Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Almanya Paderborn

Konu, 'Yabancı bir ülkede şehiriçi turlar' kısmında Erhan YILDIZHAN tarafından paylaşıldı.

  1. Erhan YILDIZHAN

    Erhan YILDIZHAN Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar
    Üç günlük paderborn ziyaretimizde bizimle ilgili görüntüleri sizlerle paylaşmak istedim.

    [​IMG]

    Yol boş ama kurallara uyuluyor.
    [​IMG]

    Bu bir otobüs durağı değil.
    [​IMG]

    Yok böyle bir güzellik! ve ilerideki tabelaya dikkat! Kaldırımda insanlar soldan bisikletliler sağdan gitsin diyor ama :)
    [​IMG]


    [​IMG]

    Şu ışığın asaletine bir bakın
    [​IMG]

    Bisiklet fiyatları Türkiye ile aynı. Ziyaret boyunca bir türlü bu bisikletçiye giremedim. Planımız çok yoğun ve akşamları burası açık değil. :(
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hafta içi akşam 8 gibi dükkanlar kapanır. Hava kararınca sokaklarda kimse olmaz. Adamlar çok çalışkan.

    Çoğumuz evlere ayakkabılarıyla girenleri hoş karşılamayız değil mi! Adamların evleri ile sokaklarının temizliğinin aynı ve sokakları o şekilde gören hiç kimse izmaritini bile yere atamaz.
    [​IMG]

    Fayans atölyesi
    [​IMG]

    Motorsiklet seti, elektrik arızaları için.
    [​IMG]

    2 araçlık park yerine bir bakın
    Bunun yanında şehir bisikletlerine dikkat ettiyseniz neredeyse hepsi eski çünkü bu yollarda bisiklet eskimiyor. Bu insanların hepsinin 2. bir bisikletleri de var ve o bisikletlerini orman yollarında spor yaparken kasklı uygun kıyafetli bir şekilde kullanıyorlar.
    [​IMG]

    Dünyanın en büyük bilgisayar müzesinin önündeyiz.
    [​IMG]

    [​IMG]

    2. dünya savaşı sırasında füze hesaplamalarında kullanılmak üzere yapılmış ENIAC bilgisayarının 16 tabletinden birinin örneği. Bu bilgisayar çalıştığında oda çok ısınıyordu ve tabletlerdeki elemanların her saat kontrolü gerekiyordu arızalanan elemanın değişmesi gerekiyordu ve bu esnada yapılan işlem yok oluyordu. Bu sistem bir işe yaramadı.
    [​IMG]

    Mikorişlemcilerin tarihsel gelişimi
    [​IMG]

    [​IMG]

    Stadyum karşında,bir oraya bir buraya dönen kamera yok. Seyirci gibi izle.
    [​IMG]

    Yeşil odadaki çocuk, arkasında başka bir manzara ile sağdaki ekranda.
    [​IMG]

    Bu iki bisiklette bisiklet müzesinden
    [​IMG]

    [​IMG]

    Yunanistan ziyaretimde görüşmek dileğiyle.
     
  2. Erhan YILDIZHAN

    Erhan YILDIZHAN Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Arkadaşlar afedersiniz, son resimler de bilgisayar müzesindendi.
     
    özgür kural ve Ersin Aydın bunu beğendi.
  3. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Hay Allah!

    Yahu ben 2008 Ekim'den beri Paderborn'da yaşıyorum...

    Keşke haberim olsaymış.
     
  4. Mert Bağcılar

    Mert Bağcılar Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.826
    Beğeniler:
    1.331
    Şehir:
    Eyüp, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Paylaştığınız için teşekkürler nerdeyse her fotoğrafta ağzım açık kaldı.
     
  5. Erhan YILDIZHAN

    Erhan YILDIZHAN Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    abi ciddi olamazsın yaa
    :(


     
  6. Erhan YILDIZHAN

    Erhan YILDIZHAN Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    benimde aynen
    ve paderborn avrupanın en düzenli şehriymiş
     
  7. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Vallahi çok ciddiyim... :( Şimdi her gün geçtiğim yolları, sokakları ve tabelaları bir daha görünce "Ahh beee" diye tekrar hayıflandım.

    Bu arada fotoğraflarda görünmüyor fakat trafik ışıklarının direklerinde çoğunlukla üzerinde "Bornbike" yazan tutamaçlar bulunuyor, bisikletle ışıkta durduğunuzda ayağınızı yere koymanız gerekmesin diye :)
     
    Erhan YILDIZHAN bunu beğendi.
  8. AydınGünaydın

    AydınGünaydın Bisikletkolik

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.131
    Beğeniler:
    1.516
    Şehir:
    Erzurum(Aşkale)
    Seviye:
    Bisiklet magazasındaki corratecler baya bir güzel duruyordu. paylaşım için tşkler
     
  9. Erhan YILDIZHAN

    Erhan YILDIZHAN Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    O corratecin üstünde kırmızı bi hybrid vardı. Nasıl içim gidiyodu ona var ya?
    Halil le orada karşılaşamamak ta ayrı bi üzüntü sebebi, ama profilinde paderborn falan da yazmıyodu ki arkadaşım yaa.
    İletişim eksikliği, sağlık olsun, başka zaman inşallah.

