Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı Acil Satılık bMx !!

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında sicikk tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. sicikk

    sicikk Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar acilen satmam gerekiyor paraya çok sıkıştım..
    250-300 YTL arası satıyorum..
    bMx temiz ve her hafta bakımı yapılıyor.. 1 aylık tertemiz fazla kullanılmamış bir bmxtir..
    bmx 3 parça 14-17 kg ağırlığında sağlam bir bmxtir..
    her haftasonu kadıköy bisiklet evinde görebilirsini..

    iletişim: sicikk@hotmail.com
    tel: 0543 7629096


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. sicikk

    sicikk Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    teşekkürler.. hakkı abi ve seyidom =)

    ilan güncel..
     
  3. sicikk

    sicikk Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    ilan güncel arkadaşlar..

    fiyat 250 YTL
    iletişim:
    msn: sicikk@hotmail.com
    tel: 0543 7629096
     
  4. sicikk

    sicikk Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    ilan güncel arkadaşlar..
     
  5. mertis77

    mertis77 Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    takas dusunuyormusun?
     
  6. sicikk

    sicikk Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    sicikk@hotmail.com ekle dostum konuşalım (hkk bmx team)
     
  7. mxceyn

    mxceyn Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    mrb kardes ben almayı dusunuyorum guzel bısıklet:in:
     
  8. sicikk

    sicikk Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    msn ekle dostum sicikk@hotmail.com
     
  9. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Alın artık bu bmx'i yaz geldi.Yeni başlayanlar için ideal kaçırmayın.(hkkbmx.com).
     
  10. Ashkan Penchev BOYANOV

    Ashkan Penchev BOYANOV Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Aynen ya alın bmx i . Adam da yeni bisikletine kavuşsun bir an önce 2 kişi birden kazançlı çıksın. :D
    Hayırlı satışlar inşallah satarsın... :)
     
  11. sicikk

    sicikk Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    inşlh bulucaz birini =) valla GT sLammer'ime kavuşamıyorum hakı abi dedi hergün beni soruyormuş :'( :D

    ilan hala günceldir arkadaşlar..
     
  12. tertip21

    tertip21 Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    53
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    al o slammer i yoksa arkandan ağlar :D
     
  13. mxceyn

    mxceyn Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    ben aldım bisikletı bence konu kapatılsın
     
  14. sicikk

    sicikk Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    alıcam seyido alıcam :D kurtuluşu yok :D zone yada slammer :D

    dostum para bende olmadan konuya satıldı diye bişe yazamam kusura bakma =) senin parayı yollamana 1 hafta var bunu çok yaşadım yani =) para elimde olduğunda konuyu kapattırıcam =)
     
  15. mxceyn

    mxceyn Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    bence konu kapansın parasını toplamak için cok ugrasıom almam sart o bısıkletı benım
     
  16. mxceyn

    mxceyn Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    ya kanka walla anam aglıo parayı toplamak için toplarımda satılırsa ölürüm kahrımdan ben :D:D
     
  17. sicikk

    sicikk Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    bişe diyemem mxceyn kusura bakma yani =) para elime geçtiğinde konuyu kapattırıcam emin ol =) hatta almaya giderken dicem konu kapansın diye yani =)
    ama bunu çok yaşadım yanı =) adamlar alıcam dedi kimse bişe demedi bu yüzden sende beni anla =) bekliyorum seni.. cuma yollarsan çok iyi olur senin içinde benim içinde ;)
     
  18. tertip21

    tertip21 Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    53
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    eğer alıcaksan arkadaşım hayırlı olsun
     
  19. sicikk

    sicikk Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    70
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    kesin alıcılar irtibata geçsin ilan günceldir lütfen çoluk çocuk vb kişiler gelmesin !
    15 yaş altı uğramasın bile..

    ilan günceldir
     
  20. 13erktan

    13erktan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    463
    Beğeniler:
    332
    Şehir:
    İST
    Seviye:
    ewet alın yha manyak bi bmx aynısı bndede war bn 450 almısdım 1 hafta once fiyatı cok uyqun
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.