Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

3 ay İÇİnde antraman yaparak 150 km yİ geÇmek

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında FRKN0024 tarafından paylaşıldı.

  1. FRKN0024

    FRKN0024 Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Mart 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    konya
    Seviye:
    ÖNCELİKLE SELAM ARKADAŞLAR SANIYORSAM BU FORUMUN EN KÜÇÜK ÜYESİ BENİM ( 13 YAŞINDAYIM) VE HEDEFİM BÜYÜK 150KM AMA BENİM İÇİN BÜYÜK SİZİN İÇİN KÜÇÜK Bİ MESAFE

    BİSİKLETİM: BELDEYAMA 26 TEKER ÖLÇÜSÜN DE 21 VİTES BİR MTB ( KRON XC 250 ARASINDA PEK FARK YOK BELKİ 1 2 KG KARDO FARKI )

    BOYUM:1.60 CM

    AĞIRLIĞIM:45

    BİSİKLET BİLGİM : TEKER PATLAĞINI YAPABİLİRİM FREN AYARLARINI EN BAŞINDAN YAPABİLİRİM VE BUNUN GİBİ UFAK ŞEYLER

    ÖNCEDEN YAPILMIŞ SPORLAR: EVDE AĞIRLIKLARLA AMATÖRCE VÜCUT GELİŞTİRME YAKLAŞIK 5 6 AYDIR DA DEVAM EDİYORUM

    EN UZUN GİTTİĞİM MESAFE:35KM VE 80 DK DA FİLAN GİTTİM VAKTİM OLSAYDI 40 KM YE DE ÇIKARDIM :Skull-175


    KONYALIYIM ANTREMAN YAPMAK İÇİN UYGUN BİR YER FORUMDA Kİ PROFESSYONEL ABİLERİMDEN İSTEDĞİM ŞU

    1-150 KM Yİ YAPABİLİR MİYİM ? EVETSE AŞAĞI DEVAM

    2-BUNUN İÇİN GÜNDE KAÇ SAAT ANTREMAN YAPMAM LAZIM YA DA KAÇ KM ?

    3-BANA YÜKSEK DEVİRDE PEDAL ÇEVİRMEMİ SAĞLAYACAK (80 90 ARASI ) VİTES HANGİSİ ARKA 1 ÖN 3 ŞEKLİNDE SÖYLERSENİZ SEVİNİRİM BİSİKLET 21 VİTES


    EĞER YARDIMCI OLURSANIZ 150 K MYAPMAYA BÜTÜN KALBİMLE HAZIRIM
     
    tunahan beyhan bunu beğendi.
  2. Cengiz Gökalp

    Cengiz Gökalp Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Ekim 2011
    Mesajlar:
    806
    Beğeniler:
    337
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    emin ol çok istersen şimdi çıkıp 150 km yapabilirsin :) antreman dinlemiyor bazen insan.ama antreman şart.
    bir sorum olacak bisikletine güveniyor musun,yeterli ekipmanların var mı?

    evet 150 km sana göre baya uzun olabilir ama asla tek başına bu turu gerçekleştirme derim. eğer yanına bir dostunu alıp normal tempo ile her her 30 km de bir 15 er dakıka dınlenerek gıdersen hiç sorun olmayacağını düşünüyorum :)

    ama sana tavsiyem çıtanı çok yüksek tutma. önce 50 km yap,daha sonra 70 .. derken 140--150 yi bul derim. .
     
    tunahan beyhan bunu beğendi.
  3. Sait Hislioğlu

    Sait Hislioğlu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Mart 2012
    Mesajlar:
    418
    Beğeniler:
    209
    Şehir:
    Kocaeli-istanbul
    Seviye:
    bisikletin çift amartisörlümü?
     
