Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Alibeyköy-Beşiktaş

Konu, 'Şehiriçi Gezi ve Tur Makaleleri-Fotoğrafları' kısmında Mert Bağcılar tarafından paylaşıldı.

  1. Mert Bağcılar

    Mert Bağcılar Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.826
    Beğeniler:
    1.331
    Şehir:
    Eyüp, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    İlyas la bugün Beşiktaş yapalım dedik ve atladık bisikletlere...

    Yıldız bisikletten bisikletimi alıdım..

    [​IMG]

    İlyas

    [​IMG]

    10 dk sonra Eyüp sahildeyiz.

    [​IMG]

    Can yoldaşım manzaraya dalmış...:p

    [​IMG]

    Yaklaşık 50 dk sonra Karaköydeyiz ve eşsiz Galata Kulesi...

    [​IMG]

    Beşiktaş tayız...

    [​IMG]
    [​IMG]

    İlyas ın bisiklet boğazı sevmiş olcakki ''abi tutma atlıcam diyo..'':)

    [​IMG]
    [​IMG]

    Dolmabahçe nin önündeyiz..İlyas beni fotoğraf çekerken oda ne:eek: Bi GS manyağı olarak İlyas'a:
    -İlyas arkanı çek çabuk!!!diyorum İlyas arkasını dönüp çekiyo..:)

    [​IMG]

    Ben..

    [​IMG]

    Boğaz a biraz daha yaklaşıyoruz ve son fotoğrafları çekip 45dk da Beşiktaş-Alibeyköy yapıyoruz.:)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Gezide hoşlanmadığım iki neden (rüzgarın gidiştede-dönüştede teersten esmesi,havanın kapalı olması) dışında gezimiz harikaydı.

    Umarım beyenmişsinizdir...İyi forumlar
     
    Selay Yaman, brol, anka ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  2. Burak Taha

    Burak Taha Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğeniler:
    150
    Şehir:
    İstanbul/ALİBEYKÖY
    Seviye:
    Paylaşım için teşekkürler mert..Çok güzel fotolar devamını yarın beraber çekeriz inşaallah:D..
     
  3. Mert Bağcılar

    Mert Bağcılar Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.826
    Beğeniler:
    1.331
    Şehir:
    Eyüp, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Bugün gelmediğin kötü oldu,çok şey kaçırdın...:)
     
    anka bunu beğendi.
  4. Burak Taha

    Burak Taha Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğeniler:
    150
    Şehir:
    İstanbul/ALİBEYKÖY
    Seviye:
    Biliyorum da imkanlar el vermedi işte..Yarın Allah kısmet ederse gelirim
     
  5. boşgezeninboşkalfası

    boşgezeninboşkalfası Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    628
    Beğeniler:
    772
    Şehir:
    Ordu
    Adı:
    Mustafa Önder ATİK
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Keşke istanbulda olsaydım size eşlik etmek isterdim. Bende bugün okulumda kros takımıyla antremana çıktım. Biraz güç depoladım. Velhasıl kelam Mert geziniz çok hoş ve güzel olmuş. benim çok hoşuma gitti. bir an aklım sizde kaldı. keşke istanbulda olsaydım gerçekten beraber takılmak oralara bende gezip görmek isterdim. Benim otobüsle geçdiğim yerleri gezmişsiniz. Hey gidi. Tekrar tebrik ederim.


    Sevgi ve Saygılarımla

    Mustafa Önder ATİK
     
    Mert Bağcılar bunu beğendi.
  6. Sahinoz

    Sahinoz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    583
    Beğeniler:
    173
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Ahmet Sahinoz
    Seviye:
    O ters rüzgarın bana yaptığı işkenceyi bilsen :)
     
    Mert Bağcılar bunu beğendi.
  7. Mert Bağcılar

    Mert Bağcılar Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.826
    Beğeniler:
    1.331
    Şehir:
    Eyüp, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Herzaman beklerim Mustafa abi yorum için teşekkürler.

    Evet öylebe Şahin abi çok zor oluyo bide havada kapalı olunca içi kararıyo insanın:eek: .
     
  8. boşgezeninboşkalfası

    boşgezeninboşkalfası Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    628
    Beğeniler:
    772
    Şehir:
    Ordu
    Adı:
    Mustafa Önder ATİK
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Bu hafta sonu istanbuldayım. ama görüşme şansımız olmaz sanırım. ümraniye dudulluda kalacağım. 6 ocaktaki yarışta sakatlanınca bisikletim istanbulda arkadaşımda kaldı. cumartesi günü çekmeköy e geçip bisikletimi alacağım. neyse kendine iyi bak.


    Sevgi ve Saygılarımla

    Mustafa Önder ATİK
     
    Mert Bağcılar bunu beğendi.
  9. anka

    anka Üye

    Kayıt:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    49
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ewt çok şey kaçırdın....mertte ole sayılır aslında...gözlüklerini çıkarıp baksaydın mert görürdün motorun güzelliğini :(
     
    Burak Taha ve Mert Bağcılar bunu beğendi.
  10. dagci

    dagci Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    30 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    530
    Beğeniler:
    606
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    fotograflar ve paylaşım için teşkkürler
     
    Mert Bağcılar bunu beğendi.
  11. enis57

    enis57 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    420
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    İSTANBUL/MALTEPE
    Seviye:
    çok güzel bi gezi olmuş:))
     
    Mert Bağcılar bunu beğendi.