Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

2010 cannondale flash

Konu, 'Bisiklet ve Donanım Ağırlıkları' kısmında mehmetz tarafından paylaşıldı.

  1. mehmetz

    mehmetz Üye

    Kayıt:
    7 Ağustos 2005
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    454
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    950 gr kadro agırlıgı 7.5 kg toplam agırlıgıyla 2010 cannondale flash
     
  2. sadana

    sadana Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    2.268
    Beğeniler:
    2.592
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    Cannondale zaten kendi başına bir ekol.İnanılmaz güzel..Ah daha neler görecez bakalım.Ama tek benim hoşuma gitmeyen yönü Hafifletmek için kullanılan tek bacak olması..Tabi buldukda bunuyoruz hesabı.Tşk ler paylaşımın için..İyi forumlar..
     
  3. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Ve bu bisikletin hafifleyebileceği daha bir sürü yer var :D
     
    Kerem Kaya bunu beğendi.
  4. sadana

    sadana Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    2.268
    Beğeniler:
    2.592
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    Bence bu ticaret mantığı.Üreticiler İstese bu tür makinaları daha az bir kg ile çıkarırlar ama 2020 de ne yapcakalr..Her şeyi kademe kademe piyasa sürüyorlar ki Diğer ürünlerle piyasa da kalmak için..Dilerlerse zaten 2020 mi modeli yarın çıkartırlar..Ama süper bu dahi bize fala sanırım.Bir konu daha hafifletme bu malzeme kalitesi yani dayanıklılık biraz daha zayıf oluyor diye düşünüyorum..Tabi bence yanlış da düşünebilirim..İyi forumlar..
     
    BULUT ÇELİK, umutkahraman ve gezgin2 bunu beğendi.
  5. Ozzgurr

    Ozzgurr Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.186
    Beğeniler:
    1.746
    Şehir:
    Miami Beach & 35 1/2
    Seviye:
    Bende aynen senin gibi dusunuyorum, cok iyi marka ama on masa cok itici.
     
    Deniz Onur SARIOĞLU ve sadana bunu beğendi.
  6. E.GURCAN

    E.GURCAN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Ocak 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğeniler:
    241
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Erol
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Kesinlikle doğru bi düşünce. 950 gr lık bi kadro hayal gibi artık nasıl bi teknoloji ile üretilmiş ise ...
     
    gezgin2 ve sadana bunu beğendi.
  7. bts.elektronik

    bts.elektronik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    811
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    bu bisikletin pedalsız ağırlığı olarak verilmiş,kaldıki zaten hiçbir zaman fabrika verisi ağırlıklar tutmuyor gerçekte tartınca çok farklı rakamlarla karşılaşıyorsunuz.hoş gözüksede açıkcası arka çatalın ve sele altı borunun inceliği beni ürküttü. estetik açıdanda tatmin ettiğini söyleyemeyeceğim ne yazıkki
     
    başarist ve Güney Tuncer bunu beğendi.
  8. Şerif Şentürk

    Şerif Şentürk Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğeniler:
    784
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Bu sene bayağ hafifledi kadrolar şuan en hafif kadro meridanın o.nine 930 gr (M)
     
    E.GURCAN bunu beğendi.
  9. sadana

    sadana Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    2.268
    Beğeniler:
    2.592
    Şehir:
    Adana
    Seviye:




    kesinlikle size katılıyorum.Zaten ticaret yapanlar özellikle görselliğe önem veriyor ve bir süre sonra memnuniyetsilik başlıyor..Çünki işin farkına varıyoruz.:Tabi ki çoook geç kalınmış oluyor..Aldığım amartisörden bliyorum en basiti.İyi forumlar..Hayırlı Ramazanlar.
     
  10. memocy

    memocy Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    969
    Beğeniler:
    740
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    Bu bisikletten 3 kişi kesin siparişi verdi,kasım aralık gibi ülkemizde görmemiz muhtemel. Hatta alıcılardan biri yarışlara da girecek..
    Hafifletme konusuna gelince; bisiklet üreticileri hiç bir zaman en hafifini üretmez, zaten kullandıkları çoğu komponent seri üretim parçalar. Sana o parayı harcatır sonrada sen daha hafifi için piyasadan bir daha alım yaparsın,böylece sektör ciro yapar. Bu tüm markalar için geçerli.. Burada önemli olan tüketiciye bisiklet alırken en iyi hangi markalardan biri olma imajını yaratmak ve yaşatmaktır.
    Cannondale'in maşasına,kadrosuna veya herhangi parçasına bir tüketici olarak tabiki eleştiri hakkınız var ama sektörde kodamanlar tarafından verilen puanlarda önemli.. Bugün bir Cannondale distribütörüne diğer markalar bayilik vermek için hiç bir zorluk çıkarmazlar.Çünkü bu marka ile çalışan bir çok şeyi kolaylıkla halledebilir.

