Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İptal Edildi Alt sınıf maşa , sele , sele borusu

Konu, 'Takas ve Aranıyor Arşivi' kısmında ronartest tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ronartest

    ronartest Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Maşa : Suntour XCM , RST gila vs...dengi amortisor (v-fren , siyah)
    Sele Borusu : vitra , amoeba gibi ,hatta üstünde az kullanılmış bir de sele olursa dadından yinmez.mutlaka elden çıkarmak isteyenler vardır.çünkü bnm aradıklarım "atsan atılmaz , satsan satılmaz" olanlardan.
    Tabii ki, az kullanılmış ve uygun fiyatlı olması tercihimdir.İstanbul-anadolu yakasındayım gelirim alırım :) ( küçük kuzenime bi bisiklet toparlicam da.)
     
  2. İbrahimBAKAN

    İbrahimBAKAN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    330
    Şehir:
    İstanbul/Mecidiyeköy
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Sr suntour xct versek xcm nin bi alt modeli herşeyi aynı bi tek lockout yok sertlik yumuşaklık ayarı ve disk uyumu var 100 mm 40 ytl düşünüyorum ilgileniyorsan görüşelim.
     
  3. ronartest

    ronartest Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    malesef :( çünkü zaten SR Suntour XCT çıkartıp yerine bir üstünü koymak istiodum.teşekkürler.
     
  4. kroncu yakup

    kroncu yakup Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Ocak 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    eskişehir/gökmeydan
    Seviye:
    slm bnde rock shox 2006 judy j3 var yapıştırmalarını söktüm 1008 sid yapıştrması yapıştırdım maşa elle kilitlemeli yaylı gayet temizdir 100 ytl ye bırakıırm..velo karbon sele var 35 e verrim amoebascud aliminyum sele borusuda var 40 da ona sayarım istersen konuşalım resim falan istersen yollarım msn adresim yakup_esbike@hotmail.com
     
  5. Can Sonbay

    Can Sonbay Bisikletkolik

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.184
    Beğeniler:
    344
    Şehir:
    Caddebostan, İstanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Elimde XCM var.. Lockout,Disk uyumluluğu ve Sertlik ayarı var.. Üstündeki xcm yazısını daha yeni aldığımda söktüm.. Biraz çizikleri var.. Ancak kullanımında bi sorun yoktur..Bi de sertlik ayarı biraz zor kullanılıyor.. Ama bi sorunu yoktur.. Elden teslim yapabilirim.. Fiyat 90 ytl istiyorum.. :)
     
  6. İbrahimBAKAN

    İbrahimBAKAN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    330
    Şehir:
    İstanbul/Mecidiyeköy
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Ben satamadım.Bari sen sat Can. :D
     
  7. Mehmet Boran

    Mehmet Boran Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    713
    Beğeniler:
    736
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
  8. Can Sonbay

    Can Sonbay Bisikletkolik

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.184
    Beğeniler:
    344
    Şehir:
    Caddebostan, İstanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    İnşallah İbrahim :D
     
  9. Nevzat KÖSEOĞLU

    Nevzat KÖSEOĞLU Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.505
    Beğeniler:
    634
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    selam elimde bi tane sele var selle italya üretimi bianchi sele istersen resimlerini gösterebilirim 25 ytl
     
  10. seko can

    seko can Kıdemli Üye

    Kayıt:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    287
    Beğeniler:
    67
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    sele''selleıtalıa''maşa''axonhavalı beyaz renk''sele borusu''amoebascud''msn ksklican@hotmail.com ekle konuşalım
     
  11. ronartest

    ronartest Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    can_can arkadaştan sele ve sele borusunu aldım..aradıgım sadece maşa kaldı..
    Duyurulur...
     
  12. ronartest

    ronartest Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaşlar .sele ve sele borusunu can_can dan almadım...(!?)
    herneyse.. ilan günceldir..
    Sele , Sele borusu ve maşa için ilan günceldir....
     
  13. fuchs

    fuchs Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    190
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bende zoom maşa war biraz çizik ama saglamdır!! 15 ytl ye veriyorum!!
     
  14. ronartest

    ronartest Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    sagol kardeş.zaten üzerinde SR suntour xct var..onu cıkarıp hafif üst model olan xcm gibi bişe var aklımda..ilgin için sagol
     
  15. zazu

    zazu Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    81
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Elimde 2007 lockout'suz XCM. Selle Royal sele ve amoeba 6061 aluminyum sele borusu var. ilgilenirsen MSN'e ekle... erinc_hcs@msn.com
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.