Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Afyon bisikletçileri neredesiniz?

Konu, 'Ege Bölgesi' kısmında ismet caner tarafından paylaşıldı.

  1. ismet caner

    ismet caner Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    AFYONKARAHİSAR
    Seviye:
    Arkadaşlar Afyondan Olanlarla Tanışalım Ve Etkinlikler Yapalım Diyorum .nasıl Olur??:)
     
    Volkan Keskin bunu beğendi.
  2. Orçun TÜRK

    Orçun TÜRK Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Afyonu Kazandım-üni.- . Bisikleti de yenileyeceğim durum müsait olunca. Ancak afyon bu konuda biraz sessiz galiba baksana 1 ayı aşmış ama mesaj yok...
     
  3. ismet caner

    ismet caner Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    AFYONKARAHİSAR
    Seviye:
    malesef öyle sizle buradan iletişime geçebiliriz değilmi ?
     
  4. Orçun TÜRK

    Orçun TÜRK Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    gel abi Face'ye :)
     
  5. ismet caner

    ismet caner Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    AFYONKARAHİSAR
    Seviye:
    tamam eklertim hemen :)
     
  6. Volkan Keskin

    Volkan Keskin Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    114
    Beğeniler:
    145
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    bende afyonluyum fakat memleketimde bisiklete karşı ilgi yok. Dışarıdan gelenlerde ilgi olmasa hiç olmayacak yani. Ben hiç afyonda etkinlik duymadım. Ben izmirde okuyorum. Okul bitince inşallah birşeyler yapma imkanım olur afyonda.
     
    Dolunay Batar bunu beğendi.
  7. Volkan Keskin

    Volkan Keskin Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    114
    Beğeniler:
    145
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    bol pedallar görüşmek üzere... :)
     
    Dolunay Batar bunu beğendi.
  8. ismet caner

    ismet caner Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    AFYONKARAHİSAR
    Seviye:
    inş. afyonuda bu konuda örgütleyeceğiz...
     
    Volkan Keskin bunu beğendi.
  9. SÜLEYMAN_GÜNGÖR

    SÜLEYMAN_GÜNGÖR Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    DENİZLİ
    Seviye:
    Aranızda Afyon Iscehisar Dan Olan War Mı Bı Arkadasım War çocuk Deliriyor Pedallayacak Kımse Yok Burada Diye Yardımcı Olalım Kardeşimize :))
     
  10. MetehanCelikten

    MetehanCelikten Misafir

    Bende Afyon'luyum. İscehisarlı'yım ama merkeze yakınım. Herhangi bi etkinlik olduğunda koşa koşa gelirim arkadaşlar. Hepinize tekrardan selamlar... :)
     
  11. SÜLEYMAN_GÜNGÖR

    SÜLEYMAN_GÜNGÖR Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    DENİZLİ
    Seviye:
    Kardeşim Inşallah Yazın Afyon Turumuz Olacak Denizliden Bi 7-8 Kişilik Ekip Ile Gelecegiz Afyona Seni Denizliye Bekleriz Kalacak Yer Sıkıntımız Yoktur. Konaklama,yeme Içme Tarafımızdan Karsılanacaktır :)
     
    ayhanminep bunu beğendi.
  12. Halil Sinan Salgın

    Halil Sinan Salgın Üye

    Kayıt:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    Denizli
    Seviye:


    Ben ayda bir arabayla Afyon-Denizli yapıyorum, o yolculukta sıkılıyorum. Valla helal olsun :)
     
  13. m.fidan

    m.fidan Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2012
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Afyonkarahisar
    Seviye:
    merhaba arkadaşlar, afyonluyum yaş 28, bu siteye yeni üye oldum bisikletten çok anlamam ama pedallamayı seviyorum zaten şimdilik tek bildiğim pedallamak. umarım iyi vakit geçiririz. selam ve saygılar.
     
  14. Volkan Keskin

    Volkan Keskin Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    114
    Beğeniler:
    145
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Yazın görüşmek dileği ile. Bi organizasyon ayarlayalım. :)
     
    Dolunay Batar bunu beğendi.
  15. dyhakan

    dyhakan Yeni Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    afyon
    bende varım
     
  16. Ahsen Okyay

    Ahsen Okyay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    895
    Beğeniler:
    770
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    Afyon merkezde 5 sene universite okudum. Ayriica sansima 5 ayda kisa donem askerligimi yaptim :) evet bisiklet konusunda adeta olu sehir denebilir. Ama 2 ay once ordaydim bikac kisi gordum gezi potansiyeline sahip :) ayrica afyon sehir olarakta tam ortada her tarafa sehirlerarasi gezi icin ideal sehirlerden biri. Bisiklet sporunun afyonda canlanmasina bende sevinirim.
     
  17. yusuf can çakır

    yusuf can çakır Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    denizli - afyon
    afyon başmakçıdanım denizlide okuyorum her yaz progralarınıza katılabilirim zaten ilçemiz her yıl bisiklet şenliği düzenliyor sizleide beklerim :)
     
  18. Ferhat Köse

    Ferhat Köse Onursal Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    6.461
    Beğeniler:
    9.086
    Şehir:
    Eskişehir'de yaşıyor
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Pazartesi gününden itibaren 15 gün Afyonda görevde olacağım .Bisikletimi de götürüyorum. Afyon çevre yollarında karşılaşabiliriz(akşamları) yada Afyona 50-100 km lik gezilmesi gereken yerleri yazarsanız çok mutlu olurum.....
     
  19. Ömer Bildik

    Ömer Bildik Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Afyon
    Bisiklet:
    Sedona
    Yıl 2013 (En son yazılan mesaj Ağustos 2012) Afyon'da ilgilenen var mı hala? Ben yeni başladım millet kayboldu sanırım.
     
  20. Burak Kaynarca

    Burak Kaynarca Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Afyonkarahisar
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Birlikte pedallarız kardeşim. Biz bize yeteriz ;)