Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

2 Şubat - Bisiklet Forum Sunumu ve Sohbeti, Üyelerle Paylaşım Günü

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında HaliliOzturk tarafından paylaşıldı.

  1. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Arkadaşlar merhaba

    2 Şubat günü için farklı bir etkinlik hazırladık :) Genelde bisiklete biner, sohbet eder, çay içer geri döneriz. Bu sefer hep beraber Bike And Outdoor Bakırköy şubesinde toplanıyoruz. Çaylarımız, kahvelerimiz, kurabiyelerimiz eşliğinde sohbet ediyoruz.

    Sakin bir gün düşündük, çamursuz falan :)

    Bisiklet Forum'un öncesini konuşup, geleceğini tartışacağız hep beraber. Sizlerin fikirlerini canlı duymak, güzel bir akşamı paylaşıp sohbet etmek ve tabi ki soğuk kış gününde çaylarımızı yudumlamak için hepinizi bekliyoruz...

    Tarih: 2 Şubat 2008
    Yer : Bakırköy Bike And Outdoor
    Saat : 17:00-20:00
     
  2. maxicef

    maxicef Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2007
    Mesajlar:
    250
    Beğeniler:
    238
    Şehir:
    Kayseri Bi orada Bi burada Temmuzda Türkiy
    Seviye:
    ah ah istanbul da olmak wardı şimdi... :(
     
    HaliliOzturk ve tuninger_haa bunu beğendi.
  3. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    Bu güzel etkinlikde görüşmek dileğiyle...
     
    Bora TİRKİ ve HaliliOzturk bunu beğendi.
  4. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    75
    Seviye:
    Başını yakalayamayacağım, sonunu kaçıracağım. Ama muhakkak uğrayacağım.
     
    Bora TİRKİ ve HaliliOzturk bunu beğendi.
  5. guneeymurat

    guneeymurat Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    176
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    Vide o larını koyunda izleyelim arkadaşlar ...
     
    bisikletletçi52 ve HaliliOzturk bunu beğendi.
  6. Nedret Günaydın

    Nedret Günaydın Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.654
    Beğeniler:
    3.754
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    evvet arkadaşlar muhteşem günümüze az kaldı
    gelinde hepinizi şööle bir kucaklıyayım ;)
     
    HaliliOzturk bunu beğendi.
  7. bisikletletçi52

    bisikletletçi52 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    461
    Beğeniler:
    166
    Şehir:
    Arabaların gidemediği her yer ...
    Seviye:
    abi istanbula gelmeyi çok isterim ama malesef gelemiyorum ama giden arkadaşlara
    hoş sohbetler dilerim
     
    HaliliOzturk bunu beğendi.
  8. saitbugay

    saitbugay Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Ekim 2006
    Mesajlar:
    154
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    güzel bir organizasyon tabi bora tirki sunum yapmazsa :)
     
    Bora TİRKİ ve HaliliOzturk bunu beğendi.
  9. msd_57

    msd_57 Bisikletkolik

    Kayıt:
    16 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    571
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    guzel ve hos bir dusunce katilimin fazla kontenjanin dolu olmasi dileklerimle
     
    HaliliOzturk bunu beğendi.
  10. Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.035
    Beğeniler:
    3.680
    Seviye:
    hava ve yol şartları müsait olursa Samsundan gelip bende katılacağım.
     
  11. Nedret Günaydın

    Nedret Günaydın Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.654
    Beğeniler:
    3.754
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    evet arkadaşlar gelen parmağını kaldırsın be yaw :in:
     
  12. fatihgüven

    fatihgüven Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.888
    Beğeniler:
    856
    Şehir:
    topçular/eyüp/istanbul
    Seviye:
    ben de gelmek isterm.cumartesi görüşrz
    (aslında karşıda bir toplantıya katılmam gerekiyor ama yetişmeye çalışırm)
     
  13. bisikletletçi52

    bisikletletçi52 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    461
    Beğeniler:
    166
    Şehir:
    Arabaların gidemediği her yer ...
    Seviye:
    abi harbiden videoları koyun siteye koyun download edip izleyelim ;)
     
  14. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler

    Siteye video koymak gerçekten farklı bir düşünce... :) İstanbul dışında olup da katılmak isteyen arkadaşlar için iyi olabilir. Ancak önce bir videokamera bulmak gerekiyor sanırım :) Elinde olup da o gün getirebilecek olan varsa özel mesaj atsın lütfen bana.

    Bu arada, 3 Şubat Pazar günü de bir Belgrad turu var, onun da planlarını bu toplantıda yapacağız ona göre ;)
     
    ioankile bunu beğendi.
  15. ioankile

    ioankile Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    134
    Beğeniler:
    43
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Cumartesi gerçekten orada olmak isterim ancak işim ne zaman biter bilemiyorum..saat 18:00 den sonra gelmeye çalışacağım..Görüşmek üzere...
     
  16. Nedret Günaydın

    Nedret Günaydın Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.654
    Beğeniler:
    3.754
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    walla bende video olarak mp4 kayıt yapan bir cihaz mevcut.
    kısmi olarak kayıt yaparız,ben siteye eklemeyi bilmiyorum ama halil uygun görürsen sana veya başka bir arkadaşa verebilirim.
     
  17. Hakan Yazman

    Hakan Yazman Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2004
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    5.678
    Şehir:
    Alanya/İstanbul
    Seviye:
    Ben de orada olacağım, görüşmek dileğiyle...
     
    Bora TİRKİ ve HaliliOzturk bunu beğendi.
  18. Nedret Günaydın

    Nedret Günaydın Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.654
    Beğeniler:
    3.754
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    evet süper bir toplantı olacak,:winkenlux
    hepinizi bekliyoruzzzzzzzzzzzz:cheer:
     
  19. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Arkadaşlar merhaba :)

    Tatlı bir sunum hazırladığımı düşünüyorum, yarın eğer izin verirseniz önce biraz gevezelik yapacağım :) Forum hakkında ilginç istatistikleri, daha önce hiç paylaşılmamış şeyleri sizlerle paylaşacağım... Sonra da bunların üzerine, merak ettikleriniz üzerine bol bol sohbet edeceğiz.

    Unutmayın, yarın saat 5'te imkanı, vakti olan tüm arkadaşlarımızı bekliyoruz. Bakırköy Bike And Outdoor'da görüşmek üzere :)
     
  20. grikartal

    grikartal Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    464
    Şehir:
    BİTLİSTANBUL
    Seviye:
    güzel bır etkınlık ve de değişik bır yaklasım,harıkaa:)orda olucam kesssıın,görüşmek dileğiilee buarada tebrıkler bu etkınlığınızden dolayı,
     
    Bora TİRKİ ve HaliliOzturk bunu beğendi.