'' 262 km nedir''

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
teknik ayrıntılar,,,

113 km tempolu basış ve saat 11.00 de maşukiyede olmaca,,,,akabinde en fazla 15 dakika dinlenme periyodu ve tırmanış 113 km tempolu sürüş sonunda rampaya gücü olanlar orda belli olacaktır,,,evet bura önemli bu gücü korumak için 113 km boyunca sistemi korumak durumunda olacağız bu sistem aynı performansa sahip olan partnerler birbirlerinin rüzgarında değişmeli giderek 113 km de tasarruf yapma durumunda neyin tasarrufu bu enerjinin tabi bu sistemi oturtmak öyle buraya yazmakla malesef olmuyor hep fire veriliyor bunu başarmaya çalışmak lazım ama daha çok bıçkıderelerde olacağızki başaralım yarın buna dikkat etmek lazım rüzgarında gitmek ve değişmek ,,,yarın rüzgar arkada,,,dönüşte önde ve akşama 23 km sabah 18 km sabah bizi iter ,,evet 20 mayısta o gün rüzgarın durumu kaç km olacağı hangi yönden eseceği bunlara dikkat edeceğiz ve sistemi uygulamaya sokacağız aksi takdirde haldır haldır basa basa 113 km sonra takati kalmayanlar olabilir nerde 18 km lik rampada ,,,
herkez aytek gibi olamaz haldır haldır basar o rüzgara rüzgarın oğlu o çünki kuvvet lazım kuvvet,,,ben aytek volkan ile yaptığımız gebzeden kartepe otel olayı ise acaip tempolu olmuş üstüne üstlük bide güzel yağmur yemişiz ben o gün yaptığım dehşet tempoyu arar oldum tek olmuyor ekip ile oluyor resmen arkadan iki adamı takip ediyorum fren mesafesinde onların rüzgarı resmen beni çekti diyebilirim , nerde pil yarı bitti suadiye 63 km sonra pil yarıya düştü akabinde rampalar geldi evet zor işti gerçekten ama zevk aldık bu olaydan,,,
şimdi yarın 160 km yorgunluk verecek etapta sürat olması lazım ki bu 113 km yi süratle alalım ve gücümüz kalsın 18 km ye bütün mesele bu kartepe otelde ,113 km süratli giderek ekip sistemi içinde ve yorulmadan değişmeli ve 18 km de gücümüzün bitmemesi,,eurosportta yapılan bisiklet yarışlarında hep ana grup olur orda dinlenmece şeklinde adamlar sürer sonra gruplar parçalanır,,,,kopmalar olur kopanlar grup olur ,,,,evet 18 km sonra dönüşe gücümüzün topçulara kadar var olabilmesi için 160 km yorgunluk veren bıçkıdereyi bayağı çok devirmece yapacağımız gibime geliyor,,yapmaksak yandık demektir,,,,yarın gelenler bu işi başlattılar gelmeyenler haberiniz olsun ona göre,,,
 
Scudo

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
kartepe -otel

1- kudret
2- ekrem
3- semir
4-yılmaz
5- çağatay bey
6- adem dualı
7- alper benli
8- kemal
9- bahtiyar,,,

bahtiyar,semir,ekrem,ademdualı,alper benli süratli olan arkadaşlardır bu arkadaşlar birbirlerini yakalayarak rüzgara karşı değişmeli 113 km boyunca turu götürme şansları vardır,,,
yılmaz bu ekibi yakalamak durumundadır benim partnerim yok gibi kendi yaşıtımda benim tempoda olsa iyi olacaktı,,,,,ama yok,,,,
evet geriye kemal arkadaş kalıyor çok gerilerde kalmak istemiyorsa çalışmalı ama bunu genelde sorun etmez kemali tanırım tekde olsa turu tamamlar kaybolmasına imkan yok yolu biliyor ama suadiye inişi karışık orda kaybolabilir,,,,

evet çağatay beyde yol olduğu için en şanslı o olacaktır ama suadiye inişinde aman dikkat diyelim ora biraz yol bisikleti açısından risklidir,,,saykıl cros yol bisikleti olsa sorun değildi,,,
 

Çagatay Çimşit

Daimi Üye
Kayıt
24 Mayıs 2010
Mesaj
240
Tepki
277
Şehir
İstanbul
@Kudret Kurtcebe

Grup halinde gitmek böyle bir tur için çok önemli. Bir kere enerji tasarrufu olur. Eğer iyi uygulanırsa aynı hızda ilerlemek için tek başına harcadığınız gücün %10-20 azını harcarsınız. Bu büyük dişlide 1-2 vites bedavaya gelir demek. Buna kimse itiraz etmez herhalde :)

İkincisi psikolojik olarak diri kalırsınız. En az 4-5 saat selede gitmek tek başına konsantrasyon kaybına da neden olur. Bu durumda hata riski artar. Grup halinde olunursa bilirsiniz ki ters giden bir şey olursa yanınızda birileri olacak. Çok önemli.

