teknik ayrıntılar,,,
113 km tempolu basış ve saat 11.00 de maşukiyede olmaca,,,,akabinde en fazla 15 dakika dinlenme periyodu ve tırmanış 113 km tempolu sürüş sonunda rampaya gücü olanlar orda belli olacaktır,,,evet bura önemli bu gücü korumak için 113 km boyunca sistemi korumak durumunda olacağız bu sistem aynı performansa sahip olan partnerler birbirlerinin rüzgarında değişmeli giderek 113 km de tasarruf yapma durumunda neyin tasarrufu bu enerjinin tabi bu sistemi oturtmak öyle buraya yazmakla malesef olmuyor hep fire veriliyor bunu başarmaya çalışmak lazım ama daha çok bıçkıderelerde olacağızki başaralım yarın buna dikkat etmek lazım rüzgarında gitmek ve değişmek ,,,yarın rüzgar arkada,,,dönüşte önde ve akşama 23 km sabah 18 km sabah bizi iter ,,evet 20 mayısta o gün rüzgarın durumu kaç km olacağı hangi yönden eseceği bunlara dikkat edeceğiz ve sistemi uygulamaya sokacağız aksi takdirde haldır haldır basa basa 113 km sonra takati kalmayanlar olabilir nerde 18 km lik rampada ,,,
herkez aytek gibi olamaz haldır haldır basar o rüzgara rüzgarın oğlu o çünki kuvvet lazım kuvvet,,,ben aytek volkan ile yaptığımız gebzeden kartepe otel olayı ise acaip tempolu olmuş üstüne üstlük bide güzel yağmur yemişiz ben o gün yaptığım dehşet tempoyu arar oldum tek olmuyor ekip ile oluyor resmen arkadan iki adamı takip ediyorum fren mesafesinde onların rüzgarı resmen beni çekti diyebilirim , nerde pil yarı bitti suadiye 63 km sonra pil yarıya düştü akabinde rampalar geldi evet zor işti gerçekten ama zevk aldık bu olaydan,,,
şimdi yarın 160 km yorgunluk verecek etapta sürat olması lazım ki bu 113 km yi süratle alalım ve gücümüz kalsın 18 km ye bütün mesele bu kartepe otelde ,113 km süratli giderek ekip sistemi içinde ve yorulmadan değişmeli ve 18 km de gücümüzün bitmemesi,,eurosportta yapılan bisiklet yarışlarında hep ana grup olur orda dinlenmece şeklinde adamlar sürer sonra gruplar parçalanır,,,,kopmalar olur kopanlar grup olur ,,,,evet 18 km sonra dönüşe gücümüzün topçulara kadar var olabilmesi için 160 km yorgunluk veren bıçkıdereyi bayağı çok devirmece yapacağımız gibime geliyor,,yapmaksak yandık demektir,,,,yarın gelenler bu işi başlattılar gelmeyenler haberiniz olsun ona göre,,,
113 km tempolu basış ve saat 11.00 de maşukiyede olmaca,,,,akabinde en fazla 15 dakika dinlenme periyodu ve tırmanış 113 km tempolu sürüş sonunda rampaya gücü olanlar orda belli olacaktır,,,evet bura önemli bu gücü korumak için 113 km boyunca sistemi korumak durumunda olacağız bu sistem aynı performansa sahip olan partnerler birbirlerinin rüzgarında değişmeli giderek 113 km de tasarruf yapma durumunda neyin tasarrufu bu enerjinin tabi bu sistemi oturtmak öyle buraya yazmakla malesef olmuyor hep fire veriliyor bunu başarmaya çalışmak lazım ama daha çok bıçkıderelerde olacağızki başaralım yarın buna dikkat etmek lazım rüzgarında gitmek ve değişmek ,,,yarın rüzgar arkada,,,dönüşte önde ve akşama 23 km sabah 18 km sabah bizi iter ,,evet 20 mayısta o gün rüzgarın durumu kaç km olacağı hangi yönden eseceği bunlara dikkat edeceğiz ve sistemi uygulamaya sokacağız aksi takdirde haldır haldır basa basa 113 km sonra takati kalmayanlar olabilir nerde 18 km lik rampada ,,,
herkez aytek gibi olamaz haldır haldır basar o rüzgara rüzgarın oğlu o çünki kuvvet lazım kuvvet,,,ben aytek volkan ile yaptığımız gebzeden kartepe otel olayı ise acaip tempolu olmuş üstüne üstlük bide güzel yağmur yemişiz ben o gün yaptığım dehşet tempoyu arar oldum tek olmuyor ekip ile oluyor resmen arkadan iki adamı takip ediyorum fren mesafesinde onların rüzgarı resmen beni çekti diyebilirim , nerde pil yarı bitti suadiye 63 km sonra pil yarıya düştü akabinde rampalar geldi evet zor işti gerçekten ama zevk aldık bu olaydan,,,
şimdi yarın 160 km yorgunluk verecek etapta sürat olması lazım ki bu 113 km yi süratle alalım ve gücümüz kalsın 18 km ye bütün mesele bu kartepe otelde ,113 km süratli giderek ekip sistemi içinde ve yorulmadan değişmeli ve 18 km de gücümüzün bitmemesi,,eurosportta yapılan bisiklet yarışlarında hep ana grup olur orda dinlenmece şeklinde adamlar sürer sonra gruplar parçalanır,,,,kopmalar olur kopanlar grup olur ,,,,evet 18 km sonra dönüşe gücümüzün topçulara kadar var olabilmesi için 160 km yorgunluk veren bıçkıdereyi bayağı çok devirmece yapacağımız gibime geliyor,,yapmaksak yandık demektir,,,,yarın gelenler bu işi başlattılar gelmeyenler haberiniz olsun ona göre,,,