Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

3 Tekerlekli Kargo Bisiklet

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Rıdvan Dönmez tarafından paylaşıldı.

  1. Rıdvan Dönmez

    Rıdvan Dönmez Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    merhaba arkadaşlar forumda araştırdım ama bulamadım.3 tekerlekli kargo tipi bisiklet almak istiyorum ancak kullanıışı hakkında bazı şüphelerim var.bisiklet 18 vites ancak 3 teker olduğu için peallar çok mu ağır olur acaba, şilede toprak yolda dedemin de kullanması için alacağım.eğer bir bilgisi olan yada kullanma tecrübesi elde etmiş arkadaşlardan bilgi almak istiyorum.

    [​IMG]

    bu arada hauler markası hakkında da bilgisi olanlardan yorumlarını bekliyorum
     
  2. Barış Karapınar

    Barış Karapınar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Mart 2010
    Mesajlar:
    650
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    istanbul/çengelköy
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    bence fena değil ama ne amaçlı kullanıcaksınız yani kargo türünü tercih etmenizin sebepleri nelerdir.

    Bir kere denemiştim bu bisikletleri biraz ağırdı çekiş sistemi.
     
  3. cem eroğlu

    cem eroğlu Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2010
    Mesajlar:
    111
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    80cc lik motor taktın mı buna ne gider be ilk virajda deviririm :)
     
  4. Oktay Ataş

    Oktay Ataş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    241
    Beğeniler:
    112
    Şehir:
    Moda, Kadıköy, İstanbul
    Seviye:
    hocam teyzemde vardı bi ara yazlıkta kullanıodu :D 2 tekerlekliyi kullanmaktan çok çok daha zor dönüşlerde çok dikkatli olmak gerekiyor yoksa direk devriliyo alet ve hız yapmayı düşünme hızlandıktan sonra en ufak gidon döndürmede arka tekerden birisi havaya kalkıyor

    kısacası bu aletle yavaş hareket etmelisin :D
     
  5. Hasan Kuru

    Hasan Kuru Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.655
    Beğeniler:
    1.313
    Şehir:
    Denizli-Merkez >> Denizli Bisik
    Seviye:
    Buna ne dersiniz ? :)

    [​IMG]

    Biraz fiyatı tuzlu. :D :D
     
  6. Emre Yıldız

    Emre Yıldız Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.340
    Beğeniler:
    579
    Şehir:
    Denizli-Isparta
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Bir keresınde çalıştığım bianchi bayii sinde bianchi cargo vardı.arada kullanıyordum.2 tekerden sonra 3 teker çok kötü oluyor.dönüşlerde filen dikkatli olmak lazım.
     
  7. johncena

    johncena Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2010
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    abi bebe gibi 3 tekerlekliemi bince valla kargo camiasında adın bebe rıdvana çıkar bak walla (abi ben sna takılıom ya kızmıon demi):)
     
    Onur Kahraman bunu beğendi.