Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Aksiyon Kamerası Tavsiyesi

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Yakup ADIGÜZEL tarafından paylaşıldı.

  1. Yakup ADIGÜZEL

    Yakup ADIGÜZEL Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    321
    Beğeniler:
    71
    Şehir:
    Afyon
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar,
    Bisiktlet kullanırken video cekmek icin aksiyon kamera almaya karar verdim ama nasil bisey almalıyım?
    Kameranın yanında almam gereken aparatlar nelerdir?Kask a takmayı düşünüyorum.
    750 tl bütçem var,go pro dışında markalar da olabilir marka takintim yok,teknosa da go pro hero3 679 tl,sizce nasil?
     
  2. bsklt07

    bsklt07 Kıdemli Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    11 Aralık 2015
    Mesajlar:
    251
    Beğeniler:
    168
    Şehir:
    antalya
    Adı:
    tuğrul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    go pro olabilir
     
  3. hlksnrr

    hlksnrr Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    21 Ocak 2015
    Mesajlar:
    478
    Beğeniler:
    555
    Şehir:
    ANKARA
    Adı:
    Haluk ŞENER
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Go pro hero 3 teknosada stokta yok ki.
     
  4. Melih Çörekçioğlu

    Melih Çörekçioğlu Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    67
    Beğeniler:
    34
    Şehir:
    Bodrum
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Pentax WG-M1 kullanıyorum, GoPro kadar bol aksesuarı olmasa da, üzerinde ekranı olması, düşmeye dayanıklı gövdesi, ek bir korumaya gereksinim olmadan su altında kullanılabilmesi gibi özellikleri, tatminkar görüntü kalitesiyle seçenek olabilir.
     
  5. Yakup ADIGÜZEL

    Yakup ADIGÜZEL Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    321
    Beğeniler:
    71
    Şehir:
    Afyon
    Seviye:
  6. ramazansaim

    ramazansaim Yeni Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    Isparta
    Adı:
    Ramazan K.
    Seviye:
    Aksiyon kamerasına bu kadar para vermeye gerek olmadığını düşünüyorum.Eğer çok profesyonel bir şey istemiyorsanız Aliexpress'ten 200 liraya kaliteli bir aksiyon kamerası alabilirsiniz.
     
  7. Yakup ADIGÜZEL

    Yakup ADIGÜZEL Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    321
    Beğeniler:
    71
    Şehir:
    Afyon
    Seviye:
    @ramazansaim Yurtdisindan almayi dusunmuyorum hocam, bir an once alayim elime gecsin kullanayim istiyorum
     
  8. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    sahibinden sitesine de bakabilirsin.
     
  9. Fixy

    Fixy Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    116
    Beğeniler:
    93
    Şehir:
    Kocaeli
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Çoğu aynı işi gördüğü için birini çekinmeden alabilirsiniz (GoPro, Sony, Xiaomi Yi vs). Ben GoPro Hero 3+ almıştım memnunum ama henüz bisiklete ya da kaska sabitleyecek aparatlarım yok. Aparat dışında farklı bir çözüm var mı arkadaşlar?
     
  10. Yakup ADIGÜZEL

    Yakup ADIGÜZEL Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    321
    Beğeniler:
    71
    Şehir:
    Afyon
    Seviye:
    Hero 3 bulabilirsem 2. El falan bakmayi düşünüyorum @azizakgn
    Bir de bu aparatlarin fiyatlari nasil
     
  11. Ömer İlker

    Ömer İlker Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Şubat 2013
    Mesajlar:
    231
    Beğeniler:
    114
    Şehir:
    Denizli
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Go prodan şaşma.
    Yok go pro olmas olur diyorsan teknosada aes 70 var. Tavsiye ederim
     
  12. Yakup ADIGÜZEL

    Yakup ADIGÜZEL Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    321
    Beğeniler:
    71
    Şehir:
    Afyon
    Seviye:
    @Ömer İlker
    Hocam dezavantaji ne olur diger markalarin mesela
     
  13. furkantrojka

    furkantrojka Kıdemli Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    31 Mart 2016
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    298
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Furkan
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Sj7000, Sj4000, M20. Tüm aksesuarları içerisinden çıkar bu aletlerin. Bir gün kaska, bir gün gidona bağlayabilir, otomobilinize geçtiğinizde de araç kamerası olarak kullanabilirsiniz. Fiyatları da gopro'nun 10'da 1'i kadardır. Karşılaştırma videoları internette bolca var.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
  14. Yakup ADIGÜZEL

    Yakup ADIGÜZEL Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    321
    Beğeniler:
    71
    Şehir:
    Afyon
    Seviye:
    @furkantrojka cok tesekkur ederim hocam,
    Benim en buyuk şüphem, sarsinti esnasinda falan kameranin düşmesi ya da baglanti aparatina zarar gelmesi gibi bi durum soz konusu olabilir mi, malum bisiklet sarsiliyor sert kullaniyoruz vs.
     
  15. furkantrojka

    furkantrojka Kıdemli Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    31 Mart 2016
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    298
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Furkan
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Valla hocam gelecekse de sj7000'e gelirse benim içim yanmaz. 43$'lık alet en nihayetinde. Ama ekstrem bir durum olmadıkça bahsettiğiniz gibi bir şikayet duymadım ben.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
  16. Yakup ADIGÜZEL

    Yakup ADIGÜZEL Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    321
    Beğeniler:
    71
    Şehir:
    Afyon
    Seviye:
  17. Çaylak-24

    Çaylak-24 Sado mazo

    Kayıt:
    31 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    65
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    İbrahim faruk
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Abi senin soru marka ile alakalı değil kamerayı takma aparat ile alakalı bu aparatlar sayesinde en pahalı kamerayı da alsan kasktan düşme çıkma olmaz en ucuzuda. ama çekim kalitesi ise olay değişir.Camera farklı aparat farklı.benim tavsiyem xiomi yi fiyat performans ürünü bütün aparatlarıyla en fazla 500 e alırsın yurtdışı dahada düşebilir fiyat
     
  18. mrth

    mrth Yeni Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    23 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Ben de geçenlerde araştırmıştım. Xiomi'nin üretimi durmuş. Eken h9 öneriyorlar genelde.
     
  19. shryr

    shryr Yeni Üye

    Yaş:
    22
    Kayıt:
    31 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Marka olarak bir tavsiye yapamayacağım, bende xiaomi yi var. Bunun bi de xiaomi 4k modeli çıkmış (hatta forumda incelemesi de vardı) bunda elektronik gimbal olayı var. Benim kamerada kaska falan taktığım zaman yoldaki titreşimler falan gözüküyor hep videoda. Gopro da bu olay nasıldır bilmiyorum, ama gördüğüm kadarıyla xiaomi 4k modeli bu konuda başarılı.