Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Alexrims td17 disc 100 kiloyu taşır mı?

Konu, 'Tekerlekler' kısmında sozdem tarafından paylaşıldı.

  1. sozdem

    sozdem Yeni Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    Selamlar,
    çok yeni bir alexrims td17 disc (antisnakebite) teker seti var, xt göbekli ve xt diskleri ile birlikte. 36 telli ama tellerin markasını bilmiyorum. Sorum şu, bu tekerler 100 kg için uygun mu? Alexrims.com'da jantın dış genişliği 23.9, iç genişliği 16.9 gözüküyor. Fiyatı da 300 YTL.
    Yorumda bulunacak herkese şimdiden teşekkürler.
     
  2. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    sadi abi senin mavic jantlarının nesi var anlayamadım
    neden değiştirmek istiyorsun çözemedim...

    kaldırımdan inen birisi değilsin :)
    araziye de girmiyorsun .................

    boşa para harcamaya ne gerek var şimdi...???
     
  3. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.962
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    16.9 mm 100 kilo için biraz ince kaçsada çemberlerin malzemesi buna dayanır diye düşünüyorum
     
    sozdem bunu beğendi.
  4. sozdem

    sozdem Yeni Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    kaşınıyorum ercan :)
    şaka bi yana disk fren merakı. V frenlerim de çok iyi (sen de test ettin) de, ne biliyim değişiklik arayışı filan heralde :)
    sağol
     
  5. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.962
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Şuan kullandığınız teker setini sölerseniz yardımcı olurken daha bi kolaylık olabilir...
     
  6. sozdem

    sozdem Yeni Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    Şu ankiler mavic x139, 32 telli, deore göbekler, V-fren.
    Şehir içinde kullanıyorum.
    Teşekkürler
     
  7. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    sen teker seti al abi :D
    onlara da ben el koyacam zaten :rolleyes:

    al sen al bi teker seti...
     
  8. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.962
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    bence disk illa olsun demiyosanız değiştirmeyin hatta illa disk istiyosanız gidin sadece göbekleri değiştirin yeter...
     
    Ercan Bayram bunu beğendi.
  9. sozdem

    sozdem Yeni Üye

    Kayıt:
    4 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    Teşekkürler,
    Sanırım öyle yapacam
    Ercan da avcunu yalayacak :)
     
    Ercan Bayram bunu beğendi.
  10. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    abi sonunda anladın yani
    komple set almak şuankinden çok daha iyi olmayacak
    anlamana sevindim....
     
    sozdem bunu beğendi.
  11. Gürsel A.

    Gürsel A. Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.403
    Beğeniler:
    2.248
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar jantın sağlamlığını sağlayan faktör jantın kendisi değil.. Yoksa tek kat jantlı ( hem de neredeyse kapı-pencere alüminyumundan yapılma)dandik bisikletlere binen kilolu insanlar göremezdik..
    En baba jantın tellerini gevşek bırakın bakın ilk darbede ne oluyor..Ayrıca arada lastik denen bir mevzu var.. Bisiklet jantın üstünde gitmiyor..Bu da jantı koruyor haliyle..

    Yeri gelmişken yazayım: Bisikletin yükü yukarıdaki tellerde değil de aşağıdaki tellerde oluyor.. Jantın örme (atlamalı) tekniği sonucu böyle..Yani bisikleti (ve sizi) yerle göbek arasındaki teller taşıyor..

    Radial örmenin normal göbekle yapılmasını önermiyorum, çünkü standart göbekler bu tip örmeye göre tasarlanmamış.. Bu tip örmenin avantajı tekeri yanal (lateral) olarak çok rijid (esnemez) yapıyor..Arka tekerde radial örme sadece sol tarafta yapılıyor diye biliyordum ki Mavic bir jantında dişli tarafında radial örme yapmış..(SLR)