    M.Burak KARADAĞ bunu beğendi.
  4. tunahan beyhan

    tunahan beyhan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Kasım 2011
    Mesajlar:
    932
    Beğeniler:
    157
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Kesinlikle kendine güveniyorsan yaparsın...Örnek vermek gerekirse bir arkadaşım 13 yaşında 1999 lu ve 120 km yi 35-40 tempo ile çok rahat yapabiliyor.Burda gereken biraz enerji turun sonunda (ilk kez gideceğin için) bıkmış hatta bir daha bisiklete binmiceğine yemin eden biri olarak dönüceksin.Buna hazırlıklı ol ve yanına kesinlikle gerekli ekipmanları al.150 km yi YOĞUN araç Trafiğinde kesinlikle yapma konyada bol bol uzun ve trafiksiz yollar var.Yanına yemek ve su almayı sakın unutma yaşın küçük olduğundan ve gelişme çağında olduğundan besine+suya dikkat et.Birde Cengiz beyin dediği gibi birden yapma kademe kademe git.Bisikletin çift amortisörlüyse hiç kalkışma %40 oranla daha çok yorar...Sana bol şans kardeşim.
     
  5. Cengiz Parlakgül

    Cengiz Parlakgül Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.145
    Beğeniler:
    763
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    cengiz parlakgül
    Seviye:
    Kesinlikle yapabilirsin. Yazilanlarin hepsine katilmakla beraber bu konuda seni cesaretlendirmek icin yaziyorum. Bende bianchi ultimate vardi ilk basladigim zaman cift amartisorlu bir dag bisikleti kendisi. Ben onunla bir sabah evden ciktim istanbul fatihten silivriye gittim ve geri dondum. Yaklasik 140 km. Trafik vardi hava cok sicakti ve 14 yasindaydim. Ilk seruvenimdi. Sonraki iki gun biraz canim yandi malum. Ama sonrasini dusunme ve yeterki pes etme kendine guven. Bir 150 ile baslar sonra hergun 150 olur. Olmamasi icin hic bir neden yok!

    Basarilar! :)
     
  6. Ali.K

    Ali.K Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.098
    Beğeniler:
    453
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    Öncelikle 150 km yi geçmek için enerjini dengeli dağıtman çok önemli.Gaza gelip ilk baştan gücünü bitirirsen yarı yolda kalırsın.Günde 1 saat falan da bisiklet sürmen de yeterlidir.Antrenman için uygun bi yer demişsin evin nerde bilmiyorum ama akyokuşa çıkıp inmek güzel bir antrenmandır.Ayrıca bisikletinin çift amortisörlü olması çok da büyük bi engel değil önemli olan senin performansın.
     
  7. Oksal Özdöl

    Oksal Özdöl Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.668
    Beğeniler:
    1.299
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Bu sporu uzun süreler yapmak istiyorsan daha 13 yaşında bu tür yüklenmelerden çok çok uzak dur. Temel antrenmanlar yap. Vücudunda laktik asit biriktirecek her türlü çalışmayı es geç . 16 - 17 yaşına kadar sabret sonra ne kadar istiyorsan okadar yüklen. Tabi sistemli bir biçimde.

    Ama yok benim amacım ille 150 km dersen 6-8 hafta 2 günde bir dinlenmek koşulu ile 1-2 saatlik sürüşlere çık. 150 km yi yapmadan 2 gün önce 30-45 dakikalık hafif tempo bir sürüş gerçekleştir. Daha sonra hedeflediğin km için yola çıkabilirsin.

    TAVSİYE ETMİYORUM!!! Kim ne derse desin tamamen yanlış bir yüklenme olur... Aksini idda edenler olacaktır , sonuna kadar bilimsel veriler ile yanıldıklarını kanıtlarım ...
     
    -Paşa- ve Vedat METİN bunu beğendi.
  8. Ahmet Can Yakışır

    Ahmet Can Yakışır Forum Bağımlısı

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    734
    Beğeniler:
    1.016
    Şehir:
    Denizli
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    öncelikle hoşgeldin aramıza :)

    forumda seninle yaşıt arkadaşlarımız da var, 70 küsur yaşında saygıdeğer kıdemlilerimiz de. biz burada böyle kocaman bir aileyiz :)

    sorduğun şeylere gelince...

