Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Alanya'dan melez d'ambiez

Konu, 'Yol Bisikleti / Road Bike' kısmında ihsangencer tarafından paylaşıldı.

  1. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    merhaba [​IMG][/IMG]
     
  2. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    merhabalar kısıtlı bütçe ve devşirme usulüyle hazırlamaya çalıştığım dambiez

    [​IMG][/IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    gökhangenel ve Gökhan Çim bunu beğendi.
  3. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    ve ruhunu teslim etmiş trekker
     
  4. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    denizli'den Nail ACUN'a teşekkür
     
  5. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    tekrar selamlar, uzun zamandır hi-ten kadro bisan trekkerle serüvenim son buldu, bi çok parçasını soru işaretleriyle topladığım dambiez nihayet pedallamak için hazır. bisiklet nispeten ucuz ve keyifli bi ulaşım aracı. ister istemez elinizdeki imkanlar, yapmayı istediğinizle uyuşmayabiliyor.

    örneğin un-26 orta yatak benim için bi hayaldi, sonra hayal kırıklığından öteye geçemedi, çünkü akıcı deil hatta zorla çeviriyorsunuz. sonra fason marka rulmanlı orta yatağın ne kadar akıcı olduğunu keşfedince hemen ucuz yollu bi değişikliğe gittim sonuç harika, un-26 ile aynakol 5 tur bile atamazken, bizim rulmanlı fason 50 tur atıyor.

    aynakol 48-38-28, 28 yaprağını sanayide usta yardımıyla puntolarından matkapla delerek 48-38'e dönüştürdüm. yapraklar, kadrodan gereğinden yarım santim daha uzakta, aynakolu maksimum sıkarak bu dezavantajı biraz olsun gidermeye çalıştım. aynakolun şu anki pozisyonu sorunsuz.

    700x28c lastiklerle birlikte, tur bisikletimden kalma rm-40/ mc12 göbekler üzerine kendi ördüğüm jant setinin büyük soru işaretleriyle birlikte kadroya oturduğunu görünce bi anda kese 300 tl hafifledi. tabi tur rublesi ve tur artırıcı için şimdilik benim için tatminkar.
    ön artırıcı yok, sanki gerek de yok sonra karar vericem

    yol gidonuna geçmek için biraz vakit var, gidon var ama boğaz ve sti kollar yok, olsun zamanla onlar da çözülür.
    kadro alüminyum maşa karbon / ağırlık 10,3 kg civarı

    fotolar bunlar herkese bol bol selamlar...
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
    [​IMG]Uploaded with ImageShack.com
     
    BFOkuru, tekkir, Çağlayan ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  6. Uğur SARIGÖL

    Uğur SARIGÖL Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Ekim 2012
    Mesajlar:
    448
    Beğeniler:
    187
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Vallahi helal olsun. Sadece eldeki imkânlarla çok güzel bir şey ortaya çıkmış. Ben çok beğendim...
     
    ihsangencer bunu beğendi.
  7. Nail Acun

    Nail Acun Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    1 Haziran 2012
    Mesajlar:
    540
    Beğeniler:
    305
    Şehir:
    Denizli
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Hayırlı olsun abi çok şık olmuş gerçekten :)
     
    ihsangencer bunu beğendi.
  8. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    teşekkürler uğur bey, bol pedallar
     
  9. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    [video=youtube_share;tjo3EkeCqkA]http://youtu.be/tjo3EkeCqkA[/video]
     
    turan kelleci bunu beğendi.
  10. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.883
    Beğeniler:
    9.293
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Güzel bir basari, tebrikler bisiklet cok hos olmus. Kazasiz belasiz pedallamalar.

    Birsey sormak istiyorum, zincirniz deki yag biraz fazla degilmi ve aynakol videosu ne anlatmaya calisiyor? Sadece bunlari meragimdan soruyorum.
     
  11. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    tesekkür ederim murat bey, hepimiz için kazasız belasız pedallamalar.
    doğrudur haklısınız zincirdeki ve aksamdaki yağ fazla, zincir biraz eskiydi kalın yağ kullandığım için zift kıvamındaydı, anca temizledim, malzeme bitince zincirdeki her bakla için ayrı ayrı yağlamadım biraz daha kalsın ikinci bi temizlik yapıcam

    aynakol videosu göbeğin akışkanlık testidir, kendi kullandığınız aynakol yatağının akışkanlığını bu referansla kontrol edebilirsiniz.
     
