Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

29" continental mountain king mk2 protection hakkında

Konu, 'Dağ Bisikleti / MTB / Mountain Bike' kısmında bagikazi tarafından paylaşıldı.

  1. bagikazi

    bagikazi DpüBis

    Kayıt:
    23 Mart 2015
    Mesajlar:
    75
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    Kütahya/Eskişehir
    Adı:
    Bağış B.
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
  2. Ferhat Köse

    Ferhat Köse Onursal Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    6.461
    Beğeniler:
    9.086
    Şehir:
    Eskişehir'de yaşıyor
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    kendi tecrübelerimdir kesin doğru budur diyemem.Bana göre kayalık ve sert zeminde oldukça güzel lastikler adı üstünde dağların kralı( özellikle telli olanı katlanabılır olanı daha yumuşak verdiğiniz linkteki sanırım telli olan model 740 gr ) çamur tutuşu yönünden tavsiye etmem fazla çamur tutuyor.Linkteki fiyat da cok uygun değil avrupada cok daha ucuza iniyor bu lastikler sevdiğim bir abim ıkı yıl önce almanyadan 7 euroya alıp yiğeni ile yollamıştı bana olsun olsun bu sene de 15 euro olsun bıraz daha beklersenız kesın ındırıme gırecektır.Özellikle almanya sitelerini takıp edın.

    ben trans doğu karadenız turu ıcın kullanmıştım. 7 gun dağlarda ve çok sert zeminde. ıkı defa da yoldakı kayalıga carpıp takla tehlıkesı atlattım ona rağmen birşey olmadı. bır haftada arka lastık yarı ömrüne indi ama o şartlarda gayet normaldi. cok hafıf lastık kullanan bır arkadasın lastıklerı ıkıncı gun parcalanmıştı.
     
  3. bagikazi

    bagikazi DpüBis

    Kayıt:
    23 Mart 2015
    Mesajlar:
    75
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    Kütahya/Eskişehir
    Adı:
    Bağış B.
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    @Ferhat Köse
    Dediklerinizin doğrultusunda yaptığım araştırma üzerine almamaya karar verdim. İleride, dediğiniz gibi ancak uygun fiyata alınabilecek bir lastik sanırım bu. Teşekkürler değerli bilgileriniz için.
     
    Ferhat Köse bunu beğendi.
  4. Ferhat Köse

    Ferhat Köse Onursal Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    6.461
    Beğeniler:
    9.086
    Şehir:
    Eskişehir'de yaşıyor
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    ekstra bilgi vereyim bulundgunuz il kutahya ve eskısehır dıyor kutahyanın tum parkurlarını bılmıyorum ama eskısehır ıcın bu lastıklerı yıpratacak sertlıkte parkur ve kayalık yok..benım yukarıda bahsettıgım karadenız parkurları yaklasık 30-50 km tırmanıp yıne 30-50km ındıgımız bol taşlıklı yer yer kayaların oldugu yayla yollarıydı.eskısehır kent ormanın ıcındekı duz sert cıkısı bılıyorsanız oradakı taslar karadenızdekılerın yanında duz yol şose gibi kalıyor bende orada antreman yapıp gıtmıstım gıdınce şok olmuştum :)
     
  5. bagikazi

    bagikazi DpüBis

    Kayıt:
    23 Mart 2015
    Mesajlar:
    75
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    Kütahya/Eskişehir
    Adı:
    Bağış B.
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    @Ferhat Köse
    Evet haklısınız. Kütahya'da da frig dışında pek sıkıntı çıkaracak durumda sayılmaz.Karadenize gittiğimde hiç bisiklet sürecekmiş gibi bakmadığım için şuan hayal bile edemedim ama verdiğiniz örnekle daha iyi anlıyorum kentorman çıkışında, dediğiniz yerde şuan stock olarak kullandığım Rubena Scylla hiç tutunmadığı için böyle extra bir lastik gözüme çarptı sanırsam :)
     
  6. Ferhat Köse

    Ferhat Köse Onursal Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    6.461
    Beğeniler:
    9.086
    Şehir:
    Eskişehir'de yaşıyor
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    kentormanda o yolda lastik havasını biraz ındırırsenız(30-35 psı) emın olun mevcut lastıgınız de gayet guzel tutunacaktır.Birde mtb kullanımında agırlık dengelemek cok önemlidir doğru hava basıncı ve dengelı agırlık olmaz ıse lastık ne kullanırsanız kullanın tutunmaz.Yani atıyorum problemınız kent ormanın ilk sert kısmında arka tekerın patinaj cekmesı ıse ayaga kalkıyorsanız vucudunuzu bıraz daha gerıye atmalı oturdugunuz halde patınaja dusuyorsanız lastık havasını kontrol edın derım.Problem ön tekerın sahlanması ıse ya selenın uç kısmına oturacaksınız yada ust vucudunuzu gıdona yaklastırıp agırlık vereceksınız.Aynı sekılde inişler de de kaymaya meyıllı lastık tarafına agırlık vermenız gerekmekte. mtb de teknık parkurlarda vucut sureklı yer degıstırmelı zaten yorucu olan kısmı bu :) suruş esnasında sureklı agırlık dengelemeye alışmak bıraz zaman ve alışkanlık işi dıkkat etmeye basladıktan bır sure sonra otomatık olarak yapmaya baslayacaksınız surusler cok daha keyıflı olacak.
     
