Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Ankarada Kamp atılabıicek uygun yerler

Konu, 'İç Anadolu Bölgesi' kısmında buffyz tarafından paylaşıldı.

  1. buffyz

    buffyz Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    137
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    Konuyu nereye yazacagıma pek karar vermedim, umarım dogru yerdedir.. arkadaşlar 15 ağustos gibi 3-4 günlüğüne ankraya gelmeyi planlıyorum.ama daha once hiç gitmediğim için herhangi bi bilgim yok.tek başıma cadırda kalmayı planlıyorum,amacım sehiri gezmek anakarıyı gormek ve kucuk bı tatıl.bana keci orene en yakın kamp atabilceğim yeri soylermısınız? Anakarlı arkadaşların yardımı beklıyorum,teşekkürler, iyi forumlar..
     
  2. Ender İplikci

    Ender İplikci Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    219
    Beğeniler:
    108
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    valla ankarada böyle bir imkanın olabileceğini pek sanmıyorum. kent içinde zaten çadır kurulabilecek yer yok. üniversite kampüslerinin tamamında da bildiğim kadarıyla çadır kurmak yasak. kısacası benim sana önerim ufak ve ucuz bir otel bulman. hem ankara gibi büyük bir kentte, otelde kalmanın çadırda kalmaktan daha güvenli olacağı açık.
     
  3. SerdarAktas90

    SerdarAktas90 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    528
    Beğeniler:
    557
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Ben Ankara - Keçiören'de oturan birisi olarak yakın çevrede kamp yapılabilecek güvenli bir yer olmadığını biliyorum.
     
  4. Doğukan Aksu

    Doğukan Aksu Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.127
    Beğeniler:
    4.014
    Şehir:
    Ankara / Çankaya
    Seviye:
    Ankarada biraz zor, başkent oluşunun getirdiği sıkı yönetim, kamu kurum ve kuruluşları olsun, güvenlik gereksinimleri olsun buna zaten imkan vermez sana. Yani 5 dk sonra kardeşim bu ne çadır?, ne iş diye gelirlerse hiç şaşırma derim.
     
  5. buffyz

    buffyz Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    137
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    ya motel felan imaknım yok olsa zaten ugrasmam bile şehirde kamp atmaya ama elden ne gelir:) artık gelince bulucaz bi yer 1.5ye 2m
     
  6. lindemann

    lindemann Onursal Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2006
    Mesajlar:
    1.666
    Beğeniler:
    1.201
    Seviye:
    Keske ben de bir yer tavsiye edebilsem. Ama malum büyüksehir... hem güvenli olmaz, hem de izin vermezler. Burasi Antalya`ya benzemez.. cesit cesit insan var. Bence de ucuz bi otelde fealn konakla... Istersen Belediye ile temasa gec belki bir yer gösterebilirler... Bol sans...
     
  7. Doğukan Aksu

    Doğukan Aksu Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.127
    Beğeniler:
    4.014
    Şehir:
    Ankara / Çankaya
    Seviye:
    Çadır yerine 15-20tl bi kenara koy derim bir gecelik bu rakamlara kalabileceğin yerler var. Sonuçta bisikletin var, eşyaların var, hem kafan, hem için rahat olur. Metropoller küçük şehirlere göre geceleri daha fazla risk taşır.
     
  8. lindemann

    lindemann Onursal Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2006
    Mesajlar:
    1.666
    Beğeniler:
    1.201
    Seviye:
    Bir de tek basinasin anladigim kadariyla... keske evim müsait olsa seni alabilsem...
     
  9. buffyz

    buffyz Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    137
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    ev olmaz hem rahatsız edemem hemde rahat edemem:) çok teşekkür ederim ilgin ize
     
  10. GiciK eRay ADALI

    GiciK eRay ADALI Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    829
    Beğeniler:
    730
    Şehir:
    Ankara (Eryaman) || Edirne (Merkez)
    Seviye:
    o zaman tavsiyem, bahce ısıklandırması iyi olan bir camiye gidip cami hocasından ya da yeşillik alanı olan bir benzinciye gidip yetkiliden cadır icin izin istemen olabilir.. biraz daha güvenli olacaktır.. bisiklet turu tarzında bir sebepten konaklama ihtiyacı duydugunu varsayıyorum, zaten erken uyanman gerekecektir bu yüzden sorun yaratmayabilirler.. (namaz'a gelenler olmadan ya da benzincide müşteriler yogunlasmadan toplandıgını varsayarak) ama 3-4 günlük bir konaklama diyorsan o zaman her aksam baska bir benzinlik bulman gerekecektir =)