    önce kendine ve bisikletine iyi bakman gerekiyor. daha sonra konsantrasyon ve iyi bir psikolojiye ihtiyacın var, son olarak da yanına iyi bir yol arkadaşı lazım :in:

    ---

    bisikletinin kendisiyle ilgili şu an en acil olarak bilmen gerekenleri şöyle söyleyebilirim:

    öncelikle, umarım bisikletin çift amortisörlü değildir. süspansiyon sistemi ancak ön tekerlekte faydalı oluyor, ki onun bile bazı dezavantajları var. arka amortisör ise, pedala her basışında gücünün bir kısmını emip yokeden bir sistem. üstelik ağırlığı da çok fazla arttırıyor, yokuş çıkarken hepten işini zorlaştırıyor. bisikletini kron xc 250 ile karşılaştırdığına göre, sabit kadrolu bir model olduğunu farz ederek devam ediyorum...

    işin en can alıcı kısmı, aktarma sistemi. yani aynakol (ön dişli ve pedal kolları), arka dişli, vites sistemi, ve zincir. bunların hepsinin çok iyi durumda olması gerekiyor. bu sistemin içinde güvenemediğin parçalar varsa onları daha iyileriyle değiştirmen iyi olur, parçaların kalitesi seni tatmin ediyorsa da yola çıkmadan önce iyi bir bisikletçiye uğrayarak temizletip yağlatmalısın. vites ayarların tam olmalı, özellikle küçük vitesler kusursuz çalışmalı.

    vites olayıyla ilgili başka bir soruna da cevap vereyim: ön vites 3'te, arka vites 1'de bisiklet kullanılmaz. bunu yaptığında her iki tarafın da en büyük dişlilerinde kullandığın için zincir kısa gelmeye başlar, arka makara çok kasılır. ayrıca zincir arka dişliden en solda çıkıp, ön dişlide en sağa gider ve bu aradaki esneme olayı hem zincirin anasını ağlatır, hem de senin gidişini zorlaştırır. yapman gereken şu: ön vites yokuş çıkarken 1'de, düz yolda 2'de, hızlı giderken de 3'te olacak. arka vites ise şu şekilde:

    ön vites 1'de >>> arka vites 1,2,3,4 olabilir. 5 ve yukarısı olmaz.
    ön vites 2'de >>> arka vites 3,4,5,6 olabilir. 7 ve 8 olmaz. 1 ve 2 de olmaz.
    ön vites 3'te >>> arka vites 4,5,6,7 olabilir. varsa 8 de olabilir.

    "kalkış vitesi" diye bir kavram var. bu, düz yolda bisiklete ilk hareketi vermek için en uygun vites oluyor. düz yolda ön vites 2'de olacağına göre, kalkış vitesinde de ön taraf 2'de olacak. arka vites ise 3 veya 4 olabilir, ona kendin karar verirsin. kalkış vitesini bir kere belirlediğinde, ne zaman duracak olsan vitesi de kalkış vitesine getirip, yavaşlarken hafifçe pedal çevirerek zincirin o dişlilere geçmesini sağlamalısın. böylece yeniden hareket edeceğin zaman sorunsuz bir şekilde kalkış yaparsın.

    hızlandıkça arka vitesi arttırıp, bir zaman sonra da ön vitesi 3'e alırsın. hatta tam bunu yaparken arka vitesi de 1 kademe küçült, yine vites büyümüş olacak ama daha hafif bir geçiş olacak. biraz daha hızlandığında arka vitesi yine arttırırsın.

    diyelim hızını almış gidiyorsun, karşına bir yokuş çıktı. bisikletin yavaşladıkça vites küçülte küçülte, en sonunda kalkış vitesine kadar düşersin. ön vites 2, arka 3 iken daha da yavaşladığında ön vitesi 1'e al, aynı anda arka vitesi de 4'e yükselt. yavaşladıkça arka vitesi de gittikçe küçültürsün, en dik yokuşları da her iki vites 1'deyken çok zorlanmadan çıkarsın.