     
    HaliliOzturk bunu beğendi.
  10. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:

    Bir dönem Paderborn yazıyordu, sonra Frankfurt'a geçince değiştirdim, Paderborn'a geri gelince de sadece NRW (Nord-Rhein Westfallen) yazmışım. Ama Paderborn da hani 150bin nüfuslu bir şehir, kimin aklına gelirdi. Meğerse dünya küçükmüş gerçekten...

    Diğer taraftan, ben bütün eyalet içinde ücretsiz seyahat ettiğim için, ileride Almanya'ya yolu düşen arkadaşlar bir mesaj atarlarsa görüşme şansımız olabilir, buradan da bildirmiş olayım :)
     
    Erhan YILDIZHAN bunu beğendi.
  11. Ahmet Mumcu

    Ahmet Mumcu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2005
    Mesajlar:
    348
    Beğeniler:
    1.114
    Şehir:
    Bostanci
    Seviye:
    Tesekkurler Erhan'cigim.

    Resimleri gorunce eski gunlerimi hatirladim ben de eski bir Paderborn'luyum o yollarda tam 15 yilim gecti. Beni eski hatiralara goturdun. Halil sende bu sehrin kiymetini bil, cevresi bisiklet icin bir cennettir.
    Selamlar
     
    Erhan YILDIZHAN bunu beğendi.
  12. Erhan YILDIZHAN

    Erhan YILDIZHAN Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    ahmet abi haklısınız, herşey düzgün sanki memlekette, 3 günde gördüklerimi 6 günde ancak anlatırım,her yer yeşil, ormanları bile düzgün, şehrin altı su kaynıyor her yer dere, tertemiz, evler farklı mimaride 2, 3 katlı, kiliselerinden yüksek bina yok, herkes ingilizce biliyor, hırsızlığa karşı bi önlem yok, ortalarda devriye gezen polisler bile yok.
    Her şey mükemmel ama yine de bana sorsalar, orada yaşar mısın? diye
    Her şey yamuk olsun, ben Türkiyede olayım.
    Teşekkür ederim.
     
    Ahmet Mumcu bunu beğendi.
  13. erdemis

    erdemis Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Ocak 2010
    Mesajlar:
    232
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    Yalova
    Seviye:
    Teşekkürler paylaşımınız ve bilgilendirmeleriniz için
     
  14. umutkahraman

    umutkahraman Onursal Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.352
    Beğeniler:
    1.376
    Şehir:
    İNEGÖL-BURSA
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    çok güzel paylaşım.teşekkerler.
     
  15. Murat İçlek

    Murat İçlek Bisikletkolik

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.066
    Beğeniler:
    1.204
    Şehir:
    Gebze
    Seviye:
    paylasım ıcın cok tesekkurler
     
  16. Erhan_Yılmaz

    Erhan_Yılmaz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2009
    Mesajlar:
    316
    Beğeniler:
    507
    Şehir:
    Frankfurt am Main_Bursa
    Seviye:
    arkadaşlar Aile birleşimi için en geç nisan ortası Frankfurtta olucam artık orada yaşıyacam umarım sizlerle buluşup güzel turlar geziler yaparız ;)
     
  17. Erhan_Yılmaz

    Erhan_Yılmaz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2009
    Mesajlar:
    316
    Beğeniler:
    507
    Şehir:
    Frankfurt am Main_Bursa
    Seviye:
    ayrıca süper bir paylaşımdı çok teşekkürler :in: bizim ülkemizdeki yetkililer acaba ne zaman TR yollarının %5 ine bisiklet yolu uygulıyacaklar çok merak ediyorum :rolleyes:
     
  18. Metehan Mendi

    Metehan Mendi Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2010
    Mesajlar:
    250
    Beğeniler:
    303
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Avrupa farkı ,,, Amsterdam da bisiklete binmeyen yok gibi
     
  19. 42FY

    42FY Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Şubat 2009
    Mesajlar:
    380
    Beğeniler:
    199
    Şehir:
    KONYA-YOZGAT
    Seviye:
    Bisiklete ve bisikletliye verilen saygıya bak sen.
    Darısı ülkemizin başına...
     
  20. onr.krgz

    onr.krgz Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    44
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    En çok o iki arabanın tam çizgilerden taşmayacak şekilde park edişlerine şaşırdım. O kadar düzenli olmakta sıkıcı olsa gerek... biraz rahat olun ya... ne bu disiplin?... :cool: