Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

accel grubun carraro yol dambiez 915 deki ayıbı

Konu, 'Carraro' kısmında emir yakup bulut tarafından paylaşıldı.

  1. emir yakup bulut

    emir yakup bulut Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Ekim 2011
    Mesajlar:
    423
    Beğeniler:
    393
    Şehir:
    samsun
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    beyler ben birkaç ay evvel internet yoluyla carraro dambiez 915 sl satın aldım.Bisikletten genel olarak memnunum ve bu süre zarfında en büyük problemim 283 km de tam 4 kez yaşadığım patlaklar gerçi 3 .sünde havası azdı. neyse lafı uzatmadan şunu söylemek başlıkta sözünü ettiğim ayıba gelmek istiyorum:şimdi internet sitesine girip bakarsanız hem 2011 hem de 2012 modellerine lastik olarak scwalbe lugano bulunduğunu görürsünüz fakat benim ve bu forumda bisikletinin fotosunu paylaşan bir kişinin de lastiği scwalbenin üçte bir fiyatına satılan cst general style..bu lastik patlamaya karşı oldukça dirençsiz, yol tutuşu zayıf ve elimdeki superb levyelere rağmen janttan çıkarmak tam bir işkence ellerim nasırlandı resmen..lastik hk da yeterince konuştum ve gelelim bu ayıp karşısında accal grubunun reaksiyonuna: ilk aramamda ve her aramamda karşıma çıkan bayan çözüm odaklı bir yaklaşım yerine bana servise gitmemi söyleyerek topu taca atmak için hamle yapınca ben daha fazla üstelemeyip fakat patlak problemleri devam edince birkaç hafta sonra tekrar aradım yoo şimdi hatırladım önce bir eposta yazdım ve meramımı gayet net ve bir moronun bile anlayabileceği bir dille yazdım ve bunun için çok değerli bir 20 dakikamı ayırmadım mı ha szi söyleyin ayırmadım mı? peki ne oldu bir yetkili cevap verme lütfunda mı bulundu hayır .Oysa bu forumda bianchinin accel grup tarafından satın alındıktan sonra hem telefonda hem sanal alemde sorulara ne kadar çabuk yanıt verildiğinden bahseden iletiler okumuştum.Son olarak 10 gün önce aradığımda ise yine o bayan fakat bu kez benim kararlılığım karşısında bu kez ben ilgileneceğim dedi fakat gene birşey olmadı son aradığımda ise sevgili patronu bisiklet fuarı ile ilgilendiği için çok yoğun olduğu yani ortada apaçık bir oyalama taktiği ve bir firmanın bir çift lastik altında ezilip giden itibarı sözkonusu .Neden bizim müşterinin güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi göze alacak iş adamlarımız yok!
     
  2. Mutlu Onur ÖZDEMİR

    Mutlu Onur ÖZDEMİR Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Aralık 2011
    Mesajlar:
    106
    Beğeniler:
    43
    Şehir:
    Gaziantep
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Hakkatten çok ayıp etmişler,onca bisiklet üretiliyor o fabrikalarda bir lastiğin lafının bile olmaması lazım,bende de maalesef cst lastikler var (bisikletimi henüz toparlayamadım, ama) yol tutuşu ; hızı,patlaklara karşı olan direnci 0'ın altında :).Böyle bir lastiği hakeden bisklet ise Redbull marka bir dağ bisikleti,yani o cst'lerin ne denli kalitesiz olduğunu ben de çok iyi biliyorum,carraro bisikletler de o lastikleri haketmiyor ..!
     
  3. Yusuf Z. Şipal

    Yusuf Z. Şipal Onursal Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.792
    Beğeniler:
    1.346
    Şehir:
    Aydın, İzmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Haklı olduğunuzu düşüüyorum, burada bir kamuoyu oluşturabilirsiniz, haklı olduğunuzu düşünenler arkanızda olacaktır, gereken yere tepkimizi dile getirelim beraberce. Firmanın yaptığı ticari ahlaka sığmıyor.
     
  4. Ahmet Gümüş

    Ahmet Gümüş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    244
    Beğeniler:
    53
    Şehir:
    Aydın
    Seviye:
    tüketici hakem heyetine başvurun..
    Çok kısa süre içinde hatalarını düzeltirler..
    Kamu davası açılıyor ve hızlı sonuçlanıyor..
    Ürün katalog ve reklamlarında vaadedilen donanımı vermek durumundalar..
     
    Enes. bunu beğendi.
  5. Tamer Varol

    Tamer Varol Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Mart 2010
    Mesajlar:
    28
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    Aksaray
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Kesinlikle haklısınız. Bende de var bu bisikletten ve aynı dertten çok kısa sürelik zaman zarflarında muzdarip oldum. :(
     
  6. Aybars Öge Sürücü

    Aybars Öge Sürücü Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.548
    Beğeniler:
    1.509
    Şehir:
    Izmir / Istanbul
    Seviye:
    Valla arkadaşlar, kusura bakmayın da klavye başına oturan yazıyor. Noktalama işaretlerine bile dikkat etmeyen, anlatımı sıfır problemler muteber sayılıyor. Konu resmen hortlamış...

    Accell'in tarih itibariyle herhangi bir online satış sayfası yok. Bu sebeple satışı size kim yaptıysa ilk şikayetiniz onun üzerinden servis kaydıyla gitmeliydi.

    Lastiğin havası az ise üreticinin suçu ne, sizin ihmaliniz.

    Online satış yapan kişilerce değiştirilmiş olması ihtimali de var...

    Normal prosedür budur, kanunen dışında birşey yapılmaması en doğrusudur.

    Yanlış yoldan giderseniz çıkacağınız son da yanlış olacaktır. Sizin sinirli "kararlılık" olarak saydığınız boşa ısrar yüzünden de her dediğinize sakinleştirici cevaplar alırsınız. Neden boşa ısrar; açık ve net şekilde servis üzerinden gitmeniz gerektiği size söylenmiş.

    Bu mesajdan da olayın biraz sallama bir anlatımı olduğunu söylemek gerek.

    - Bu işlere bakan Satış Sonrası Hizmetler Bölümü'dür.
    - Satış Sonrası Hizmetler Bölümü servis ve bayilere karşı sorumludur. Ancak arayan tüm son tüketicilere de öncelikle servisle görüşmesi söylenir. Çünkü kanuni ve uygulamadaki süreç bu şekilde daha sağlıklı yürümektedir.
    - Servis ya da bayi aracılığıyla gelmediğinizden şikayetiniz işleme alınmamıştır.
    - Accell bir grup şirketi olduğundan bir patronu yoktur. Zaten böyle 2 adet lastikle de "patron" ilgilenmez. Size de böyle bir cevap verilemez. Çünkü herkes bu işin şirkette kime ait olduğunu bilerek sizi telefonda yönlendirir.

    Lütfen gerçekleri kendi algımızla değil, gerçek Dünya ile algılayalım.
     
    Tolga Günsezer bunu beğendi.