Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

27 Subat / Pazar - Avrupa Sahil

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında TARIK tarafından paylaşıldı.

  1. TARIK

    TARIK Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Beşiktaş / Istanbul
    Seviye:
    Merhaba Arkadaşlar,

    Bu haftasonu saniyorum havalardan dolayı faliyet gerceklestiremedik.
    Hadi bir daha deneyelim.

    27 Subat 2005 - Pazar Günü
    Saat : 09.00 ( İsteklere göre daha erken veya gec olabilir)
    Bulusma yeri : Besiktaş Barbaros Parkı
    Güzergah : Besiktaş - Sariyer // Beşiktaş Belgrad Ormanı // Beşiktaş - Yenikapı (Bunada hepberaber Karar verelim)

    Evet gelecek olan arkadaslarımız buraya mesaj atsın.
    Sevgiler

    Tarık
    0532 393 88 78
     
    bahtiyar közen bunu beğendi.
  2. TARIK

    TARIK Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Beşiktaş / Istanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar, hatta ilgilenen olursa bu gezimizi birazda kültür turuna çevirip Sultanahmet'de bir çay molasından sonra oradaki müzelerden birini ziyaret edebiliriz. Mesela dünyanın en önemli müzelerinden biri olan, Istanbul Arkeoloji Müzesi.
    Nedersiniz hoş olmazmı ? :D

    Tarık
     
    bahtiyar közen bunu beğendi.
  3. ilgin

    ilgin Üye

    Kayıt:
    6 Aralık 2004
    Mesajlar:
    66
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Ben varim ama karsidan gelecekler icin sanirim saati degistirmek gerekecek. Kadiköyden besiktasa vapurlar ceyrek kala ve ceyrek gece besiktasta oluyor. Yani karsidan gelenler olursa Ya 20 kala ya 20 gece yapmak lazim.

    Karsidan gelecek arkadaslar: Haber verin size göre ayarlayalim saatimizi?
     
    bahtiyar közen bunu beğendi.
  4. roadworms

    roadworms Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2004
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Tarik abi ve diğer arkadaşlar ben bu sefer kesin geliyorum.Her güzergah bana uygun.Geçen tur konusunu açıp sonra mesaj atamadıgımdan dolayı hepinizden özür diliyorum.Ben varım saati ve güzargahı kesinleştirelim...
     
    bahtiyar közen bunu beğendi.
  5. TARIK

    TARIK Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Beşiktaş / Istanbul
    Seviye:
    Merhaba Turhan Abi,

    Valla biz birazcık keyif turu yapmak istiyoruz bu hafta. Yani sakin sakin, sıkıntıya girmeden. Mert' in dedigi gibi 5 - 10 - 15 - 20 km.
    Yani sıkıntıya girmiyoruz.
    Trafik ısıklarında ise tabiiki bekliyoruz. Aslında oyle cok cok tehlikeli bir durum yok. Özelliklede grup kalabalıksa. Ve elbette kimseyi düşmana terketmiyoruz. Grubun bir arada kalması cok önemli.
    Güzergah konusundada net bir karar henüz verilmedi. Sariyer istikametide olabilir, Eminönü yenikapı istikametine gidip , oradan Sultanahmet (çay, çorba, kahvaltı) oradan Eyüp olabilir mesela, haliç kıyısındada bir tur atıp tekrar Besiktasda bitirebiliriz. (Ki ben kisisel olarak bu güzergahı tercih ediyorum.)
    Zira bu turlarımızı biraz daha keyifli ve ilgi çekici hale getirmek icin, ne biliim mesela araya müze ziyaretleri, fotografcılık aktiviteleri gibi isin özündede cok kopmadan farklı aktiviteleri harmanlayabiliriz. Mesela Eski İstanbul'u keşfe cıkabiliriz bir gün.

    Neyse konumuza dönecek olursak tercih bize baglı yani. Cogunluk ne derse o olacak.

    Sevgiler

    Tarik
     
    bahtiyar közen bunu beğendi.
  6. Levent Topcu

    Levent Topcu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    22 Şubat 2005
    Mesajlar:
    555
    Beğeniler:
    524
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    Selamlar,
    Bu haftasonu Ist'de olursam ben de katilacagim. Sariyer sahil yolunu denemeyi tercih ediyorum sahsen..
    Gorusmek uzere...
    Levent
     
  7. Turhan Evci

    Turhan Evci Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    621
    Beğeniler:
    330
    Şehir:
    Fenerbahce/Istanbul
    Seviye:
    Guzel fikir Tarik,
    Cicek pasajinda midye dolma da yiyebiliriz :))
    Yeterki bisikletlerimizi birakabilecegimiz guvenli yerler bulabilelim.
    Havalarin yagmur durumundan dolayi su an kesin birsey soyliyemicem ama bizim caddebostan_sahil_grubundan 3-5 arkadas olarak gelebiliriz kadikoy tarafindan.
    Sewgiler
     
    bahtiyar közen bunu beğendi.
  8. TARIK

    TARIK Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Beşiktaş / Istanbul
    Seviye:
    Valla kesinlikle aynı dili konuşuyoruz Abi,
    Güvenli yerde buluruz icabında.
    Midye dolma demiştin dimi.... :D
    Sevgiler
    Tarık
     
