Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

750-1000 tl bisiklet

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Yvzbey tarafından paylaşıldı.

  1. Yvzbey

    Yvzbey Yeni Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    13 Kasım 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Herkese slm. Bisiklet almak istiyorum kullanım amacım şu: yüzde 70 şehir içi yüzde 30 dağ taş ve gün içinde 25 30 km gidebilmem lazım. Fakat ne marka ne model bi türllü karar veremedim
    Not: bisikleti hor kullanan biriyim kaldırımdan inmeler, dağdan inmeler vs 180 boyunda 78 kğ
     
  2. furkan.zaman

    furkan.zaman Hipokrat yeminli bisikletli

    Kayıt:
    31 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1.114
    Beğeniler:
    1.157
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Furkan
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    Merhaba foruma hosgeldiniz yasiniz bnden buyuk bu bana dusmez aslinda fakat site icindeki nezih ortami koruyabilmek icin bir onerim var . yeni bir ortama girdigimde bir sey isteyeceksem once "rica ediyorum" sonra isteyen herkes bilgi paylasiminda bulunuyor zaten. Sitedeki insanlara lutfen robot muamelesi yapmayin . yuzyuze konusuyormus gibi dusunun kendinizi .
     
    eser3424 bunu beğendi.
  3. Yvzbey

    Yvzbey Yeni Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    13 Kasım 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Seni anladım haklısın fakat kendi dediğinle kendin çelişiyorsun bana bu meaajı yazarken rica ederim dememişşin. Fakat mesajın alınmıştır
     
  4. geziniyo

    geziniyo Üyeliği iptal edildi

    Kayıt:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.598
    Beğeniler:
    6.936
    Seviye:
    @Yvzbey Öncelikle forumumuza hoş geldiniz... Genelde sürekli yeni üyelerde aynı sorularla karşılaşıldığı için biraz da bazen bunun farkına varılmadan yapıldığı için hepimiz tepki verebiliyoruz bazen :) @furkan.zaman arkadaşımız forumun kibar ve iyi kalpli üyelerindendir konularını incelediğinizde çok faydalı bilgiler bulacaksanız :) Bu arada sorunuza gelecek olursak carraro 224'e bi göz atın derim...
     
    Ulaş Çavuşoğlu bunu beğendi.
  5. furkan.zaman

    furkan.zaman Hipokrat yeminli bisikletli

    Kayıt:
    31 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1.114
    Beğeniler:
    1.157
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Furkan
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    @geziniyo tesekkur ederim , benin konularimdansa sizin konulariniz incelemeleriniz cok daha zengin :)

    @Yvzbey tesekkur ederim , aynen dediginiz gibi bnde hata yapmisim . benim tavsiyem butcenizi ayarlarken ekipman ve giysi kisminada bisiklete onem verdiginiz kadar goz onunde bulundurmaniz . 1000 liralik bir butce ile gayet guzel isler basarilabilir. Onumuz kış simdi bisikleti alsaniz bile cok sinirli binebileceksiniz diye dusunuyorum. Bir biiskleti sokup takabilirim bunu hallederim derseniz kendinize bisiklet toplayin derim. Ozellikle kadrolar ederinin cok altinda satisa sunuluyor , seleyi maşayı ve vites sistemini kendi begendiginize gore dizersiniz. Foruma bakarsaniz çoğumuz bisikletini yukseltmenin derdinde . çoğu stok gelen maşadan , seleden ve lastiklerden memnun değil , yine jant takimlarida oyle. Bisiklet tavsiyesi veremedim belki ama olaya birde bu sekilde bakabilirsiniz :)
     
    geziniyo ve Enginkale bunu beğendi.
  6. Yvzbey

    Yvzbey Yeni Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    13 Kasım 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul

    Carraro 224 e baktım büyük ölçüde alacağım bisiklet belli oldu ☺peki carroro satış sonrası için srrvisi nasıldır acaba
     
  7. geziniyo

    geziniyo Üyeliği iptal edildi

    Kayıt:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.598
    Beğeniler:
    6.936
    Seviye:
    @Yvzbey Carraro kullanmadım fakat accell bisikletin olduğu için servisle ilgili bir problem yaşamazsınız diye düşünüyorum bununla ilgili forumda 'carraro sprotive kullanıcıları' diye bir konu var, tüm kullanıcıları orada tecrübelerini paylaşıyorlar bir göz atın derim :)

    Bu arada ben o kısmı atlamışım @furkan.zaman çok doğru bi konuya değinmiş, bisiklet alırken mutlaka bütçenizin içinde kask, eldiven gibi güvenlik ekipmanlarını da dahil edin... Bir de @furkan.zaman ın sıfırdan single speed konusunu da mutlaka okuyun hem bisiklet teknik parçaları hakkında kafanızda çok daha iyi fikir oluşur :)
     
    Yvzbey bunu beğendi.
  8. StevenDiaz07

    StevenDiaz07 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Ekim 2015
    Mesajlar:
    277
    Beğeniler:
    104
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Yvzbey bunu beğendi.
  9. caner1405

    caner1405 Aktif Üye

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    3 Nisan 2015
    Mesajlar:
    193
    Beğeniler:
    231
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    caner
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Şu ara bahsi geçen bisikletlerin ve biraz daha iyilerinin 2.el piyasası oldukça uygun tavsiye ederim.
    hoş geldin.
    sedona 300s kullanıyorum güzel.
     
  10. umut_rf_77

    umut_rf_77 Yeni Üye

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    21 Ekim 2015
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    yalova
    Adı:
    umut
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    600 e 27 vites deore bisikletim var v fren alüminyum kadro
     
  11. Yvzbey

    Yvzbey Yeni Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    13 Kasım 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Cevaplarınız beni çok aydınlattı eminbolun. İnternet paketim bittiğş için geç cevap yazıyorum anca eve gelince sanırım carro alacağım ☺
    Bide bianchi hakkında sitede baya olumsuz eleştirş okudum türk işi bianchi !!! Kötü falan diyolar ne dersiniZ bisiklet sevdam öncelikle bmx sonrasında bianchi ile başladı