Bundan başka tamir gerektiren durumlarda yardım da kolayca alınabilir.
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
bu gün ekrem başarılı bir performans göstermiş ve bahtiyar ve erkan da pek o kadar geri kalmamışlardır semirin moralini bozmaması lazım o semirki kartepe 1640 ' ı yemiş adamdır bir yıl ayrılık bisikletten iyi olmamıştır aynı şekilde daha öncede yazdığım gibi 6 ay boşlayan dapoet alperde polinezde kesilmiştir şimdi uzun yollar için kesin kez antreman yapılmalı arkadaşlar 160 km lik yorgunluk verecek etaplarda olacağız bu da bıçkıderedir yılmaz olayı bu gün boşladı ve kemal boşladı ama 20 mayısa kadar biz hazırlanırsak kemal ve yılmaz hazırlanmaz ise ne derler şaşa kalırlar bu iş 113 km süratli basmak sonra 18 km rampa çıkmak oldukça zordur ayrıca bekleme olmayacak arkadaşlar kimse kimseyi bekleyemiyecek teker patlamalarında herkez ekipmanlarını getirecek en kısa zamanda tekerini değiştirecek ,,evet adem dualı bi dahaki bıçkıderede kesin kez olursa bence iyi olur aynı şekilde alper benli dostta arkadaşlar çalışma yapmalıyız sonra işimiz zorlaşır,,,çağatay bey ferdi çalışarak burda bizimle olacak o çalışmakta koşuyor ve bisiklete biniyor ,,
 

yilmaz kaynak

Daimi Üye
Kayıt
30 Temmuz 2011
Mesaj
323
Tepki
119
Şehir
istanbul
Bisiklet
Specialized
cumartesi pazar tekirdag yaptik burak ile git gel tamamen bisiklet 2 gunde 210 km yaptim. burak da 240 yapti.Tekirdaga gidisi 7.30 saatte , donusu 6.30 saatte yaptik rampalari tempolu cikmaya calistik , boslama yok yani calismalara devam...
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyar közen

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@yilmaz kaynak

yılmaz boşlama yok pazarları hava durumuna göre ,,şimdi çağatay bey doğru söylemiş yukarda ekip çalışması herkez partnerini bulacak partnersiz kalan dona kalacak enerji tasarrufu şarttır benim partnerim yok ben tempoda 55 lik bi adam arıyorum bu forumda ama yok malesef şimdi ben yalnız kalacam gibime geliyor bu durumda benim tempo 113 km boyunca tempoyu kontrol şeklinde olacak dönüşe konsantre olacağım için en önemli durum benim için bu baştan asılmamak sona gücümün kalması son düz yolda basamayacak hale gelebilirim bu da iyi olmaz,,,,evet 113 üncü km sonunda saat en geç 11.00 de maşukiyede olmak kaydıyla,,,zati tren ilede gitsek o saatte tırmanmaya geçiyoruz amaç 11.00 den sonraya kalmamak diyelim kalındı ve saat 12.00 de maşukiyeye vardık ,,10 dakka mola saat 12.10 hareket 18 km lik rampayı en kötü senaryo ile 4 saatte alındı 16.10 da kartepe otel dönüşe geçmeden önce yarım saat mola ve suadiyeye iniş topçulara saat 10.00 da ulaşmaca en kötü senaryo budur en son tren 24.00 de gebzeden ,,,
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/377184_299968766702371_100000677512973_986977_874217086_n.jpg
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
kartepe -otel

1- kudret-hibrit,,
2- ekrem -mtb
3- semir-mtb
4-yılmaz-şehir bisikleti,,city bike
5- çağatay bey-yol bisikleti
6- adem dualı mtb
7- alper benli -şehir bisikleti,,
8- kemal-mtb
9- bahtiyar,,,mtb
10- erkan,,,,,yol bisikleti,,

