Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

27 vites full set arıyorum..

Konu, 'Takas ve Aranıyor Arşivi' kısmında ömer mustafa anuk tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ömer mustafa anuk

    ömer mustafa anuk Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Kasım 2012
    Mesajlar:
    420
    Beğeniler:
    47
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    bisikletim giant x sport 3 disc kışın aldım uzun yol yapmayı düşünüyorum ama bisikletçim bu set baya kullanılmış dedi . yolda giderken bazı viteslerdede atma yapıyor çat çat diye. şehirde 20-30 km yapabiliyorum ama yazın uzun yol yapmayı düşündüğüm için vites takımını komple değiştirmeyi düşüüorum şu an üstünde full deore 27 set var . buna uygun vites seti satan arkadaşlar varsa görüşelim . İstanbulda oturuyorum öğrenciyim bu arada :)))


    iletişim 0537 731 30 96
     
  2. Bektaş Duran

    Bektaş Duran Sram & Vasalları

    Kayıt:
    11 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    131
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Bektaş
    Bisiklet:
    Orbea
    Seviye:
    Abi Deore İyi Bence Bisikletçi Yalan Söylemiş Çat Çat Seside Arka Dişliden Gelir Onu Değiştirin Göbekte Olabilir O kadar Masrafa Gerek Yok Ama Siz Bilirsiniz
     
  3. ömer mustafa anuk

    ömer mustafa anuk Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Kasım 2012
    Mesajlar:
    420
    Beğeniler:
    47
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    hocam çok teşekkür ederim. benimde acaba ufak bir parçayı değiştirsem çözüm olur mu diye düşüncelerim vardı sizin bu telkininizle biraz daha eyilicem bu konuya . zaten bu atma olayı da bir kaç viteste oluyor o kadar . istanbul dan tekirdağa gidicem ondan ince eleyip sık dokuyorum . tekrar yorumunuz için teşekkürler :)
     
  4. uğur yılmaz

    uğur yılmaz Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    336
    Şehir:
    sakarya
    Seviye:
    Hocam bu kadar takmayın. Onun için boşuna masraf yapmayın. Sorun nerede ise onu çözmeye çalışın. Arka vites makarasında, arka viteste ya da ruble de sorun vardır. Çıkacağınız yol uzun değil, problem olmaz.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.