Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

2 mayıs yalova su düşen şelalesi

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında samet_özdemir tarafından paylaşıldı.

  1. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    yalovanın doğa harikası su düşen şelalesi benim hep aklımda olan biryerdir belki çoğumuz gitmişizdir yeşilliklerin arasında doğayla başbaşa çok güzel bir yer yalova yol ayrımından sonra 14km internetten araştırdım bende çok güzel biryer bu kadar yakın olmasıda ayrı bi güzellik bizim için

    2 mayıs pazar günü pendikten saat 8:15 ile yalovaya geçip ordanda pedallayabiliriz.

    pendik yalova feribotu tam 6 tl, öğrenci 5 tl, bisiklet 5 tl toplamda gidiş geliş 22 tl yolculuk süresi 45 dakika

    bisikletle gideceğimiz yol şuan sezon olmadığından pek kalabalık olacağını sanmıyorum araç trafiği çok yoğun değildir geçen hafta yalovadaydım çınarcık esenköye gittim yollar boştu.


    yiyecek olarak ne yaparız bilmiyorum isterse herkez evinde sandviçini hazırlar orada yer isterseniz duruma göre mangal yaparız. sucuk köfte tavuk :) (mangal daha bi güzel geliyo :) ) herkez kendi yol parasını vericek yemek eğer mangal olursa ortak herkez vericek bunun dışında bi para istenmeyecektir. kişi başı ortalama 30 tl yeterli olacaktır gidiş geliş yol parası dahil.

    su düşen şelalesi fotoğrafları fotoğraflar alıntıdır.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    buda yol güzergahı.

    [​IMG]
     
    enis57, marule, Burak Coskun ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  2. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.529
    Beğeniler:
    40.955
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    yaz dostum beni su düşen defterine uçarak geliyorum

    :vroam: :bayrak:
     
  3. CEM ATEŞ

    CEM ATEŞ Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    482
    Beğeniler:
    1.009
    Şehir:
    Acıbadem/Kadıköy
    Seviye:
    Sudüşen gerçekten çok güzel bir yer ama oraya gitmişken su çok soğuk diye girmemezlik yapmayın. Girdiğinizde bütün yorgunluğunuz gidecek.
    Birde yolu biraz tehlikelidir inişlerde asfalt üstünde toprak ve kum oluyor buda kaymaya sebep veriyor.
    Ama Kudret abide geliyorsa size yol hakkında bilgi verir.
    İşim olmasa gelirdim. İyi turlar hepinize.
     
  4. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    yazdım hemen kudret abi engin tecrübelerinden faydalanmak istiyorum abi yol boyunca yeniyim biliyosun :)

    1. Samet ÖZDEMİR
    2. Kudret KURTCEBE
    3.
    4.
    5.
    6.

    gelmek isteyen çok vardı fikirleriyle bekliyoruz herkezi :)

    kask mecburi değildir. takmanızda fayda vardır hayati önem taşır ;)

    bu arada unutmuşum başlıkta

    irtibat için telefon numaram
    0506 291 49 71
    ist_samet@hotmail.com
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  5. çağrı kolçak

    çağrı kolçak Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2009
    Mesajlar:
    255
    Beğeniler:
    171
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    Seviye:
    kudret abiye sorucam en tecrübeli oysa :) yol velesbitiyle sorun yaşarmıyım abi?
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  6. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.529
    Beğeniler:
    40.955
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:

    çağrı bence yaşamazsın yalnız cillop gibi asfalt bekleme çünki beton mıcır çakıl sıkıştırılmış asfalt seni su düşen şelalesine yaklaşırken bekliyor yalovadan giderken güzel asfalt var aslında yaşamazsın öyle çok kötü stabilize yol artı toprak yol yok
     
  7. çağrı kolçak

    çağrı kolçak Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2009
    Mesajlar:
    255
    Beğeniler:
    171
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    Seviye:
    e abi cillop gibi yolu kim kaybetti de biz bulalım zaten türkiyede :) o vakit yazın beni dee.
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  8. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.529
    Beğeniler:
    40.955
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:

    avatarın çok şık hastasıyım pink floydun 1973 de the dark side of the moon u dinlediğimde kendime gelemedim küçükken pink floydun kazanına düştüm morukladım hala pink dinliyorum ben adam olmam zati

    :D :D :D :D
     
    Tolga Gürgün bunu beğendi.
  9. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    su düşen kalkıyo hiç gitmeyen görmeyen kaçırmasın bu turu :)

    1. ben
    2. Kudret KURTCEBE
    3. Çağrı KOLÇAK
    4. devamı gelicek... :)
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  10. Kemal Caner

    Kemal Caner Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    745
    Beğeniler:
    1.040
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar Sudüşen Şelalesine beni de yazar mısınız. Bende gelmek istiyorum. Orayı bir kez daha fethetmek istiyorum.
     