    ---

    bisikletinle ilgili ikinci önemli konu ise lastikler. muhtemelen dişli arazi lastiklerin var, belki de bir tanesi kabaktır. hatta bir ihtimal, arka lastik kabak olunca ön lastikle yer değiştirmiş olabilirsin. böyle hatalara asla düşmemelisin, ön lastiğin her zaman sapasağlam olmalı. çünkü bisikletler sert bir viraja girdiklerinde önden kayar, ve kaymaya başlamış bir ön lastiği ne yaparsan yap toparlayamazsın ve düşersin. lastik tipin ise arazi değil, asfalt lastiği olmalı. çünkü gideceğin yollar çok büyük oranda asfalt olacak; arazi lastikleri asfaltta o kadar akıcı değildir ve seni durduk yere yorar. bu yüzden dişsiz, üzerinde sadece su kanalları olan, akıcılığı yüksek lastikler kullanmalısın.

    lastiklerini bisikletçide şişirttirmekten ziyade, benzinciye götürmeni tavsiye ederim. hatta bu sebepten iç lastiklerini de gerekirse değiştir ve araba subabı olan modellerden kullan. neden benzincide şişirmen gerektiğine gelince; benzinlikteki hava pompalarının basıncı ayarlanabilir. lastiğini şişirmeden önce, üzerinde yazan rakamlara bakarsın. "inflate to..." yazan bir yazının yanında, psi cinsinden minimum ve maksimum basınç değerleri belirtilir. işte bu sayılardan büyük olanının çok az düşüğünü, pompanın üzerindeki (+) / (-) tuşlarına basarak ayarlarsın. mesela 45-65 psi diyorsa, pompayı 63 sayısına ayarlarsın ve lastiğine hava basmaya başlarsın. lastiğinin içindeki basınç, ayarlanan değere geldiğinde pompa durur ve uyarı sesi verir, o an hortumu subaptan çekersin. böylece; maksimum basınca çok yakın olarak şişirdiğin lastiklerinin akıcılığı da maksimum düzeyde olur. mümkün olduğunca az yorularak uzun mesafeleri katetmiş olursun.

    zaman zaman arazi sürüşlerine de çıkabilirsin. böyle durumlar için evinde her zaman 2 tane de arazi lastiği bulunsun. bir tane pompa al, hatta mataralık yerine takılan ufak tip pompa alırsan dağ başında lastiğin patladığında tamir etme şansın da olur. araziye çıkmak istediğin zaman evde lastiklerini değiştirirsin. arazi lastiklerinin basıncıyla ilgili de şöyle bir durum var: asfaltta akıcılık için arazi lastiklerinin basıncını maksimum ve minimum değerlerin tam ortasına, arazi sürüşü için ise maksimuma getirmen gerekiyor. yanında bir pompa taşırsan bu basınçları da gerektiğinde birkaç dakikada ayarlarsın. belki tam rakam olarak bilemezsin, ama elinle yoklayarak anlarsın :in:

    ---

    gelelim psikoloji mevzusuna... uzun turlar, zaman zaman insanı fiziksel olarak değil de psikolojik olarak çok zorlar. bitmek bilmeyen tırmanışlar, yanlış yola mı girdim korkusu, eve asla dönemeyeceğine yönelik paranoyalar, yolda karşına çıkan kötü sürprizlerin verdiği moral bozukluğu, süreyi ayarlayamayıp karanlığa kalma kabusu... bunlar zaman içinde teker teker yüzleşeceğin zorluklar. hepsine hazırlıklı olmalısın. zaten yol arkadaşı da bu yüzden gerekiyor, birlikten kuvvet doğar :in: o konuya birazdan geleceğim...

    artık teknoloji çok gelişti ve internet her yerde. ayrıca google haritalar gibi, çok güzel hizmetler de mevcut. bunlardan mutlaka yararlan. gideceğin yolu, önceden bilgisayarının ekranında kuşbakışı gör. haritada gideceğin yerleri işaretle ve aradaki rotayı belirle. yol boyunca geçeceğin bütün kavşaklarda hangi yöne gideceğini aklına kazı. daha sonra uydu moduna geçerek, haritada basitleştirilmiş olarak gösterilen yolların gerçek halini gör. bir de uydu modundayken "topografik" moduna geçerek, arazinin bütün yükseltilerini gör. yeterince yakınlaşırsan yükselti halkalarını, üzerinde rakamlar yazılı olarak görürsün :in: böylece yola kaç metrelik rakımdan başlayacaksın, yol boyunca neredelerde yükseleceksin, nerelerde alçalacaksın, bunları iyi kavra. gerekirse tüm bu kavşakları, iniş-çıkışları, ve bunlar arasındaki mesafeleri bir kağıda çizerek ezberle, ve o kağıdı da yola çıkarken yanında götür. bu şekilde kendini bilgiyle donatarak çıkacağın bir turda, sorun çıkma ihtimalini neredeyse sıfıra indirirsin ve bunun sağlayacağı psikolojik rahatlığın da epey faydasını görürsün.

