Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Administratörlük......

Konu, 'Güncel Haberler' kısmında Tuğrul tarafından paylaşıldı.

  1. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.318
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    Değerli arkadaşlarım,işlerimin yoğunluğundan dolayı,administratörlüğü bırakmak zorunda kaldım.

    Bilgilerinize sunarım.

    Saygılarımla.........
     
  2. soneryen

    soneryen Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.505
    Beğeniler:
    2.473
    Şehir:
    Bahçeşehir-Esenkent
    Adı:
    Soner
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Abi neden bıraktın işlerine yardıma gelirdik. :) Neyse Allah kolaylık versin.
     
    Tuğrul bunu beğendi.
  3. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Hayırlısı olsun Tuğrul Abi'cim. Sensiz Yönetim Odası tatsız olacak... :(
     
  4. hhtatar

    hhtatar Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2004
    Mesajlar:
    256
    Beğeniler:
    115
    Şehir:
    İçerenköy/ISTANBUL
    Seviye:
    Sen bizim gönüllerimizin adminisin.
    Bıraksan ne değişir? ;)
     
    Tuğrul bunu beğendi.
  5. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.318
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    Çok teşekkürler...Sizler gibi dostlarımızın olması çok güzel.Allah gerçekten dostu olmayanlara ,sizler gibi gerçek dostlar versin.
     
    HaliliOzturk bunu beğendi.
  6. Fatih Buzgan

    Fatih Buzgan Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.579
    Beğeniler:
    3.217
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Admin'liği bırakmak bisikleti bırakmak değildir, her zaman Caddebostan turlarının aranan yöneticisi olacaksın, beraber iyiydik, hayırlısı olsun abicim.
     
    Tuğrul bunu beğendi.
  7. Fatih - MFG(+)

    Fatih - MFG(+) Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    501
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    Maltepe/İstanbul
    Seviye:
    Tuğrul'cum;

    İster admin ol ister olma biz seni sen olduğun için seviyoruz.:p Hayırlısı olsun ne diyim. :)

    Sevgiler

    MFG(+)
     
    Tuğrul bunu beğendi.
  8. Lütfü Çolak

    Lütfü Çolak Bisikletkolik

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.256
    Beğeniler:
    1.904
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Başka birşey söylemeye gerek yok.
    :in: :in: :in:

    Hayırlısı olsun.
     
    Tuğrul bunu beğendi.
  9. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    Hayırlısı olsun Tuğrul abi,hafta sonu bir Tuzla gezisi planlayalım..iyi gelir..;)
     
    Tuğrul bunu beğendi.
  10. selcuktnt

    selcuktnt Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    649
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    başka söze ne gerek tuğrul abim allah hayatında ve işlerinde kolaylıklar versin
     
    Tuğrul bunu beğendi.
  11. oktay tiryakioğlu

    oktay tiryakioğlu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    472
    Beğeniler:
    733
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    kader utansın tuğrul abi :) , abimiz olmayı bırakmada gerisi sorun değil...
     
    Tuğrul bunu beğendi.
  12. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.318
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    Desteğiniz çok teşekkürler arkadaşlar.Her zaman yanınızdayım :)
     
    Hasan Hakan Koç ve İdris ACA bunu beğendi.
  13. Oksal Özdöl

    Oksal Özdöl Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.668
    Beğeniler:
    1.299
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Hayırlı olsun Tuğrul abi.Admin-madmin farketmez herzaman abimizsin...
     
    Özgür!, Hasan Hakan Koç ve Tuğrul bunu beğendi.
  14. İdris ACA

    İdris ACA Onursal Üye

    Kayıt:
    23 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.807
    Beğeniler:
    1.516
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    Hayırlısı olsun Tuğrul abi
    Verdiğin emekler için de teşekkürler.
    Allah işlerinde kolaylıklar versin,sen bizimlesin Bisikletforum seni çok seviyor;)
     
    Tuğrul bunu beğendi.
  15. eYa

    eYa Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.297
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Eskişehir & Didim
    Seviye:
    Tuğrul abim işlerinde kolaylıklar diliyorum. Hayırlı olsun. Katkıların için forum ailesi adına teşekkürler. ;)
     
    Tuğrul bunu beğendi.
  16. alperen_69

    alperen_69 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    12 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    891
    Beğeniler:
    274
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Hayırlısı olsun abi verdiğin emekler için teşekkürler
     
    Tuğrul bunu beğendi.
  17. Murat EVGİN

    Murat EVGİN Bisikletkolik

    Kayıt:
    9 Kasım 2004
    Mesajlar:
    1.015
    Beğeniler:
    1.063
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Bisiklet Forum'un 2 temel taşından biri...
    Yıllardır yönetimdeki katkıların ve desteğin için sonsuz teşekkürler abi, senden cok şey öğrendik ve öğrenmeye devam edeceğiz..
    Herşey için sonsuz teşekkürler, İşlerinde başarılar.
     
    Tuğrul, İdris ACA ve Hasan Hakan Koç bunu beğendi.
  18. Hasan Hakan Koç

    Hasan Hakan Koç Bisikletkolik

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.304
    Beğeniler:
    1.209
    Seviye:
    Tuğrul'cum her şey için çok teşekkürler .. böyle de çok keyifli ufaklıkla deli kanlıyı yanklarından benim için öp .. biraz daha fazla ailene zaman ayrabilecek olmana en çok küç.ük adamlar sevinecek..:)
     
    Tuğrul, xcangel ve İdris ACA bunu beğendi.
  19. Hakan Yazman

    Hakan Yazman Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2004
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    5.678
    Şehir:
    Alanya/İstanbul
    Seviye:
    Üzüldüm, umarım herkes için hayırlısı ne ise o olsun, Tuğrul abi herzaman yanımızda olsun yeterki admin veya bir şekilde ...
     
    Tuğrul ve İdris ACA bunu beğendi.
  20. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Forumun Kurucusu aynı zamanda abisi
    Ayrılmana en çok üzülen kişilerden birisi olduğumu biliyorsun

    Yaptığın hizmetler ve forum için yaptıkların unutulacak şeyler değildir...
    Adminimiz değilsin ama herzaman abimizsin ;)

    Herşeyin hayırlısı ...
     
    Tuğrul bunu beğendi.