  11. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    1. ben
    2. Kudret KURTCEBE
    3. Çağrı KOLÇAK
    4. Kaşif
    5. devamı gelicek...
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  12. çağrı kolçak

    çağrı kolçak Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2009
    Mesajlar:
    255
    Beğeniler:
    171
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    Seviye:
    yaş 20 wala beni de iki sene önce çarptı öle kaldım ben de abi:)
     
    Kemal Caner ve Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  13. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.529
    Beğeniler:
    40.955
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:

    samet dostum
    ben saat 08.00 de yalova feribot limanında dikileceğim kesin geliyorum çünki su düşenin sularının sesini dinlemek istiyorum bu pazar şile otobanında kafam şişti araba gürültülerinden


    :in: :in:
     
  14. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    kudret abi tamamdır 8 15 e biner geçeriz yalovaya ;) ben bugün o stresimi attım abi göçbeyliye gittik ne araba ne başka bişey bol rampa az araba çok iniş mükemmeldi.

    yemek işini napalım bi kararlaştıralım en tecrübeli sensin aramızda kudret abi bişey söyle en iyi nasıl olur ona göre yapalım bişey
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  15. Ozcan SEMET

    Ozcan SEMET Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    300
    Beğeniler:
    188
    Şehir:
    İstanbul-BG Razgrad
    Seviye:
    Samet eminim ki çok güzel bi tur olucak şimdiden iyi eğlenceler. Orda olmayı isterdim..
     
  16. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.529
    Beğeniler:
    40.955
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:

    şimdi herkes free takılır ben yanımda pek bu aralar yemek taşımıyorum marketten alıyorum yalnız yalovadan alışveriş yaparız çünki su düşenin orda yemek yemek için
    mangal işi için mangal taşınması gerekecek bunun için bir adet sırt çantası gerekir o da ağırlık olur taşıyana
    başka bir çözümü aydos da yaptık dal parçalarını kırarak uçlarını sivrileştirerek
    sucukları ikiye ayırıp sucuk ekmek yapılanabilir yanına isteyen domates alabilir
    su tabi gerekli olacak hava durumu şimdilik sıcak gözüküyor bundan sonra yağacak yağmurlar bizi üşütmez
    iç lastik çok önemli yolda lastik patlamaları olabilir
     
  17. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    tamamdır abi o zaman yalovadan yada termalden alırız bişeyler termalin içinden geçiyoruz nede olsa 14 km boşuna hamallık yapmayız sucuk ekmek alıp çubuklardan bişeyler yapabiliriz güzel olur :) hiç olmadı ekmek arası yaptırırız bi bakkaldan

    özcan abi bidahaki seferlere gelirsin inş. ;)

    1. ben
    2. Kudret KURTCEBE
    3. Çağrı KOLÇAK
    4. Kaşif
    5. Korcan Nickini yine unuttum kardeşim kusura bakma :)
    6. Burak EKEMEN belki gelecek :)
    7. devamı gelicek...
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  18. beynelmilel

    beynelmilel Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    241
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar herkese selam.

    Anadolu yakasından bineceğiniz 08:15 Feribotu Yenikapı'dan kalkmıyormu? Öyleyse hareket saati nedir? Ben de Avrupa yakasında katılmak isterim.
     
  19. arda taşan

    arda taşan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    311
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:

    Merhabalar.Bende katılmak isterim arkadaşlar ama kudret hocam forumdaki diğer yazılarda görgüğüm kadarıyla pey tompolu giidiyor.Eğer ayak uydurabilirsek çok güzel olacağını düşünüyorum.
     
    Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  20. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.529
    Beğeniler:
    40.955
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    arda dostum burda gruba uymak durumundayım

    :in: