Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ADANA'dan amatör ekstrem parkurları

Konu, 'Downhill / Freeride' kısmında Sami DEMİR tarafından paylaşıldı.

  1. Sami DEMİR

    Sami DEMİR Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    MERSİN/İZMİR
    Seviye:
    keşke suan adana'da yaşıor olsaydım :) her hafta sonu 5.50ytl tren ücreti karşılığında gittigimiz parkurlar:)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    sadana, baybike, gültekin ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  2. -erkan-

    -erkan- Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    701
    Beğeniler:
    471
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Güzel resimler. Ortam güzel ama kaskınızda olsaymış tam olacakmış
     
  3. semıh gunay

    semıh gunay Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Eylül 2006
    Mesajlar:
    840
    Beğeniler:
    413
    Seviye:
    fotolar gayet basarılı devamını beklıoruz..
     
    mumuX_33 bunu beğendi.
  4. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.203
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    Erkan'a katılmamak imkansız.. o kadar tehlikeli hareketlerde bile hiç kimsede kask yok:( kendinize yazık edersiniz..
     
  5. Sami DEMİR

    Sami DEMİR Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    MERSİN/İZMİR
    Seviye:
    teşekkür ederim arkadaşlar saolun ama kask olayına
    gelince onları trende unuttuk bizde istezmezdikdik
    bole olmasını hor gormeyin bunu:)
     
    sadana ve hacı bunu beğendi.
  6. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Güzel bi parkur.Öle rampa bi tanemi var yoksa parkurun heryerinde varmı ?
     
  7. Sami DEMİR

    Sami DEMİR Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    MERSİN/İZMİR
    Seviye:
    oldugumuz bolgede heryerde var bu tür rampalar..
     
  8. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    harika parkur harika table'lar;)
     
  9. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    bi tane de tek el varmış,çok güzel :D
     
    mumuX_33 bunu beğendi.
  10. Sami DEMİR

    Sami DEMİR Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    MERSİN/İZMİR
    Seviye:
    Teşekkür ederim arkdaşlar evet parkuları bizlerde çok begeniyozki ama hala doyamadık bunların tadına:)bu arda oo tek el kardeşim muzaffer..
     
    mumuX_33 ve emrullah bunu beğendi.
  11. caner(bmx)

    caner(bmx) Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Ekim 2006
    Mesajlar:
    415
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    gayet basarili tesekkurler paylasim icin bide kiymetini bilin oranin gelistirin ek rampalar falan filan yani
     
  12. D.H_PRO

    D.H_PRO Misafir

    rampalar tarafımca yapılmıştır.ahh birde kıymetini bilseler daha iyi rampalar yapılacaktır.daha yükseğe uçabilmek için ennnn yükseğeee arkadaşlar.herkeze iyi forumlar.her zaman buralara bekleriz.daha çok rampa olacak
     
  13. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Fotolar gayet güzel...
    Kask yorumuna katılıyorum...

    Ama siz kask takmadığınız sürece biz sizi hor görüyor olmayacağız...
    Önemli olan "sizin kendinizi hor görmemeniz!";)
    Kask takmak herkesin kendine yararıdır...Takılması zararlı değildir...
    Bir kere işe yarıyor o kask...
    O bir keredede Tren'de değil kafada olması önemlidir...;)

    Fotolarınızın ve Aksiyonunuzun devamını bekleriz sevgili Adana!
    İyi günler...:)
     
  14. D.H_PRO

    D.H_PRO Misafir

    başarılarının devamını dilerim Mumux kardeşim.herkeze iyi forumlar.by Bünyamin:in: :in: :in: ennn yükseğeee
     
  15. RuSKi

    RuSKi Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2006
    Mesajlar:
    207
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Cihangir/İST
    Seviye:
    izleyicileriniz de varmış hehehe. yakında işi büyütürsünüz :) bilet olayı fln :D
     
  16. hacı

    hacı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    391
    Beğeniler:
    175
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    salih arkadaşım ben ismail sizi her hafta o zaman adana'ya beklerizz muzafferi ve diğer arkadaşlarıda alın gelin her zaman bekleriz .
    ha bu arada muzaffere söyle bisikletinin kardeşini topluyorum şu an...
     
  17. emrullah

    emrullah Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    247
    Şehir:
    ADANA_SEYHAN
    Seviye:
    ayaklarınıza sağlık güzel kareler.bu arada bünyamin fazla yükseğe uçma elimde sapanla geziyorum oralarda haberin olsun.en yükseğinden


    ----------

    tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
     
    mumuX_33 bunu beğendi.
  18. mumuX_33

    mumuX_33 Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    MERSİN
    Seviye:
    bereliarkadaş benim yakında mersin vıdolarımı ve fotoları koyacaz
     
  19. D.H_PRO

    D.H_PRO Misafir

    emrullah kardeş zaten birdaha fazla yükseğe uçmayacağım çünkü ağaç dalları yüzüme çarpıyor,bende rahatsız oluyorum bundan. . .:ci: :ci: :ci: :Skull-175
     
  20. monster_bike

    monster_bike Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    145
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    mersin
    Seviye:
    en alttaki fotoğrafta salih arkadaşımız ellerini bıraktda ama orayı yakalıyamamışız