Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

62 Yaşındaki Maceracı 15 Yıldır Bisikletiyle Türkiye'yi Dolaşıyor!

Konu, 'Güncel Haberler' kısmında shaq tarafından paylaşıldı.

  1. shaq

    shaq Kıdemli Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    339
    Beğeniler:
    163
    Şehir:
    İzmit
    Seviye:
    [​IMG]

    İlerlemiş yaşına rağmen gençlere taş çıkartırcasına 15 yıldır bisikletle ülkeyi dolaşan 62 yaşındaki Şaban Çancı'nın son durağı Sivas'ın Koyulhisar ilçesi oldu.

    Her yıl yaz aylarında yollara düştüğünü söyleyen Çancı, daha önce gezdiği yerlerdeki güzellikleri yeni gittiği yerlerdeki insanlara aktarmaktan gurur duyduğunu ve bu duyguyu herkesin yaşaması gerektiğine inandığını ifade ediyor. Çancı şunları da sözlerine ekliyor :"Ülkemizin çok güzel doğal zenginlikleri var. Buraları dolaşmak ve bu güzellikleri diğer insanlara aktarmaktan zevk alıyorum" dedi.
     
  2. PhysX

    PhysX Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    177
    Beğeniler:
    136
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Bu iş yaşla başla değil eğer istiyorsanız 90 yaşında bile gezersiniz :)
     
    happy_feet bunu beğendi.
  3. happy_feet

    happy_feet Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğeniler:
    69
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Ben 16 yaşımdayım , yeni keşfettim bisikletle gezmenin ne kadar güzel bişey olduğunu ve beni en çok üzen ; (yanlızca 90 km'lik bir yeren yolculuk etmemle) insanların dalga geçmesi .. Alınmak da değil de başkalarının zevkleriyle dalga geçmeleri, onun hoşlandıklarını saçma görmeleri, bir kez olsun denemeden saçma bir iş yaptığını düşünüp "deli" kategorisine sokmaları üzüyo beni .. Herkesin çevresinde yoktur böyle şeyler ama etrafımda "olum sen ma*yakmısın" demeyen kalmadı .. Pek de takmıyorum ;)
     
  4. Baki Berk Kayalar

    Baki Berk Kayalar Onursal Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.594
    Beğeniler:
    1.299
    Şehir:
    TCDD 1. Bölge - İzmit
    Seviye:
    Çok önemli bir haber ama görüntüdeki bisiklet ve üstündeki dayı o amca olmamalı. Yüzlerce kilometreyi şalvar ve takkeyle sürdüğünü bagaj kullanmadığını sanmıyorum.
     
    happy_feet, Sercan ve sertacr88 bunu beğendi.
  5. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    75
    Seviye:
    yürübe dayı kim tutar seni.iyi pedallar dilerim dayıma.hastalıksız saglıklı hayatlar.
     
  6. sertacr88

    sertacr88 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    721
    Beğeniler:
    374
    Şehir:
    Pistanbul-Fener
    Seviye:


    Süper bi ayrıntı bende ağzımı açıp bakıyodum, Bu amca böle bir bisikletle nasıl gidiyo + turunu tamam yaz aylarında başlıyo ama sanırım bir dahaki yaz aylarında anca bitirir turunu :D
     
  7. S. Burak Cebeci

    S. Burak Cebeci Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    414
    Beğeniler:
    180
    Şehir:
    istanbul/küçükyalı
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    bende öyle yapıcam(ama gençken)=)
     
  8. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.828
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    serkan taşdelene rakip çıktı desenize:D paylaşım için tşkler
     
  9. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Ailen dışında, bu konuda diğer insanları boşver.

    Senin yaşamak istediğin hayatı yaşayamayanların dediklerine kulak asma. Yoksa sen; sen olmazsın. Sen; onlar olursun. Yani bisikleti tanımayan insanlar gibi olursun.
    Ama başka bir bisikletçinin dediklerini dinle.
    Uzun ve riskli gezilere çıkmak için lütfen 18 yaşını bekle. Yada şimdi gitmek istersen de yalnız gitme...

    Selam ve sevgiler. :)
     
  10. Sercan

    Sercan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Haziran 2006
    Mesajlar:
    782
    Beğeniler:
    229
    Şehir:
    Istanbul/Küçükçekmece
    Seviye:
    Baymineral ile aynı fikirdeyim. Fotoğraf ''yaşlı ve bisikletli'' bir insanı özetlemek açısından temsili olarak koyulmuştur mutlaka. Ama basınımız o kadar özensiz davranıyor ki, alakasız fotoğrafları koymakta üzerlerine yok.

    Ancak durum gerçekten böyleyse, şalvarı takkeyi geçtim, bu amca bu bisikletle oldukça problem yaşıyordur. Mutlaka bu amcaya bir firma tarafından bir bisiklet hediye edilmeli diyorum bir şekilde ulaşılıp.
     
    Baki Berk Kayalar bunu beğendi.
  11. happy_feet

    happy_feet Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğeniler:
    69
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Teşekkürler Mesut Abi :rolleyes: :)
     
  12. Selim Çam

    Selim Çam Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.905
    Beğeniler:
    543
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Haber değeri beni de endişelendirdi baymineral ve sercan gibi. Magazinsel bir haber olabileceği hissine kapıldım.