Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı 250 300 civari bmx ariyorum

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında UlmO tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. UlmO

    UlmO Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    beyler cok temiz akrobatik Haraketler icin tasarlanmis bmx ariyorum 0 ve magaza olmasi tercihimdir.
     
  2. Whiplash_Dodo

    Whiplash_Dodo Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2007
    Mesajlar:
    56
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    o civarda bmx alırsan pek işine yaramaz sornlarla uraşırsn elmde bitane gt war oldschool performer 400 liraya satıorm istiyorsan haberleşelm..
     
  3. UlmO

    UlmO Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    genel araştirmaya gore senin verdigin fiyat biraz yuksek hocam sende cok iyi bilirsin ben zaten cok profesyonel bisi aramiyor yeni baslayanlar icin bulabilecegim bi yer biliyormusun yada elinde varmi?
     
  4. Whiplash_Dodo

    Whiplash_Dodo Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2007
    Mesajlar:
    56
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    yeni başlayan için uyduruk bisiklet daha cok masraf acar başina ben eski bisikletimi hergün söküp yeniden topluodum tawsiyem adam gbi bişile başlaki sonra cokküfür etme:D
     
  5. UlmO

    UlmO Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    yaw hocam sen bana bu bmx i istanbulda teymin edebilecegim bi magza soyle
     
  6. Whiplash_Dodo

    Whiplash_Dodo Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2007
    Mesajlar:
    56
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    elimdekinden bahsediosan aynısından yopk bndekinn aynını bull bnde alicam en azindan istanbul içinde forum arasında grmedim platform kasa tum parcalari orjinal gt 48lik jant belki 1 ay satılmşi olmassa spinner jant takilcak fiat artıck dier bmximi zaten satmiiorm oda tekk aynısını bulamassn turkiyede zaten bu işlerde orjinal olmak lazim;)
     
  7. UlmO

    UlmO Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    oke sen bana msn nini ver bi konusalim senle msn den ekle msj at ulmo17@gmail.com ekleme talebi gelmio direk kabul edio bişiler yaz eklersen
     
  8. EreNn

    EreNn Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    Lere Tükürmeyelim:D
    Seviye:
    İstanbulda Metin Bisikleti Önere Bilirim UlmO Bakırköy de Uygununa Gelirse Yerini Falan Yazarım sana Yeni Başlicaksan Cok uygun Bisikletler Var
     
  9. UlmO

    UlmO Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    tamam olur adres versene
     
  10. UlmO

    UlmO Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    salcano da bitane bmx var sizce o nasil?

    [​IMG]


    EVIL B

    20” Freestyle BMX
    Hi-Ten Kadro ve Maşa
    Rotorlu
    V Freni



    Fiyatı: 310 .00 YTL

    (KDV dahil)
     
  11. EreNn

    EreNn Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    Lere Tükürmeyelim:D
    Seviye:
    260 YTL MetinBisiklet de Aynısı
     
  12. emir111

    emir111 Yeni Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaşım bu bisikleti almayı bn ce düşünme çünkü başına hergün dert acar ,fazla maddi durumun yoqsa 2.el bi bmx almanı tercih ederim;)
     
  13. UlmO

    UlmO Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    nie başima hergun dert acarki? saglam degilmi acaba yani yeni baslicam saglam 0 bi bisiklet ile baslamak istiyorum
     
  14. Whiplash_Dodo

    Whiplash_Dodo Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2007
    Mesajlar:
    56
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    git ne alırsan al evil-b alma...
     
  15. emir111

    emir111 Yeni Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bncede kısaca salcona alma hergün bi yerleri dalıyor gzl bi 2,el al daha ii olur;)
     
  16. UlmO

    UlmO Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    hmm oke tamam zaten dodo arkadasla anlastik zati ;) tanıdıkta cıktı iyi oldu ^.^
     
  17. IIoytunII

    IIoytunII Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    istanbul-idealtepe
    Seviye:
    bnde o bmx var satmak ıstıyorum eyer düşünürsenn satabılırım fıyat olarak
    220 cıvarıı dusunuom sorunusuzzz fren sıstemı yenı değişti msn adresim IIoytunII@hotmail.com vede daha 1.5 yıl garantisi var yane daha yeni anlican değiştirme sebebimde mtb kadro almayıı düşünüom da ondan :d
     
  18. cantitiz

    cantitiz Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Çengelköy/ÜSKÜDAR/İSTANBUL
    Seviye:
    komda markalı bmx çok güzel ve sağlam bir bisiklettir.
    Frenleri sapasağlam çalışıyo arka frene 1 yıl garanti weriyorum.
    48 adet jant teli mevcuttur.
    Prism markalı arka göbek taktım.American malıdır.14mm akslı,Rulmanlı,Aluminyum,
    çok sağlamdır,arka göbeğede 1 yıl garantı weriyorum.
    Lastikleri yeni değişti gıcır gıcır.
    Peglerini çıkarttım ve boyadım simsiyah ve onlarda gıcır gıcır.(fiyata pegler dahildir)
    Pazarlık payı war,Fiyatta bir şeyler yapabiliriz.
    Fiyatı:249 YTL'dir



    0535 661 11 72
    can.titiz@hotmail.com
    Üsküdar/İSTANBUL

    [​IMG] http://imaj.at/20332
     
  19. mEHMET çten

    mEHMET çten Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bende 250 tl ye var 1 ay kullandım garantili tertemiz ulumemo-mehmet@hotmail.com ekle knusalım
     
  20. semih adanır

    semih adanır Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    bu bısklet cok agır hmen hemn 14 15kg var onun yerıne bıanchı exıt al hem hafıf
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.