Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

aliexpress ten gene bir siparişim daha geldi. 4 de 3

Konu, 'Elektrik - Elektronik' kısmında chnkrmz tarafından paylaşıldı.

  1. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    4 siparişimden biri olan km saatide geldi.
    kendisi kablosuz olup 8 dolardır.
    henüz bisiklete takmadım.



    [​IMG][/url][/IMG]
     
  2. Doğukan Şık

    Doğukan Şık Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    43
    Şehir:
    Malatya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bu ürüne denk bir ürünün fiyatı Türkiye'de ne kadardır? Bir bilginiz var mı?
     
  3. Hamit E.

    Hamit E. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Eylül 2013
    Mesajlar:
    968
    Beğeniler:
    431
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    hangi ürün link ekleyebilirmisin?
    ve en önemlisi 10-20 km kullanıp performansı nasıl açıklarmısın?
     
  4. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
  5. DenizB.

    DenizB. Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Antalya
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Bu ürünü bende kullandım dikkat etmeniz gerek şey şu janta takacağınız mıknatısı maşaya takacağınız alete doğru çevirmesseniz hiç birşey göstermiyor ben 3 gün bozuk bozuk diye dolaştım sonra kurcalarken farkettim gerçi 2 hafta kullandım ondan sonra kırıldı
     
  6. Uğur S.

    Uğur S. Onursal Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    4 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.897
    Beğeniler:
    2.103
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Esimle ciktigimiz sürüşte ben Sigma 1609, eşim bu ürünü kullandı. Sürekli yan yana gittik. Ben 69 km eşim 70 km ölçtü. İkimizde de Strava açıktı. Strava 69 ölçtü.
     
  7. Onur YCL

    Onur YCL “A bicycle ride is a flight from sadness.”

    Yaş:
    27
    Kayıt:
    17 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.282
    Beğeniler:
    2.590
    Şehir:
    Kahramanmaraş
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Sistemin tek bir mantığı var zaten o da mıknatısın alıcıyı yakın mesafede görmesi hocam :) arkadaşın zorlanacağinı sanmıyorum :)
     
  8. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    70 km de 1 yanılma payı sıkıntı değil de. bu alet durmadan uyku moduna geçiyo
     
  9. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    tekerimin çapı 2014 mm çıktı neyi nasıl ayarlıcam şimdi ben.
     
  10. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    km / m ayarı yapabildiğim yerde 4 rakamlı biyer vardı. oraya tekerin çapını girdim. heralde doğru yapmışımdır.

    bide olup olmadık zamanda uyku moduna geçiyo. tekeri döndürsemde uyku modundan çıkmıyor. arka pil kapağını çevirince kendine geliyo. yada elime alıp evirip çevirince kendine geliyo .
     
  11. aradox

    aradox Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    118
    Beğeniler:
    82
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
  12. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    evet öyle oldu sanırım :) sizede şimdiden hayırlı olsun.
    ve bunun hakkında bişe daha öğrendim. uyku moduna geçtikten sonra sallayınca kendine geliyomuş :D
     
  13. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    bu alet 40 km den sonra doğru sonuç vermiyor. ya 40 da takılıyor. yada 40 45 arası gidip geliyor. sanırım sigma alıcam.
     
  14. Hamit E.

    Hamit E. Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Eylül 2013
    Mesajlar:
    968
    Beğeniler:
    431
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    çindekilere hiç bulaşmayalım yani :D
     
  15. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    pis çinliler. bazı şeyleri güzel yaptıkları gibi bunuda güzel yapsalardı ya :D
     
  16. çağrı can

    çağrı can Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    20 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    400
    Beğeniler:
    230
    Şehir:
    ankara
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    ben farklı bir model aldım şuan gümrükte. Yarın gümrükten alıp cuma günü deneyeceğim. Umarım daha iyidir :) sonucu paylaşırım.
     
  17. SerkanH

    SerkanH Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    3.869
    Beğeniler:
    2.632
    Şehir:
    Türkiye
    Adı:
    Serkan
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    Acaba mıknatıs olması gereken mesafede değilmiydi ki ondan dolayı uykuya geçiyor olabilir mi? Teker dönerken mıknatıs sensör hizasına gelince çıtçıt diye ses gelir.. :)
     
  18. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    cıt cıt ses geliyor da hemen uykudan çıkmıyo. uyuşuk yapmışlar bunu serkan abi :D
    zaten 40 dan sonra kafası karışıyo.
     
  19. SerkanH

    SerkanH Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    3.869
    Beğeniler:
    2.632
    Şehir:
    Türkiye
    Adı:
    Serkan
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    İnanayım mı bilemedim. Acaba sen 40 a çıkamıyor olabilir misin? :):):D
     
  20. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    serkan abi ayıp ediyosun :D :D
    basmışım aminoasidi taş gibiyim evellallah :D
    düz yolda 40 gördüm onun üzerine de hız yaptım ama 40 ı geçmedi. yokuş aşşağı da 40 dan yukarı çıkmıyo