Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

24 saat yeris heyecani(kesin bakin:))

Konu, 'Sporcu Odası' kısmında beverly tarafından paylaşıldı.

  1. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    arkadaslar varmi yok mu bilmiyorum ama organizatorlere bi sey onermek istiyorum. ben USA da yasiyorum ve burda son yillarfin trendi "24 saat yarislari". super zevkli.
    bilmeyenler icin basit bi sekilde acikliyorum.yaklasik 10-15 km lik bi parkur seciliyor. bu yaris genelde cumartesi oglen basliyor ve pazar oglen bitiyo.genelde seghire uzak yerler secildigi icin kamp yerleri ayarlaniyo.herkes kendi cadiri yiyecegi ve uyku tulumu ile geliyor. genelde 5 kisilik takimlar kuruluyo.ama duruma gore farkli katagoriler ve yas secenekleride olusturulabiliyor.
    yaris ve ortam inanilmaz zevkli geceleri partiler ve cesitli aktiviteler duzenlenebiliyor. USA da bi cok firma bu tarz organizasyonlara sponsor olmak icin can atiyor.
    extra bilgi icin
    http://grannygear.com.
     
    efeugur, hdeveci, obsolate ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  2. no_name

    no_name Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2006
    Mesajlar:
    281
    Beğeniler:
    214
    Şehir:
    sivas
    Adı:
    mesut
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    vay gerçekten ilginç ben amatörüm ama profesyonel arkadaşlar bunu türkiyede yapmak özellikle de istanbul belgrat ormanında hiçte zor olmasa gerek milletinde ilgisini çeker ayrıca sponsor da kolay bulunur diye düşünüyorum
     
  3. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    bu yaris icin pro olman gerekmiyo.isteyen herkes katilabiliyo.
    problem organizasyon.organizasyonu duzenlemek biraz zahmetli.ama bence bi kere basladiktan kesin devami gelir...
     
  4. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    gecen hafta sonu temecula daydim 24 saat yarisi icin.toplam 50 kisilik bi grup ve 2 takim olarak gittik.gectigimiz cuma sabahi kampimizi kurduk.parkuru gezip notlarimizi aldik.parkur onlarca patikanin birbiri ile birlestirilmesi ile yapilmis ve inanilmaz zevkliydi.yaris 3 mil epey dik egimli bi tirmanis arkasindanda bi kac nerdeyse imkansiz denebilecek kadar zor downhillden olusan 10 millik parkurda yapilacakti..epey teknik bi yaristi.yaris cumartesi 12:00 da basladi.ben bizim takimin 5. yariscisiydim ilk yarisimi aksam uzeri 5 gibi kostum.aksam 8 gibi yagmurun bastirmasi ve soguk havanin cokmesi ile yaris zamanlari uzamaya basladi.(averaj yaris suresi 45dk ile 1:15 dk arasi).benim takimimdan 3 kisinin yaralanmasi ve rahatsizlanmalar sebebi ile yarisi birakmasi sonucu yarista 2 kisi kaldik. 1 saat yaris 1 saat dinlenme seklinde yagmurlu ve soguk geceyi gecirdik.enteresan olan ise ayin 22 sini 23 une baglayan gecenin benim 27 . dogum gunum olmasi idi. 12:01 de yani dogum gunumun ilk dakikasinda startimi aldim ve 1:04 dakika (nerdeyse rekor yagmurlu gece icin) tamamladim.
    gece yarislari cok keyifliydi.(uzerimdeki 2 aku ve degeri 800 dolar olan isiklandirma sistyemi bi parca rahatsizlik versede). bu arada kac tane fare ve tavsan ezgimi hic sormayin.sabahin ilk isiklari dusmeye basladiginda ortalik fare, tavsan mezarligi gibiydi.
    yarista en fazla dikkatimi cekenler solo yariscilar idi.24 saat boyunca pedal cevirmelerine ragmen nerdeyse bize yakin zamanlarla finis goruyolardi. ortalama solo yariscinin 24 saatte tamamladigi yol yaklasik 300-360 km. sadece yemek ve masaj icin mola veriyolar.ve yaris boyunca en 2-3 bisiklet kullaniyolar.
    yarisla ilgili fotolari en kisa surede ekliycem merak edenler icin...
     