20 mayısa talip olanlar 4 aralıkta bıçkıderede çalıştılar ekip gayet iyi idi ekrem bu işi başaracaktır erkan -bahtiyar başaracaktır semir kafasına hiç bi şey takmayacak ve bizimle bıçkıderede olacaktır ocak ayı topik açıktır,,,
çağatay bey ferdi çalışma yapmaktadır,,,yılmaz, burak ile çalışma yapmışlardır burak buraya mesaj atmadığı için listede değildir önce mesajı alırız sonra listeye yazarız kafadan kimseyi listeye alamam herkez olayı tartacak ve antremanlarda çalışacak ve kararını verecek,,,,bıçkıdereden daha zor bi etap bizi beklemektedir 200 km yi aşacaktır bazı dostlarıma,, ona göre hesap kitap yapılsın ,adem dualı ne yapıyor rapor versin,,,,,alper benli söz verdi ocakta bıçkıderede ,bu topik atbaşı gidecek bıçkıdere antremanları ile sonuçlar neticeler buraya yazılacak sistemli bi biçimde çalışacağız ,,kemal arkadaşımız buraya nokta atışı yapıp gidiyor ne yapıyor çalışıyormu,, zati o yalnız sürer buna alışkındır bu kartepede ekipler hızlı olacak olamayanlar arkada kalacaktır kendi başlarına ,,,lastik patlarsa kendileri değiştirecek ,,,,
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
şimdi çağatay bey benim kasa 15 yıllık olursa tabi ben kasa kasa seyrettim görüntü yoktu çoğunlukla,,,donan karede gördüğüm olay ikili tren gibi dizilmişler ikili sistem olabilir yandan esen rüzgara karşı nitekim kesin kez poyraza yakalanacağız gidiş ve dönüş poyraz doğu olursa giderken sol yandan vuracak dönüşte sağ yan olacak dar olan yollar var izmite doğru gelirken orda ikili tehlikeli olur arkadan gelen araç süpürür ,
 

Aytekin Erzan

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Kasım 2008
Mesaj
1.560
Tepki
2.086
Çavuş yanlış anlamışsın ikili dizilme değil makara yapıyolar ve çok sık değişiyolar neredeyse hiç durmuyolar rüzgarda tam bi makara bunu yapmak kolay değil...önce uygun bi yol olmalı sonra mutlaka çok fazla pratik yapılmalı...
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyar közen

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@Ayetkin Erzan

dediğin çok doğru çok çalışma yapmak lazım ,,aytek zati bu lanet kasa seyrettirmiyorki, görüntü kastı kaldı anlamayadım ,,,
arka arkaya ikili gidenler görüntüde dondu,,evet çok sık değiştirme yapıyorlarsa valla zor be aytek bu teknik nasıl olacak yahu,,,çok çalışma yapmak lazım bura için bıçkıderede bu sistemi oturtmak için biliyorsun herkezin performansı birbirine eşit olmalıki bu sistem otursun bi de bu kartepe otel olayı için kesin kez yol bisikleti lazım bana saykıl cross para yok aytek para lazım bana ,,,,

:boese157: :boese157: :boese157:
 

Çagatay Çimşit

Daimi Üye
Kayıt
24 Mayıs 2010
Mesaj
240
Tepki
277
Şehir
İstanbul
Kolay görünüyor ama gerçekten çok zor bir iş. Bir kere herkesin birbirine tam güvenmesi ve yakın gitmesi gerekli. Muhtemelen öndeyken çevirecekleri pedal sayısı bile bellidir, ondan sonra kenara çekiliyorlardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyar közen

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@Çagatay Çimşit

bu olay tamamıyle partnerlerin tam anlamı ile birbirini tanıması ,ikinci hareketini hissetmesi, tecrübe çok çalışma trafiğe açık olmayan çok uzun etaplarda bu olayın tekrarlanması ..şimdi kartepe otel olayda bu olay olmayacak ister istemez gruplar bölünecek ve herkez en az bi partneri yakalama durumunda aksi takdirde giderken poyraz olursa o durduracak ve pedalşör yorulacak,,113 km sonra gelecek olan 18 km lik rampanın hikayesi biraz zor olacak ama başarmaya çalışacağız tabi daha biraz daha çalışalım şu bıçkıderede,,,
 

Aytekin Erzan

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Kasım 2008
Mesaj
1.560
Tepki
2.086
kesinlikle herkesin bir birini çok iyi tanıması ve aynı performans şart....onlar profesyonel binlerce kez bu sistemi pratik etmişlerdir takip mesafessi nerdeyse bazen 1cm nin bile altına düşerken adamların elleri fren kollarında bile değil....bizim bunu yapmamız için çok şeyi göze almak lazım kime güveneceksin ve kim sana güvenecek çok küçük bir aksilik büyük hasarlara neden olabilir ters bir düşüş bisiklet hayatına mal olabilir, amacımızda sadece eğlnemke ve spor yapmak olduğu için bu tarz riskleri göze almayı tasvip etmiyorum ama daha uzak takip mesafesi ilede bu olay olabilir yani daha az risk biz bazen yapıyoruz çok yaklaşıyoruz bir birimize çokta keyifli oluyor ama uzun süre sürdürülebilirlik olmuyor çünkü yol şartları malüm:..
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyar közen

