Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Adana Tekİr\taŞdurmaz Macerasi Devam Edİyor????

Konu, 'Şehiriçi Gezi ve Tur Makaleleri-Fotoğrafları' kısmında hacı tarafından paylaşıldı.

  1. hacı

    hacı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    391
    Beğeniler:
    175
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    Evet arkadaşlar hepinize tekrar selam geçenlerde gitmiş olduğumuz taşdurmaz macerasının devamıdır ve çok güzeldi gelen arkadaşlara ayrıca çok teşekkür ederim karlı ve soğuk olmasına rağmen yinede bizi yalnız bırakmadılar...
    Arabaya bisikletlerimizi yüklerkenki çekilen fotolardan bir kare ...
    [​IMG]
    buda otobüsün içindeki sıkışık halimiz...
    [​IMG]
    Evet dışarısı buzzzzzzzzzzzz gibbbbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    arkadaşlarla dayanamadık kar topu oynadık ve çok güzeldi...
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    evet arkadaşlar buda çok açıkmış mustafa arkadaşımızın yemek yeme tarzı ...
    insan ormanda kalınca böyle oluyor tabi....
    [​IMG]
    buda şehir insanının yemek yeme tarzı herkes yaardımcı olmaya çalışıyor yemek yemesi için...(niye çok yesinki yolda tıkansın rampayı arkada çıksın diye ama emrullah yermi?)
    [​IMG]
    güzel sucuklar değil mi?
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. jamssea

    jamssea Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    357
    Beğeniler:
    227
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Yemek yerken çektiğiniz fotoğraflar gerçekten sanat eseri:D :D :D olmuş.Ama tünel fotoğrafları daha da çekici.Tebrikler.Yenilerini bekliyoruz.
     
  3. emrullah

    emrullah Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    247
    Şehir:
    ADANA_SEYHAN
    Seviye:
    evet arkadaşlar gerçekten çok güzel bir gezi oldu bizim için bol pirzolalı ve sucuklu.adanaya kar yağmadığı için toroslara çıkıp orada yaşıyoruz kar keyfini.yazın yaptığımız gezilerde genelde kamp yapıyoruz 2 gün falan takılıyoruz orada ama malum kış olunca donmayı göze alamıyoruz.
    arkadaşlar en çok pirzolayı bana yedirmeye çalıştılar ama ben yermiyim hiç önümüzde tırmanacağımız çok dik bir rampa vardı[taşdurmaz] zaten orada koptum ben arkadaşlar baya geride kaldılar o da yedikleri yemeğin azizliğinden olsa gerek
    paylaşım için teşekkürler ismail.

    ----------

    tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
     
    candede ve hacı bunu beğendi.
  4. hacı

    hacı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    391
    Beğeniler:
    175
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    emrullah arkadaşım yine yapalım böyle gezi güzel oluyor.
     
  5. latif kavak

    latif kavak Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    1 Mart 2007
    Mesajlar:
    406
    Beğeniler:
    105
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    şşşşşşşşşşşşşşşşşşş cok ayıp ismail.bız adananın dısındamıyız be kardeş.bızıım nıye haberımız yok bunlardan.
     
    gültekin ve hacı bunu beğendi.
  6. emrullah

    emrullah Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    247
    Şehir:
    ADANA_SEYHAN
    Seviye:
    evet gerçekten ayıp ettik pek kimseye haber veremedik ama bundan sonraki gezilerde haberleşiriz mutlaka latif hatamızı telafi ederiz.saygı ve selamlar

    ----------

    tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
     
  7. hacı

    hacı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    391
    Beğeniler:
    175
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    inşallah hep beraber yaparız bir gezi ... aaaaaaaaaaaa
     
  8. latif kavak

    latif kavak Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    1 Mart 2007
    Mesajlar:
    406
    Beğeniler:
    105
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    saolu beyler bu hafta yokum haftaya yokum bır sonrakı hafta yıne yokum ondan sonrakı hafta tekrar yokum daha sonrakı haftaya ınsallah gıderiz.sizi cok sevıyorum::D
     
  9. gültekin

    gültekin Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    454
    Beğeniler:
    283
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Ahmet Gültekin Gültepe
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    bende katılmak isterim ama malesef çalışıyorum :(
     
    hacı bunu beğendi.
  10. Aybars Öge Sürücü

    Aybars Öge Sürücü Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.548
    Beğeniler:
    1.509
    Şehir:
    Izmir / Istanbul
    Seviye:
    Bakalım ne zaman kısmet olacak Adana ekibiyle şu Taşdurmaz'ı yapmak; Taşdurmaz'ı ilk gördüğümden bu yana herhalde 5 sene geçti, hala fırsat bulamadık Adana'ya gitmeye.

    Herkese selamlar.
     
  11. gurol

    gurol Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.744
    Beğeniler:
    3.119
    Şehir:
    Kapadokya
    Seviye:
    Vallahi ayak yolu ettiniz Taşdurmazı. Merak ettim kaya düşmüş kısım temizlenmiş mi?
     
  12. emrullah

    emrullah Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    247
    Şehir:
    ADANA_SEYHAN
    Seviye:
    evet hocam ayak yolu oldu.
    kaya düşen yer temizlenmiş hatta yolun büyük bir kısmı temizlenmiş süper olmuş ama inişlerde bisiklete hakim olmak yinede zor
     
  13. alamet_05

    alamet_05 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    60
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Emrullah abi yine süpersiniz imşallah benim mossoyu topladıktan sonra beraber gideriz yine olurmu...

    AYAKLARINIZA SAĞLIK...
     
  14. dawson_46

    dawson_46 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Ekim 2006
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    377
    Şehir:
    Kahramanmaraş
    Seviye:
    Çok güzel,yüreginize sağlık...
     
    emrullah bunu beğendi.
  15. emrullah

    emrullah Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    247
    Şehir:
    ADANA_SEYHAN
    Seviye:
    teşekkür ederim arkadaşlar gelen herkese kapımız ve yolumuz açık bekleriz
     
  16. mustafa-yapıcı

    mustafa-yapıcı Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    189
    Beğeniler:
    94
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    Valla ArkadaŞlar Çok HoŞ Resİmler OlmuŞ PaylaŞim İÇİn TeŞekkurler
     
    emrullah bunu beğendi.
  17. muzaymed

    muzaymed Yeni Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Harika bir macera olmuş, tebrikler...
     
    emrullah bunu beğendi.
  18. bisikletcanavari

    bisikletcanavari Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.779
    Beğeniler:
    1.377
    Seviye:
    Vay vay vay karlı Taşdurmaza bak hele :DArkadaşlar helal olsun kar demediniz çamur demediniz soğuk demediniz gittiniz ha? Kusura bakmayın benide çağırmıştınız sağolun fakat bisikletim uygun yerde değildi ayrıca sabahın &'sında Adana'da olma imkanım hiç yoktu :D Neyse inşallah daha çok Taşdurmaz yaparız... Bu arada Önümüzdeki pazar Kızıldağa çıkıyo bir ekip.Sizde gelecekmisiniz? Bir sorun çıkmazsa bende gideceğim...
     
  19. yerstem38

    yerstem38 Misafir

    gzl gezi olmuş paylaşım için teşkürler daha nice gezilere hepberaber :D:D:D
     
  20. hat_enes

    hat_enes Misafir

    slm mılllıet sml napıyon kardes benı unutmayın en önemlı gorev emrullah kardesımle benım dı bız fotocular olarak en arkadan ve yorula yorula gezımızı tamamladık dıger gezılerde ınsalllh daha guzel fotolar yakalıcagızz