  12. cemal küçük

    cemal küçük Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Eylül 2013
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    balıkesir
    Seviye:
    Ellerine ve emeğine sağlık. Kazasız pedallamalar. Buna binmek daha bi zevkli oluyordur herhalde sonucta kendi topladığın bisiklet. Benim o kadar vaktim olmuyor ama sana imrendim. Masallah diyorum :)
     
    ihsangencer bunu beğendi.
  13. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    basri ve ihtiyar bunu beğendi.
  14. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    herkese selamlar, rs20 arka göbek gövdesine jant telinin kıvrılmasıyla 7'li ruble uyumu için çözüm, hiç bir şekilde kimseye tavsiye etmiyorum geçici bir çözüm bu, uygun pul yardımıyla daha sağlıklı bi çözüm üreticem. herkese selamlar


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    küçük 2 dişliyi uygun pul bulana kadar kullanmıyorum

    aynı zamanda gidon zil çözümü gayet kullanışlı
     
    ihtiyar bunu beğendi.
  15. MehmetAliB.

    MehmetAliB. VivaVelo

    Kayıt:
    20 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1.802
    Beğeniler:
    3.784
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    fenler geniş lastiğe uyumlu olması için değişik alındı sanırım. nerden aldınız?
    bisiklet dönüşümü güzel olmuş. yalnız ben renk metalik gidon, gidon boğazı ve sele kelepçesini beğenmedim. mat renk ya da siyah daha güzel olurdu.
    ağırlığın 10.2 olduğundan emin misiniz
     
    ihsangencer bunu beğendi.
  16. Uğur SARIGÖL

    Uğur SARIGÖL Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Ekim 2012
    Mesajlar:
    448
    Beğeniler:
    187
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    İhsan Bey en az masrafla toplayabileceği en iyi bisikleti toplamaya çalışıyor. Güzellik şu an ikinci planda. Yavaş yavaş bisiklete yapabileceği yatırım miktarı arttıkça parçaların da değişeceğine eminim. Bu topikten anladığım kadarıyla kendisinin önceliği fiyat/performans.
     
    ihsangencer bunu beğendi.
  17. ismail eren

    ismail eren Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    506
    Beğeniler:
    924
    Şehir:
    Yalova - Manisa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    imkan bulduğunuzda fren kollarını Barend tarzı fren kolları ile değiştirirseniz çok daha şık görüntü elde edeceksiniz
     
    ihsangencer bunu beğendi.
  18. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Mehmet Ali bey merhabalar; teşekkür ederim. frenler standart tektronun giriş seviyesi freni, özel değil 700x28 lastik ve janttan geçiyordu problemsiz, şu an jant seti rs20 oldu. yol gidonu kullanamıyorum şu an sti kollar yok, ve gidon boğazım 31.8 den dar, onun yerine gidonu dar tutup, barendleri dıştan sarıp sti kol tutuşu yakalamaya çalışıyorum, sanırım oldu.

    uğur bey'in dediği gibi önceliğim elimdeki parçaları performanslı şekilde kullanmak
    bisiklet benim elim ayağım, spor sonra geliyor benim için

    ağırlıktan fazlasıyla eminim;
    kadro - 1625 gr
    maşa - 425 gr
    frenler - 350 gr
    aynakol - 900 gr
    ruble - 350 gr
    arka artırıcı - 300 gr
    furç - 95 gr
    gidon / barend - 300 gr
    fren kol - 300 gr
    jant seti - 1900 gr
    boğaz - 150 gr
    dış lastik - 850 gr
    iç lastik - 250 gr
    sele borusu - 310 gr
    sele - 300 gr
    kelepçe - 60 gr
    pedallar - 500 gr
    orta yatak - 360 gr
    zincir - 400 gr
    QR - 100 gr
    vites kolu - 200 gr

    toplam 10,025 gr ediyor fazlasıyla şişirerek yazdım + kablo vs yağmur dinsin tartarım
    bol selamlar

    ismail bey ilanınız aklımda, eminim ki güzel olacaktır ancak barend shifter ile bahsettiğiniz fren kolunu kullanamam,
     
  19. ihsangencer

    ihsangencer Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    524
    Beğeniler:
    701
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    ağırlık 10,1

    [​IMG]
     
  20. MehmetAliB.

    MehmetAliB. VivaVelo

    Kayıt:
    20 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1.802
    Beğeniler:
    3.784
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    çok güzel ya.
    ben sele borusu, sele kelepçesi, gidon ve gidon boğazını metalik gri görünce bunlar kesin ağırlaştırmıştır diye düşünmüştüm. :)
     
    ihsangencer bunu beğendi.