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@Ayetkin Erzan

aytek, bu olayı başaranlar için acaip bi zevk olsa gerek 1 cm altına düşme olayı en ufak bi dikkatsizlik aynen ciddi yaralanmalara sebebiyet verilir sürat yapılıyor bide bizim yollar malum bubi tuzakları ile dolu ,,,,kendi namıma anca şunu düşünmekteyim geçen pazar yapılan antremanda gene 2 saat 10 dakikada şile rampalarını alarak bıçkıdereye ulaştım 44 km yalnız bekleme oldu ekrem için aslında benim amacım saat 08.00 de çıkıp durmadan ekibi dudulludan alıp durmadan devam etmek idi ,,,şimdi amaç burda 44 km çok süratli alarak rampaları süratle çıkmak hiç mola vermemek ilk 44 km için ama burda rampalar olduğu için bura 44 km üstünde yazar,,,55 km de sen oraya, biliyorsun dümdüz yol aslında bostancı -maşukiye arası öyle aman aman rampalar yok dönüşte bilmediğim tek yol suadiyeden- rahmiyeden gölcük e ne kadar rampa var bilmiyorum ama karamürsel yolu düz orayı biliyorum tek olay 18 km lik rampa en çetini o olacak,,,,,,,,,,,,
 

bahtiyar közen

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Haziran 2010
Mesaj
1.387
Tepki
663
Şehir
istanbul-anadoluhisarı
İsim
Bahtiyar Közen
Bisiklet
Mosso
çağatay abi video güzel ben ve erkan uzun turlarda bıçkıdere turunda elimizden geldiği kadar değişmeli gitmeye çalışıyoruz tabi onlar gibi profesyonel değiliz
 
  • Beğen
Tepkiler: Çagatay Çimşit

Çagatay Çimşit

Daimi Üye
Kayıt
24 Mayıs 2010
Mesaj
240
Tepki
277
Şehir
İstanbul
@bahtiyar közen

Doğrusu o zaten Bahtiyar videodaki adamlar adı üstünde profesyonel onlar gibi olamayız. O kadar yakın takipte %30 gibi bir enerji tasarrufu mümkün olabilir. Biz o kadar tasarruf edemeyiz. Ama kaba bir hesapla mesela 50-100 cm mesafeden takip edebilirsen %10-15 tasarruf sağlayabilirsin ki bu da hatırı sayılır bir kar olur.
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
aytek,,,,,
eurosporttan takipdeyim bu aralar mevsim dolayısıyle bisiklet yarışlarına raslayamadım adamlar herhalde kapalı salonlarda yada treynır yapıyorlar,,,,şimdi biliyorsun favori yarış olarak en tuttuğum şu saykıl kros arazi yarışları onlara odaklanacağım yol bisikleti ile offroadlar da yarış hem pek hazetmiyorum asfalt yarışlarından,,,paris rubeyi ise bisiklet yarışının en üst grafiği olarak daima seyredeceğim ,o yarışlara her baba yiğit katılamaz lens amstrong bile ,,,amma ağır eleştiri yaptım hahahahahha

:D :D :D :D

o adam şampiyon fabian cancellara' dır birinciliği kapan şükretsin summeren fabiana,,fabianı sinirlendiren onun arkasına yatan ve öne geçip çalışmayan rodrigez dir uyanık fabianı sömürecekti ,,enerjisini sömürüp sonda atak yapacak ve fabianı geçecekti ,atak yaparak, yer mi fabianda düşürdü tempoyu rodrigez afalladı dereceye bile giremedi ama fabian ikinci oldu ,,,
sende seni sömürenlere kızardın ama gardaş herkez sen gibi değil olanüstü bi kuvvet lazım şimdiye kadar milleti sen çektin ama senin gibi adam olması lazım oda sana yakışır bunuda biliyorsun ,aytek ağzına fermuar çek yemek yeme 100 kilodan bana 20 kilo borcun var onu alacağım hiç yolu yok aldığım vakit senin teker izlerini takip ederek seni bulurum hahahahahahahhaha

:D :D :D :D
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.