  9. Barbaros

    Barbaros Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Eylül 2004
    Mesajlar:
    612
    Beğeniler:
    199
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Yağmur yagmazsa caddebostan sahılden gelebılırık 3-5 kısı dogru semıs turhan
    gunes cık eheueue
     
  10. TARIK

    TARIK Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Beşiktaş / Istanbul
    Seviye:
    Valla arkadaşlar inşallah yağmur yağmazda bolca katılımla güzel bir faliyet olur.
    Sabırsızlıkla bekliyorum Pazar sabahını...
     
    bahtiyar közen bunu beğendi.
  11. roadworms

    roadworms Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2004
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    valla inşallah hava iyi olur bende geliyorum
     
  12. ilgin

    ilgin Üye

    Kayıt:
    6 Aralık 2004
    Mesajlar:
    66
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ene :)
    iki gün msj atmadim grup yapmisiz:)
    arkadaslar keyifli olacak hem birbirimizi de tanimis oluruz
    ama yagmurlu olacakmis hava :(
     
  13. hhtatar

    hhtatar Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2004
    Mesajlar:
    256
    Beğeniler:
    115
    Şehir:
    İçerenköy/ISTANBUL
    Seviye:
    Yağmur yağmazsa ben de gelirim.
    Zaten kaç gündür bisiklete binemiyom :(

    Hasan H.
     
  14. TARIK

    TARIK Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Beşiktaş / Istanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar yağmayacak merak etmeyin. Belki azıcık atıştıracak. Hepsi o.
     
  15. ucurum

    ucurum Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Ekim 2004
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    istanbul
    Yagmurda bisklete binmek de guzel olabiliyor.Sicaklik ve kuruluga kavustugun an normaden daha buyuk bir mutluluk yasamana neden oluyor.Tavsiye ederim.
     
  16. TARIK

    TARIK Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Beşiktaş / Istanbul
    Seviye:
    Bir kişi daha eklendi listeye arkadaşlar...
     
  17. Turhan Evci

    Turhan Evci Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    621
    Beğeniler:
    330
    Şehir:
    Fenerbahce/Istanbul
    Seviye:
    Ben bisi merak ediyorum ;
    Deniyorki sabah erken gidelim Sariyer'e , o zaman sahil yolu bos olur,
    iyi tamam da gidip hemen geri donecekmiyiz, yoksa oturup birseyler icmeyecekmiyiz ?
    o zaman vakit kaybedicez ve berbat bir trafik olmayacakmi ? :boese157:
    Erken gidelim bos yolda, donuste herkes basinin caresine baksin. :)
    Ogleden sonraya kadar Sariyere gidiste trafik olur, biz sabah gittigimiz icin trafikten kurtulucaz,
    Ama her halde aksama kadar da oturmayacagiz, donuste Besiktas yonune dogru araclar daha hizli hareket etmekteler vizir vizir. :Skull-175
    Biz o araclarin arasinda mi olacagiz ? Adam gibi genis kaldirim da yok. :( :mad:
    .
    Hadi siz gelin, sizlere Kadikoyumuzu tanitalim, araclarin olmadigi bir guzergahta toplam 80 km. yol alalim vede Kartalda cayimizi icip + Tuzlada meshur koftemizi yiyelim . :D
    Trafik stresini yasamadan cok keyifli bir pazar gecirmis oluruz.
    Havalar isinip yerler kurudugunda, baska bir degisle okullar kapanip istanbul bosaldiginda da keyifle istanbul turlari atariz, bizleri Halic'teki Miniaturk'e, muzelere, Sariyer borekcisine goturursunuz, Kadikoyde de midye dolmamizi yeriz :) :in:
    Nasil fikir ama ?

    Sewgiler
    Turhan
    Kadikoy baglantili tel : 0533 226 23 00
     
  18. Fatih - MFG(+)

    Fatih - MFG(+) Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    501
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    Maltepe/İstanbul
    Seviye:
    Sevgili Abicim;

    Sana katılıyorum. Önerilerin insanı heyecanlandırıyor. Umarım hepsini yaparız. :D Ben önceki konuşmaları bilmiyorum ama Pazar sabah hava durumunda yağmur var dedi... :( Bilgine...

    Sevgiler

    MFG(+)
     
  19. TARIK

    TARIK Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Beşiktaş / Istanbul
    Seviye:
    Valla Turhan Abi bana hepsi uyar.
    Diger arkadaslarımız ne derler bilmiyorum ama eminim onlar icinde bir sorun yoktur. Su anda tek sorun hava gibi görünüyor. Gerci bir haftadır sürekli yagmur veriyor hava raporu ama....
    Mesela Pazartesi icin karla karısık yagmur görünüyor Istanbul'da.
    Bakalım görecegiz.

    Sevgiler

    Tarık
     
  20. behcetatinc

    behcetatinc Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.382
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar,hava çok kötü olmazsa bende katılmak istiyorum,ama benim en geç 13:30 gibi evde olma zorunluluğum var.O yüzden buraya kesin bişey yazamıyorum.Yazdıklarınızın tamamını takip ediyorum,duruma göre hareket edeceğim.