    hdeveci bunu beğendi.
  5. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Harika bir duygu olsa gerek. Şu "iç" ve "dış" düşmanları temizleyince bizde "yaşamaya" fırsat bulacağız sizin gibi.
    Hayatın tadını çıkar beverly. Bizede böyle sinir bozucu mesajlar gönderme :):):)
     
  6. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:

    :) :) :) :) :)
     
  7. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    bu arada resim upload edemiyorum
     
  8. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Ne güzel haber. Bizde resimleri görüp sinir olmuyoruz . :) :) :) : )
     
  9. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    ok o zaman reism yok.ama cok eglendikkk
     
  10. otec

    otec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Şubat 2006
    Mesajlar:
    958
    Beğeniler:
    792
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    yaaaa.... olurmu resim yok... bekliyoruz resimleri
     
  11. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    şaka yahu, dört gözle bekliyoruz resimlerinizi. hemde bol miktarda lütfen. :)
     
  12. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
  13. gugus

    gugus Kıdemli Üye

    Kayıt:
    17 Mart 2006
    Mesajlar:
    256
    Beğeniler:
    178
    Şehir:
    Turkiye
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Nerdeyse ilk resimden sonra herkes mavi formali diye bi gaf yap'caktim...:p

    Ayaginiza saglik
     
  14. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    eyvallah saol... adamlarin sisko olduguna bakmayin.acayip iyi downhillciler. :))

    yanlizca birayi fazla seviyolar...
     
  15. Sercan

    Sercan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Haziran 2006
    Mesajlar:
    782
    Beğeniler:
    229
    Şehir:
    Istanbul/Küçükçekmece
    Seviye:
    Aman Allah'im! Hummer, modifiyeli Civic falan... Bisikletler kadar otomobiller de ilgi çekiciymis...
     
  16. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    hehe burda pahali deil arabalar :))
     
  17. Fatih Buzgan

    Fatih Buzgan Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.579
    Beğeniler:
    3.217
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    oy oyyy, canım nasıl çekti bu güzel etkinlikleri, yarışları ve hayatı sağlıklı/kaliteli yaşamayı bilen insanların varolduğu bir yeri görünce.

    Darısı bizim başımıza, TR'de birşey olmayacağı kesin, birşeyler olsa da engeller hep olacak, bari dua edelim de biz de oraya gelelim bir şekilde.
    Birgün biri keşfederse böyle bir imkanım olabilir.
     
  18. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    valla her sey cok guzelde hocam su hasret cekme olayina bi cozum bulunamiyo. dusundugun gibi hayat burda inanilmaz kolay ve keyifli (tr de gibi bi cok sey dert etmeden yasayabiliyosun) tek problem sevdiklerinde seninle birlikte burda olmali. yoksa cekilmiyo...
     
  19. SerkanEriş

    SerkanEriş Bisiklet Meraklısı :)

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    239
    Beğeniler:
    97
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    valla boyle etkinlikleri gorunce orada yasayasim geldi.
    burda da duzenlenebilir ama zorluklari asmak bir yana ne kadar kisi katilir merak ettim dogrusu...
     
  20. obsolate

    obsolate Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    295
    Beğeniler:
    286
    Şehir:
    istanbul avrupa
    Seviye:
    böyle bir organizasyon için ne gerekli? bence bunu bu forum insanları organize edebilir? yani biz. içimizde (4000) eminim gerçek anlamda organizasyon yapmış arkadaşlarımız vardır. işin yöntemini bilen, işin içinde olacağı için seve seve yapan olacaktır. bu iş için para mı gerekir bilemiyorum. bence bağlantılar kurulup sponsor da bulunur. her katılımcı kendi çapında birşeyler katar. bence ciddi bir grup kurulabilir bu işi yönetecek. mesela türkiyedeki belgesel kanalı iz 'de bunu takip edecektir kanısındayım. valla böyle yerimizde durarak birşey olmuyor. 4000 kişilik forumuz ve bir gezi düzenleniyor katılan 21-22 en fazla. düşünsenize en az 50-60 kişi istanbul'da turladığını. bu insanlar kim diyecekler. bisikletforum.com üyeleri diyecekler. buda bir reklam olacak bir bakıma. birilerinin dikkatini çekecek kanısındayım. kısacası harekete geçilmesi lazım.
     
    acumur bunu beğendi.