    bir de ne yapıp edip bir kilometre sayacı al. böylece elindeki haritada not aldığın mesafelerin ne kadarını katettiğini de görmüş olursun. ancak aklında bulunsun, google haritalar'da mesafeler her zaman gerçeğinden biraz kısa gözüküyor. çünkü yollardaki bütün kıvrımlar haritada gözükmüyor, ufak tefek virajlar düzleştirilmiş olarak yer alıyor. daha az kullanılan yollarda bu düzleştirme işi daha çok yapılıyor, köy yollarında ise hepten abartılıyor. bununla ilgili bir yanılma payı bırakarak, kilometre sayacında gördüğün mesafeyi ona göre değerlendirirsin. böylece psikolojini de bozmadan, yolun ne kadarını gittiğini net olarak bilirsin :in:

    ve şimdi son olarak yol arkadaşı olayına gelirsek: ister senin gibi bu işe tamamen yeni başlamış bir arkadaşınla herşeyi birlikte keşfedin, istersen de senden 2-3 yaş büyük ve önceden böyle turlara gidip gelmişliği olan birisiyle gidin. ikisinin de kendine göre avantajı-dezavantajı var. ama asıl önemli olan şu: yol arkadaşı olacak kendine seçeceğin insan; mutlaka fiziksel ve psikolojik olarak güçlü, başka insanlarla uyumlu, sorun çözebilme becerisine sahip bir insan olmalı. diğer türlü ya seni ezmeye çalışacak, ya da sürekli sorun yaratıp ayakbağı olacak bir insanla Allah'ın dağında bir başına kalıverirsin. o yüzden tur arkadaşı konusu hayati önem taşıyor...

    ---

    benim şimdilik anlatabileceklerim bu kadar, umarım yardımcı olabilmişimdir. ben yazarken biraz yoruldum, sen de okurken belki gözlerin ağrıyacak ama kusuruma bakma artık, herşey seni uzun turlara hazırlamak için :in:
     
  9. Mehmet Kerim Sepetçi

    Mehmet Kerim Sepetçi Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    Isparta
    Bence yaşın dolayısıyla daha hafif bir program uygulamak daha iyi olacaktır senin açından.
     
    -Paşa- bunu beğendi.
  10. observer

    observer Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.456
    Beğeniler:
    384
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    yaşım 14 ankara da yaşıyorum sürdüğüm yerler yokuşlu tek seferde en faz la 50 km yaptım tam bir saat sürdüğümdeyse rekorum 28 km yani saatteki ortalama hızım 28 km bence uğraşırsak çok rahat 150 km yaparız.bu arada bisiklet salcano nova
     
  11. Derya Keçeci

    Derya Keçeci Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.748
    Beğeniler:
    4.270
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Derya
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    13 yaş,bedensel gelişimin dönüm noktasıdır.Kemik ve doku gelişiminin son derece hızlı yaşandığı bu dönemde aklı başında hiç kimse 150 km yol yapmanızı önermez.Gördüğüm kadarıyla Oksal kardeşim size konu ile ilgili gerekli yanıtı vermiş ancak diğer yanıtlardan bazıları biraz canımı sıktığı için ekleme gereği duydum.13 yaş kategorisindeki Futbol ve basketbol müsabakalarının antrenmanları da maç süreleri de standart sürelerin oldukça altındadır.Yüzme,boks,kürek,maraton gibi alanlarda mesafe kısıtlamalarıyla birlikte maraton dahil pek çok uzun mesafe yer almaz.Yüzmede de durum farklı değildir.