    Cannondale maşadan kadroya,boyun yapısından kadroya bağlantısına (furç kullanılmıyor leftylerde),BB 30 orta göbek vs.sistemine kadar herşeyi kendisi üretiyor ve bu parçalarla dünyanın en zor yarışlarına giriyor. Ben bir cannondale kullanıcısı olarak binerken tam olarak hakkını veremediğim için kendimi bazen kötü hissediyorum..
     
  11. Fena_Huylu_Spazo

    Fena_Huylu_Spazo Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Bisikler oldukça güzel.Ama maşa benide rahatsız etti.Sürücünü hayal ettimde dengesizlik hissi verecektir diye tahmin ediyorum.
     
  12. Güney Tuncer

    Güney Tuncer Onursal Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.674
    Beğeniler:
    2.804
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Marka ne olursa olsun üretici kullanıcıya komple bir bisiklet satarken sadece hafifliği düşünemez. Bu ticari teknikten daha ziyade bir prestij meselesi gibi geliyor bana. Ultra hafif malzeme çoğu zaman ultra kırılgan olabiliyor ve bu bisikletin bir tarafının kırılması böylesine iddalı bir marka ve model için hiç hoş olmazdı.
     
    mustafaguler_07 bunu beğendi.
  13. memocy

    memocy Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    969
    Beğeniler:
    740
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    Hâla lefty'nin sola kaydığını veya dengesiz gittiğini düşünen var mı ya bu forumda. Dünya kabul etti bizim millet daha kabul edemedi :)
    isteyene bi tur bindiririm,rahatlarsınız..
     
  14. sadana

    sadana Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    2.268
    Beğeniler:
    2.592
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    Dediğiniz gibi dengelidir.Biz kullanmadığımız için ön yargılı davranıyor olabiliriz.Tşk ler bilgiler ve yorumlar için.İyi forumlar.
     
    memocy bunu beğendi.
  15. bts.elektronik

    bts.elektronik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    811
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    lefty ile ilgili fikirlerimi daha önce, bana göre sadece görselliğe dayanan oldukça gereksiz bir tasarım diye defalarca yazmıştım.tabi bu benim fikrim.ayrıca yazmayı unuttuğum diğer bir eleştirel yaklaşımımda vites kablolarının alttan ve açık olarak gitmesi.bu durum bir yol bisikletinde belki kısmen hoş karşılanabilir ama tozun toprağın ve çamurun içinde giden bir mtb bisikletinde bence vites performansı açısından facia bir durumki tecrübeyle sabittir.
     
  16. Can Sonbay

    Can Sonbay Bisikletkolik

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.184
    Beğeniler:
    344
    Şehir:
    Caddebostan, İstanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Bi zamanlar bu soruyu bende sormuş olmama rağmen cevap baya iyiydi :D
     
  17. memocy

    memocy Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    969
    Beğeniler:
    740
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    tarih kitaplarına geçecek,milli eğitim bakanlığının müfredata alması gereken bu 2 paragrafı herkes devam görebileceği bir yere asmalı..

    Bununla beraber bu lefty teknolojisi 10-12 yıl önceye dayanıyor. 4X'de başarı sağlamış bir maşa. Ayrıca soft DH'da da kullanılabilecek ama asıl kategorisi All-mountain için 130 mm.lik Max modeli de var.
     
  18. fatih kemani

    fatih kemani Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    forumda böyle bisiklet ler olmalı mütiş bisik mükemmel bir makina
     
  19. bts.elektronik

    bts.elektronik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    811
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    sevgili Tarık kardeşim,şu tek bacak olmasındaki mekanik üstünlüğü bana bir anlatırsan sevinirim zira senin yaşından daha fazla bisikletçiliğim,mekanik ve elektronikçiliğim,olmasına ramen henüz çözemedim.bi izah edersen benle beraber herkez aydınlanmış olur.eğer bir tek bacaklı amortisör,çift bacaklı ve dünyanın en çok tercih edilen amortisöründen (bunu ben söylemiyorum satış ve kullanım rakamları söylüyor)yinede ağır ise, gerekliliği konusunda şüphe uyandırır sanırım.
    ayrıca sanırım senden çok daha fazla kırık kadro gördümğüm için biraz temkinli yaklaşıyorum bu 1 kilonun altındaki kadrolara.zamanla göreceğiz bakalım.umarım başka pekçok markada olduğu gibi ilerki senelerdeki modellerinde ağırlıklarını bazı nedenlerden ötürü artırmazlar ve kırılmazlar.bizde çaydanlık sapımı yoksa kadromu üretiyorlar görürüz.
     
    Recep TOPAL, gabalı, sadana ve 5 kişi daha bunu beğendi.
  20. E.GURCAN

    E.GURCAN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Ocak 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğeniler:
    241
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Erol
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Peki lefty lerin açısal olarakda bi avantajı varmıdır ??