve selamlarımla.

    Merhaba Tarıkcım

    Valla herhalde haklısın, Ercan'ın ahı tuttu. Sen git ona bir gün öncesi Mazı dağına çıkacağız diye söz ver sonrada kalk konyaaltına git. :D Aman burayı görüp okumasın .:boese157:

    Dediğin ilk yardım konusunda hakikaten haklısın. Yanlız sen sanki birşey duyudun gibi geldi. Çünkü bu haftaki gezide , forumdan zazoo aynı teklifi msn de o yaptı. Madem abi bisiklet forum Antalya ekibi olarak yapılanma içindeyiz, bu hafta aramızda konuşup, ilk yardım dersleri alalım, dedi.
    Bencede çok önemli bir konu. Yanımızdada hiç olmazsa acil yaralanmalar için birşeylerde taşımamız gerekli diyede düşünüyorum.

    Resim konusuna gelince. Yaa kardeşim sen o ara gene boğaz derdindeydin, ondan senin resimleri deniz manzaralı çekemedik. :D

    Sevgi ve selamlarımla.


    Cancım merhaba
    Teşekkür ediyorum. Sağol. Allah kimsenin başına kaza, bela vermesin diyorum.
    Buz işinde çok haklısın. Ama Tarık ın da dediği gibi, insan kaza anında hemen bir şaşkınlığa giriyor, ne yapacağını bilmez hale geliyor. Ben takla atıp Tarık ın yardımıyla kalktığımda aslında kendimde değildim. Acıdan zaten gözüm hiçbir şeyi görmüyordu. Aslında tam hastanelik gibi hissediyordum kendimi. O acı devam etse, zaten insan dayanamaz durumda olur. Allahtan bir 5-10 dakika sonra kendime gelip acı biraz azaldı. Yoksa hapı yutmuştum.
    İşte böyle. Ne yapalım, herşey biz insanlar için.
    İlknur da artık cezayı ne zaman kaldırır, onuda zaman gösterecek. Hayırlısı diyeyim.

    Sevgi ve selamlarımla.
     
  20. Necati Bilgen

    Necati Bilgen Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    337
    Beğeniler:
    843
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Seviye:
    Ender bey büyük geçmiş olsun, Bisikletten düşmeyen bisikletçi olmaz..
    Bisiklet sürerken nekadar tecrübeli olursan ol gidondan el bırakmak, gözünü yoldan ayırmak, fotoğraf çekmek, park halindeki araçların yanından geçerken
    ani kapı açılmalarına hazırlıklı olmak gerek.
    Telefon içinde kullaklık kullanmak lazım seyir halindeyken konvoydan kopmamak için konuşmayı sürdürüp bitirebiliyorsunuz. Ben bunun çok faydasını gördüm.
    Gezileriniz ve şehriniz çok güzel, Tekli bisiklete de binmek güzel.
    Yenge hanım benim hatırıma sizi teklidende men etmesin. Tabii beraber binmeniz çok güzel. Keşke bende eşimle binebilsem.
    Yeriniz müsaitse bisikletlerinizi sakın elden çıkartmayın bilhassa Bianchi yarışı
    onu kullanma büyük zevk..

    Sağlıklı ve kazasız bol pedallı günler hepimizin olsun. Size ve eşinize Sevgiler..