    bagikazi ve Yavuz S. bunu beğendi.
  7. bagikazi

    bagikazi DpüBis

    Kayıt:
    23 Mart 2015
    Mesajlar:
    75
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    Kütahya/Eskişehir
    Adı:
    Bağış B.
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    mtb'ye binmenin sadece "asfalt olmayan yollarda" binmek olmadığını anlıyor insan zamanla... :) Bu teknik bilgileri deneyimleyerek öğrenmek gerçekten çok zor olurdu, aydınlattığınız için teşekkür ederim.
     
    Ferhat Köse bunu beğendi.
  8. burak özgüng

    burak özgüng Kıdemli Üye

    Yaş:
    27
    Kayıt:
    1 Şubat 2012
    Mesajlar:
    393
    Beğeniler:
    125
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    hocam illaki conntinentalın bu modeli olmucaksa deltabisikletin sitesinde %40 indirim vardı lastiklerde bi göz at derim 55 lira falandı race king
     
  9. Hüseyin Çelebi

    Hüseyin Çelebi Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    24 Eylül 2004
    Mesajlar:
    514
    Beğeniler:
    2.070
    Şehir:
    Münih-Trabzon
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:

    Yalnız bu lastiklerin çok modeli var, fiyatları da 15-65 euro gibi bir aralıkta seyrediyor.
    continental+mountain  | Chain Reaction Cycles

    arkadaşın verdiği linkteki en üst model olması lazım ve fiyat gayet iyi. Continental'in Blackchili dediği malzemeyle üretilen, katlanabilir olan ve protection denen patlak önleme katmanına sahip olan lastiklerin fiyatı her bir özellik için artıyor. Bu üst modeller indirime girseler bile müşterisi belli olduğundan pek düşmüyor fiyatları. Şahsen o sınıfta lastikleri 40 euro altı hiç görmedim ben.
     
    bagikazi ve Ferhat Köse bunu beğendi.
  10. Ferhat Köse

    Ferhat Köse Onursal Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    6.461
    Beğeniler:
    9.086
    Şehir:
    Eskişehir'de yaşıyor
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    sen dedıkten sonra akan sular durur Hüseyin :)ben bır modelını kullandım muhtemelen en alt modelıdır ve gecen sene(2014) tdk da kullanmıştım hatırlarsın gayet ıyı sonuç almıştım.Ama yukarıda yazdıgım gıbı arkadasın bulundugu eskısehırde ve kutahyada o sertlıkte zemınbulmak cok zor.
     
  11. Hüseyin Çelebi

    Hüseyin Çelebi Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    24 Eylül 2004
    Mesajlar:
    514
    Beğeniler:
    2.070
    Şehir:
    Münih-Trabzon
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    @Ferhat Köse
    hepsi iyidir ama, en düşük modeli bile çok iyi lastik. Üst modellerin farkı patikada 50 ile inerken veya %30 eğimde tırmanırken belli olur.
     
    Ferhat Köse bunu beğendi.
  12. ozansefer

    ozansefer Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    360
    Beğeniler:
    196
    Şehir:
    Antalya-Kemer
    Seviye:
    Arazi de çok iyi özellikle yumuşak toprak ve mıcırlı küçük taşlı yollarda çok iyi. Dişleri resimlerdekinden daha yüksek. Hafif araziye giriyorsanız yada şehir içinde falanda kullanacaksanız maxxis ikonlara yada crossmarka bakın. Ama dağ bayır dolaşırım diyorsanız gözü kapalı alın. Lastiğin malzemesi güven veriyor.
     
  13. ozansefer

    ozansefer Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    360
    Beğeniler:
    196
    Şehir:
    Antalya-Kemer
    Seviye:
    Bu arada lastiklerle 500km yi geçtim. Çok dayanıklı lastikler. Sadece 1 deve dikeni battı onu da sealant kapadı hemen. Bir kaç deve dikenide kırılmış girememiş halde buldum üzerinde. Aynı rotalarda standart maxxis ikon kullanırken iç lastiklere 700 km de toplam 20 nin üzerinde yama yaptım 2-3 iç lastik çöp oldu. Lastikleri kesinlikle tavsiye ederim özellikle tubeless kullanımda harikalar. Yanakları çok dayanıklı düşük basınçta bile sıkıntı yaratmıyor. Bu arada gariban tubeless sistemle kullanıyorum. Mutlaka tubelesse geçin daha önce geçmediğime pişmanım :harika: