Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Alligator Windcutter TiNit kaplama rotorlar 160-160mm

Konu, 'Bisiklet ve Donanım Ağırlıkları' kısmında Hasan Çağri tarafından paylaşıldı.

  1. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.962
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Evet arkadaşlar Martaları alana kadar kullandığım fakat artık kullanamayacağım Alligator Wind cutter rotorlar... Tanesi 93gr... Kaplamaları kalktı padlerin değdiğği yüzeyde fakat kaplama kalkınca fren performansıda arttı gerçekten...


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. S.GUCLU

    S.GUCLU Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    759
    Beğeniler:
    531
    Şehir:
    SAMSUN
    Seviye:
    Şaşılacak kadar hafifler :in: ama Çağrı ben eminim sen daha hafiflerini de ilerleyen tarihlerde burada bizlerle paylaşırsın sen...
     
  3. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.962
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Daha hafifini buldum gelmesini bekliyorum 180mm ön 75gr... 160mm arka 60gr :D
     
    S.GUCLU bunu beğendi.
  4. bisikletcanavari

    bisikletcanavari Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.779
    Beğeniler:
    1.377
    Seviye:
    Selamlar Çağrı,
    2008 Xt disk fren setinde bu rotorlardan kullanmayı düşünüyorum. Fren performansı, balataların aşınması, uzun inişlerde ısınma durumu hakkında yorumlarını alabilirmiyim?
     
  5. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.962
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Fren performansı, rotorlardaki ısınmanın Türkiyede satılan fren setlerinin hepsinden çok daha az ısındığı için, oldukça yüksek... Yani çok delikli olması fren performansını azaltan değil arttıran bir özellik olmuş...

    Ayrıca pad ömründede bir kısalma yaşanmıyor...

    Son olarakta bir çok hafif rotorda yaşanan fren sıkınca ön amortisörün titremesi sorunuda bu rotorlarda kesinlikle yaşanmıyor...

    Tek negatif yönü var fren yüzeyindeki sarı kaplama zamanla kayboluyor...
     
  6. bisikletcanavari

    bisikletcanavari Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.779
    Beğeniler:
    1.377
    Seviye:
    Disk fren alırken özellikle rotor ısımasından kaynaklanan fren performans kaybı benimi için çok önemli. Oldukça engebeli bir coğrafya da bulunduğum için standart parkurlarımızdan en küçüğü 5.5 km lik virajlı bir inişe sahip. Aslında Xtr rotor düşünüyordum fakat yapısı itibariyle çabuk ısınan ve çabuk soğuyan bir rotor .Fakat inişlerim uzun süreceğinden geç ısınan bir rotor benim için daha iyi olacak. O yüzden senin yorumlarına göre benim için ideal bir rotor.

    Dışındaki sarı kaplama ise titanyum nitrat imiş.(Yeşilbisikletin sitesinde okumuştum) Aslında sarı görüntüsü cidden çok hoş ve kaplama çıktıktan sonra eski güzelliği pek kalmıyor ama madem fren performansı daha da artıyor o zaman bu küçük ayrıntı gözardı edilebilir :)
     
  7. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.962
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Sarı kaplaması sadece balatanın sürttüğü yüzeyde kalkıyor... Diğer yerlerde bir aşınmaz yok :)
     
  8. gürkan doğanay

    gürkan doğanay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    247
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Suadiye, İstanbul
    Seviye:

    Selam, gözlerim mi beni yanıltıyor yoksa rotorların aşınması sadece ilk 180 derecelik kısım için mi gerçekleşmiş (sağ yarı aşınmışken sol yarının kaplaması oldukça sağlam görünüyor) .. Hızla dönen ve tüm yüzeyinde balata sürtünmesi olan rotorların tüm çevresinin aşınmasını beklerdim.

    Yorumunuz olur mu?

    Gürkan