    Durum böyleyken 150 km gibi genç kategorisi için bile uzun bir mesafe olan 150 km'yi hedeflemek,spor hayatınızın başlamadan bitmesine sebep olur.
    Bunlardan en tehlikelisi bağ kopmasıdır.ki bağların zedelenmesi dahi aylarca sürecek ciddi tedavileri gerektirir.Bağların ne olduğuna gelince,kısaca bağlar,eklemleri ve bağlı bulundukları kas kütlelerini diğer kaslara bağlayan kıkırdaksı dokulardır.Özellikle dizlerimizdeki yan ve çapraz bağ sakatlıkları çok zahmetlidir.

    Bu tür sakatlıklardan ötürü spor hayatı biten sayısız profesyonel vardır.

    Aman ha!

    Şu an,iyi ısınmak,esnetme çalışmaları yapmak koşuluyla maksimum 40 km lere çıkın.Onu da her binişte değil.Bisikletçi fiziğinizi koruyarak düzenli antrenman yapın ki 18-20 yaşınıza geldiğinizde hala bisiklete biniyor olun.

    Son mesaj da işkembe-i kübradan atanlara "Haydi yavrum" "Kim tutar seni" tarzı sözde destek içerikli yazanlar.Tamamen sorumsuzluk yapıyorsunuz.13 yaşındaki bir çocuğu 150 km ye gayretlendirmek sadece tribüne oynamaktır,bu tür davranışlardan uzak duralım.
     
  12. Oktay Yıldız

    Oktay Yıldız Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Aralık 2010
    Mesajlar:
    116
    Beğeniler:
    34
    Şehir:
    Kocaeli
    Seviye:
    Bende eski bisiklet var yaş 15 150 km yaptım bugün antremansız ;)
     
  13. Cem Unden

    Cem Unden Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    3.461
    Beğeniler:
    5.523
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:


    Neden 150 km ? Anlamadım . Sayılara takılmak Türk milletinin adetidir . Gecede 5 defa yaptım , cart curt gibi .... Ne olacak 150 km sürünce . Amaç ?

    Bence 150 az senin gibi arkadaşlara . 200 , 250 falan sür . Haydi ! Sonra bisiklet bi kenara , sen bi kenara . Her şeyi geçtim altında bisiklet 150 km'yi çıkaracak mı ?

    Son olarak şu var . 13 yaşında vücut geliştirme sporu yapılmaz . Zarar getirir.
     
    Tamer KAMIŞLI bunu beğendi.
  14. Ramazan ÇELİMLİ

    Ramazan ÇELİMLİ Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    192
    Beğeniler:
    35
    Şehir:
    Kış İstanbul / Yaz Rize
    Seviye:
    Merhaba 13 yaşında ve 45 kilo ağırlığındaki bir çocuğun bunu yapması vücuduna işkence gibi bir şeydir önce büyümen lazım bu kadar yüklenme kendine 10-20 km yeter bence benim yaşlarda yaparsın o kadar ben 3 yıldır bisiklet kullanmıyordum önceden de hareket bisikletim vardı şimdi cumartesi günü Carraro 419 gurunge aldım aldığım gün evin önünde biraz sürdüm az çok alıştım ertesi günü maltepe sahile indim 1 tur attım geri çıktım evet sonra bu gün maltepe sahile yine indim ve bostancı istikametinde sürdüm Fenerbahçe sutadyumuna kadar zorlanmadan gidip geldim sonra maltepe sahilden tekrar çıkarken yokuş çıkıyorum zorlanmaya başladım toplam 30 km civarı yaptım ama düz yolda devam etseydim 100km rahat yapardım birde benim hızım yüksek ti 10-25 arasında değişti sadece bim'den su aldım suyum bitmişti oda maltepenin içinde eve çıkarken ama çok güneş vardı saat 1'de evde oldum güneş çok yaktı beni ya yarın kahvaltımı yaptıktan sonra saat 6:00'da çıkacağım Allah nasip ederse bu sefer 90km yapacağım gidiş durumuna göre kmyi arttırırım yani kahvaltıyı iyi yapacağız bakalım ne olacak yola çıkmadan önce iyi beslenmek gerekir